Komentari

peratovic.blog.hr

Dodaj komentar (23)

Marketing


  • CRNI BLOG KOMUNIZMA

    Apsolutno se slažem s Vašim stavom da se mora rasvijetliti taj dio prljavog veša vlasti RH iz devedesetih, a licemjerje današnjih vlasti u vezi problema političkih atentata i ubojstava, i to u odnosu prema hrvatskin braniteljima kao što je bio pokojni g. Milan Levar je evidentno i dobro je da postoji ai koji poteže to pitanje. AI je pozvao hrvatskog pravosuđe i da se procesuiraju i pojedinačni zločini nad određenim brojem srpskih civila u Sisku iz ratnoga doba, a što je inicirao Stipe Šuvar, te je radi spasa demokracije i pravne države potrebno i te slučajeve procesuirati bez obzira što je to pitanje pokrenuo boljševik Šuvar; svi znamo tko je Šuvar, i znamo da je upravo on kao član Predsjedništva SFRJ izglasovao 1990. zločinačku odluku o razoružanju TO SRH od strane JNA što je poremetilo odnos snaga između Hrvata i Srba u bivšoj SFRJ, ali to pitanje, kao i pitanje zašto je Račanov SDP dopustio razoružanje TO SRH (slovenski reformirani komunisti su spriječili isti scenarij u Sloveniji) nikada nije potegnuo ni predsjednik Tuđman ni bilo tko iz vladajućeg HDZ-a tako da smo si za mnoge stvari koje vidimo kao nepravdu smo si sami krivi jer smo slijedili i slijedimo neautentične predstavnike vlasti, najčešće bivše komuniste koji su se obukli u narodna odijela i postali kapitalisti i tumači ljudskih prava odnosno sve su okrenuli naopako.
    Drago mi je, g. Peratoviću, i za Vas osobno što Vas je ai uzeo u zaštitu i time pokazao da nisu baš svi na svijetu zabili glavu u pijesak. Lijep pozdrav!

    avatar

    30.05.2008. (11:21)    -   -   -   -  

  • taj sam koji jesam

    Dečki, zar intencija nije posve jasna: nema osude za zločine na Bleiburgu, nema osude za likvidacije po nalogu Udbe, nema osude za ubojstvo Ante Paradžika i ostalih HOS_ovaca, nema osude za Barešića, nema osude za Levara, niti ima osude za sve ostale koji su ubijeni metkom iz hrvatske ruke. Očito se radi o naručenim ubojstvima pa nitko iz režima ne želi otvoriti Pandorinu kutiju, koja je već i onako debelo odškrinuta, za potrebe oligarhije.

    Kad bi Centar Simon Wishental dao nalog za pokretanje postupka, svi režimski ljudi bi isti tren skočili na noge. ali kad je u pitanju samo htjenje naroda (ili po Tuđmanu: stoke sitnog zuba) tada institucije šute. Tu je cijela istina. Ovo nije ni "d" od demokracije jer je ovo režim u službi kriptokracije i mafijaških struktura, koje podupiru razne fondacije. Neću pisati kojih, jer bi mi Željko izbrisao komentar - ali sve ima tragove i tragovi vode do tih lobija. Pa i veliki borci za slobodu riječi nekad brišu istinu pred očima javnosti.

    Pozdrav!

    avatar

    30.05.2008. (12:03)    -   -   -   -  

  • taj sam koji jesam

    Zaboravih nadodati kako je ovo suđenje Ademiju i Norcu političke naravi jer znamo što je preko Stipetića Norac bio poručio Tuđmanu, da je** sve generale... , i SAMO ZBOG TOGA je Haag Norca prepustio nama. A nestali dokumenti o toj akciji upravo navode na trag koji su stavili neki režimski ljudi.

