Komentari

krejzikid.blog.hr

Dodaj komentar (39)

Marketing


  • ~°~mala-plava~°~

    ejjj prva weee

    avatar

    31.05.2008. (17:37)    -   -   -   -  

  • ~°~mala-plava~°~

    dugi i fora postić ali neke mi smeta ali nema neću tu prek blogu bum ti rekla u školi!!!!!
    ali ipak tvoj je blog tak da moreš pisat kaj god oćeš.

    avatar

    31.05.2008. (17:38)    -   -   -   -  

  • ~°~mala-plava~°~

    drugo dobro da si otvorila blog zato jer je blog fancy

    avatar

    31.05.2008. (17:39)    -   -   -   -  

  • ~°~mala-plava~°~

    i sad idem ajde papa
    p
    o
    z
    z
    z
    zz
    z

    avatar

    31.05.2008. (17:39)    -   -   -   -  

  • •°MiSs SpArkLica°•.*

    eWo...sad da i tebi napoKon jaWim za nOwi...BLOG =)=))


    naWrati mi obaWezno...pUsSe

    avatar

    31.05.2008. (21:57)    -   -   -   -  

  • •°MiSs SpArkLica°•.*

    i da...procitah samo pola posta...oWo od LjubaWi pa nadaLje..
    a jbTe oN...on mEni iskrEno izgLeda totaLno anTi za Weze...
    niSam ni zNaLa da on Ima cuRu...do NedaWno...
    aL oKkk...
    a gLe..neKad dečKi kažU RužNe stWari o Nama Samo
    Kako bI pRekRiLi LjubAw prEMa naMa...
    a aK je Reko dA ImAŠ šaNse oNda je To waLjdA i MisLio
    jEr aKo to wIŠe ne PonawLja oNda zNaš da Se nIe šaLio =)

    avatar

    31.05.2008. (21:59)    -   -   -   -  

  • •°MiSs SpArkLica°•.*

    dRž mi se Srce Moe...i Sry jOš jeDnom za Ono..
    jA sam tOtaLno zaB..da si Ti u nJega...sRrRy

    avatar

    31.05.2008. (22:00)    -   -   -   -  

  • iDeaLno Losa

    Eeeeei....

    avatar

    01.06.2008. (09:36)    -   -   -   -  

  • iDeaLno Losa

    hwaLa na kOmenTaru..i Onima Od prie...

    avatar

    01.06.2008. (09:36)    -   -   -   -  

  • iDeaLno Losa

    nisam stigla kOmenTirat..jer si zatwOrila blOg..

    avatar

    01.06.2008. (09:37)    -   -   -   -  

  • iDeaLno Losa

    neam ti kai za reC pa iDem..

    avatar

    01.06.2008. (09:37)    -   -   -   -  

  • iDeaLno Losa

    PuFFam.& WoLjam Tee..

    avatar

    01.06.2008. (09:38)    -   -   -   -  

  • ×°°~ JuSt OnE MoRe CrAzY gIrL~°°×

    Ej..
    EwO I Mene..
    Nisam Bas Imala PunO Wremena..
    Od Ucenja.. Znas Kak TO Ide..
    PrOcitala Sam POst..
    Bas Me Zanimal.. Hehe..
    ZatO Kaj Sam Mislila Da Ces Pricat NestO NegatiwnO, Ali POzitiwnO Sam Se Iznenadila..
    MajOOj..
    TO Je Swe Kaj Znam.. U POstu..
    DDa.. ROdendan.. BilO Je Super..
    POgOtowO OnO Trcanje.. Iz TerranOwe..
    KO Da SmO Neke Ukrale..
    Hehe..
    A KinO.. Pa DObar Je Film.. KaJ!!
    SamO Kaj Ga POLa NismO Gledale.. Od SilnOg Presetawanja..
    Haha!
    A Barbara Nam Isla PO SOkOwe..
    Heh.. Kad Se Ti Nisi Htjela Dici..
    A Ja Sam Wec StOputa Isla.. I TO SamO Tebi PO SOk..
    Grrrrr..
    Tak Da Nam Je BilO Super..

    Eh..
    Tak SmO Se Osijeku Weselile!!
    JoOoj.. Bas SmO Bile Uzbudene..
    A Na Kraju=(
    I BilO Je IspOd Ocekiwanja..
    daa.. Al Meni Je U Busu Bas FOra BilO.. Ne Ukljucujuci OnOg WOzaca..
    Mutawog.. Ja Dizem Noge!! W.t.f??
    A U KOpackOm Ritu.. Je BilO DObrO.. Kaj?
    Huuh.
    Mrzli Fleksibilan.. Ja Sam Crkawala..
    Heh.. I ROby. JOOJ..
    A TOmek.. Bas Mi Je DragO Kaj SmO Ga UpOznale..
    nisam Mislila Da Je Tak DObar.. Hehe..
    I JUc..
    LoOl.
    Kaj Da Ti Welim?! Swe Znas..
    A I Kaj Se Tice GlupOg LeOna.. Puj..
    Kak SmO Ga BlOkale.. Haha!!

    Uuuu..
    Cemu Sad Takwi Iskazi Ljubawi..
    mmmmm?
    Prema Meni I Barbari??
    Mislila Sam Da Si ˝Powrijedena˝
    Hm?
    A DobO..
    I jA Tebe.. W.P..

    EwO Mislim Da Je OwO Dosta..
    Haha..
    Iiiiiii.. Jedwa Cekam Prazniiikee..
    Jeee.. Super Ce Nam Bit..
    idemO K Baricci..
    a MOramO Opet Otici MalO DO Grada!!!!
    Ti Na MOre..Ja U ZagOrje..
    Ali NarawnO I Na More..
    Blizu SmO Si Tam.. Heh..

    Idem..
    Pusica**

    avatar

    01.06.2008. (09:50)    -   -   -   -  

  • ...nemirna...

    Evo meee :)
    Baš si dala si truda, muka me ulovila kad sam vidila kako dugačak post ali kad sam ga počela čitati bilo je jako zanimljivo :)
    Nisam ni ja išla na maturalac u osnovnoj jer je generacija prije nas napravila neke gluposti pa smo mi imali samo jednodnevan izletić, beeeed!
    A ovaj majmun, kojeg spominješ za MSN, ma daj pusti tu budalu malo si previše dopušta!
    Nađi ti sebi nekog boljeg, ipak dolazi ljeto ha ha ha ;)))

    Raspisa se ja, ostavljam ti pusu!!!

    avatar

    01.06.2008. (11:32)    -   -   -   -  

  • ~°~mala-plava~°~

    ej ma naravno nisam se naljutila
    pa ti imaš pravo napisat kaj god oćeš i izrazit svoje mišljenje tak da.....
    ajde fala na komm ajde papa
    pusa malena
    p
    o
    z
    z

    avatar

    01.06.2008. (12:02)    -   -   -   -  

  • [.EllieCatastrophie.] < 3

    Heii.
    wau,duGaCak p0sT.
    hM,i jA gLedAm trEe HiLL, neDawn0 p0gLeDaLA
    5. seZ0Nu. :)
    Hihii i jA sAm uPraw0 u zAdnji čAs pr0ČiTala
    leKtiRu,i t0 sAm0 zAt0 šA je suTra m0Ram preDat. iNaČe
    0b0ŽawaM knjiGe,aL kaD ti stAwe weL0g j0žU...uhh...x)

    LiepE sLikiCe. < 3

    wiHii r0dŽenDann!!!
    sAd Če iMeni.
    0nDa hePi bRzDaČ,sA zakAšNjenjeM 0Fc.

    aaa iZLet. i nAma je pr0Šle g0DiNe bi0 uŽasaan
    s tiM dA se nesJeČam ni Di sm0 iŠli, weČ sAm0
    dA saM se d0sl0wn0 st0piLa 0d suNCa,hihii.

    hMM,naDam sE da če pR0Č d0Br0 sA swiM tiM isPiTimA.
    drŽim fiGe.

    hiHihii,t0p m0del je zAk0n,upRaw0 0dbR0jawaM minuTe d0
    zAdnje epiZ0de hihi. btw, vaLentiNa je jAdna.

    0ki,sAd sam swe pr0k0mentiRaLa.
    iDeM.
    sWrati mi 0Pet.
    mWaa

    (0.o)

    avatar

    01.06.2008. (18:43)    -   -   -   -  

  • tea

    ?????? kolko ja znam..juc mi je reko da je prekinuo dns s jelenom.... a sad cemo vidjet koja ce ga prva dobit..karla ili ti...mislim da ce karla..mislim..po njegovim rijecima..a i ona njemu ne dosaduje..pusa...

    avatar

    01.06.2008. (19:07)    -   -   -   -  

  • •°MiSs SpArkLica°•.*

    JAAAA
    IMmAM NOwI POsT...
    i poZiwaM Tebe Da MI bUDeSh
    dIo nJegA...baRem Samo u KomIcHiMa...
    Do 50 KOmiCHa neA nOWog PostA...
    tRud WRacHam...ObeChAjEm...
    A SADa tE jUBiM...
    I idEm ZUjAT DaLjE

    avatar

    03.06.2008. (14:09)    -   -   -   -  

  • ^ . optimistiChna freakuSha .^

    maLaa.
    owak.
    imam nowi bLog.i swe.
    ^^ ja twoi post.nisam stigLa
    Čitat. samo neŠ maLo o rOđu,
    hihi.^^ ..
    drugi put. 100 % čitam.
    bokIČč.. !!

    avatar

    03.06.2008. (16:03)    -   -   -   -  

  • Madame Agnes.

    eii..
    I ja bi se trebala malo druziti
    sa lektirom...hehe..
    Ali mi se zaista,iskreno..najiskrenije
    Ne da !!!..=D
    Vidim nekome je bio rockaas..
    Happy B- day..
    Zelim ti sve naj,naj,naj,najboljee..!! =)
    Da,da..od viska glava ne boli
    Odlicno receno..hehe
    Vidim,i profu si srela na proslawi roxa..
    Lijepo,lijepo...xexe..
    Ma nema veze sto ste bile umorne.
    Najvaznije je da ste se super provele,a vidim
    da jeste..hehe..
    Daa..Cola lijeci sve..hihi..
    Ma nema veze sto si se umorila..
    Pokloni nadoknade svee..
    Takk ti i ja razmisljam =D

    avatar

    03.06.2008. (20:15)    -   -   -   -  

  • Madame Agnes.

    Ni ja ne volim cajke ali ko voli nek' izvoli..heheh..
    Ja imam svoje,oni imaju svoje i mirnii smo..=D
    A zasto vam te dvije zenske nisu dale pricati..u autobusu..
    Pa ne mozete sutati 4 sata..
    haha..najjacha..hehe =)
    Glee..ti tog wozaca..
    hahaha..ne mogu vjerovatiii...najjachii..
    Summer is coming =)
    Jedva cekaam..
    Kupanje & druzenje s frendovima..i frendicama..
    Zgodni decki..
    aaaa =)
    Cestitam deckima na pobjedi u nogometu =)
    Keep goin'..

    avatar

    03.06.2008. (20:15)    -   -   -   -  

  • Madame Agnes.

    Procitala sam ovo sto si napisala glede ljubavi
    i rado bih ti dala pokoji savjet ali ne znam sto da ti kazem..
    Ja sam sa svojom simpom zabrljala stvarriii...
    Mislim da je to dovoljan dokaz da je bolje da ja ne dajem
    savjete jer...nisam bas najbolja za to ! =)
    Joj..i ja vo'im Take a bow...aaaa..
    O chrisu bolje da ne govorim.
    Njega obozavaam..=D
    Narocito onu pjesmu Kiss Kiss..hihi
    Wee..pobijedila Sabina na Top Modelu..
    Bas mi je drago..
    Mora se priznati da je bila naj,najbolja..iako
    ni Marina nije losa..
    A sto se tice Farme..
    Voljela bih da pobijedi Rafo..
    Ni Ivana nije losa..
    Vidjet cemo..heeh..
    Postich je zaista odlican..
    oraspolozila si me,moram priznati..hehe..
    P.S.Imam novi postich pa ukoliko uhvatis vremena..
    Navrati..
    Kiss & hug 4 you..! =)

    avatar

    03.06.2008. (20:15)    -   -   -   -  

  • .njegova malena.

    jbg.
    tako je.

    avatar

    04.06.2008. (15:12)    -   -   -   -  

  • ~*~CiNdErElLa~*~

    eiii, evo i mene...sry kaj me dugo nije bilo...šteka mi komp pa tak da ne znam ni jel će mi ovo objavit, nadam se da hoće =)

    avatar

    04.06.2008. (20:55)    -   -   -   -  

  • ~*~CiNdErElLa~*~

    jeeeeiii, uspio je...
    sviđa mi se postek..jako i slikice su bjutiful
    ti si se u juca?? ma da, nisam znala...
    super :-D
    ma nije tomek loš, kaj ne?
    al mrzljak....uf.
    a i izlet nije bil baš neš....pogotovo zbog glupih profa...jooooiiii

    avatar

    04.06.2008. (20:57)    -   -   -   -  

učitavam...