    avatar

    30.05.2008. (12:10)    -   -   -   -  

  • NF

    je,je, tuđmani su živjeli bolje, a u Hrvatskoj je početkom devedesetih postojao jedini pravi ai u gradu Rijeci, koji je centrala natjerala na raspuštanje, jer smo tražili istragu i pomoć o maloljetnom vukovarcu koji je nestao padom Vukovara, to im nije bila dostojna tema, sad imamo poslušnike u metropoli pod istim imenom...

    avatar

    30.05.2008. (15:49)    -   -   -   -  

  • 45lines

    @NF, lokalni AI ne radi lokalne slučajeve. Tako je barem 10 godina unatrag koliko ja pratim rad AI-a. To je jedina međunarodna nevladina organizacija koja na svaki način nastoji biti što objektivnija, pa ni ne primaju donacije ni od jedne Vlade. A tebi krivo što su se ezauzeli za mene jer si veliki poštovatelj Stipe Mesića? Jadno!

    avatar

    30.05.2008. (15:54)    -   -   -   -  

  • NF

    znam peratoviću, to je i onda tako bilo, mi smo molili središnjicu da se ona hitno zauzme za eventualni spas maloljetnog Kačića, no birokrati su to odbili, bio sam iznutra i znam da je to u nekim segmentima zbilja jadna organizacija, a ti veličanjem tuđmana sve više gubiš kompas, još jadnije, ja sam siguran da sam ako ništa potpuno neovisan, za tebe više nisam siguran, ne bi me iznenadila ni tvoja nazočnost na velikom koncertu na jelačić placu...

    avatar

    30.05.2008. (17:24)    -   -   -   -  

  • 45lines

    @NF, a superultramega jadno je to, što ti kao akademski obrazovana osoba i dugogodišnji čitatelj ovoga bloga, zaključuješ da ja veličam Tuđmana. A "Tuđman je bio bolji", nije moja izmišljotina. To podbadanje upotrijebio je Branko Mijić kritizirajući Mesića. I njega valjda očekuješ na Thompsonovu koncertu?! I baš kad se Mijić, u jeku afere podrške tvoga Stipe heroju, a ne zločincu Pukiju, razmahao u kritici Drugoga Hrvatskoga Predsjednika, otišao je na odmor. Nije ga bilo dva tjedna. A zadnjih dana ne juriša tolko štro na Stipu. Vjerojatno nema povoda. Ne bih rekao da je prestao biti neovisan. A tebi, kao i onom domoljubu "BlogerX6771 Šifra, Šestos", koji prodaje svoju televiziju, Željku Mitroviću, poručujem da otvorite blogove na svoje ime i prezime ili se barem potpisujete pravim identitetom kad idete blatiti druge. Tako biste mogli pokazati svoju "neovisnost", a za j... vas, ionako, nitko i ne pita.

    avatar

    30.05.2008. (17:58)    -   -   -   -  

  • Darija Tesanovic

    Zamijenimo uloge, teze...itd. Prastari stos.

    Pravilnik Ai i nacin rada i je upravo takav da se sprijeci moguci negativan/nezeljen utjecaj na odluke ili akcije. Ne postoje nikakvi lokalni poslusnici, kao ni lokalne akcije.
    Sva prijepiska je medjunarodna, sto je jasno i iz samog naslova.


    Traze se iskljucivo materijalni dokazi, ARGUMENTIRANI ISKAZI, identiteti su naravno, iz opravdanih OBJEKTIVNIH razloga ZASTICENI.
    Nitko od nas NE ZNA kada, gdje, tko i u kolikom broju odlucuje i po kojem pitanju, dakle nema mogucnosti utjecaja.

    Za prethodne komentare mogu samo citirati jednu staru dalmatinsku izreku:

    "Neka se SVA zvona cuju!"

    To je zajednicko pisanju za potrebe pravosudja i etickom novinarstvu.

    p.s.'Ajde barem nesto, kojekakva "potrckala" se sada na internetu prepoznaju po daleko vecoj pismenosti/citljivosti od kada prate ovaj blog (cit.:imitiranje), sto dovoljno govori o stupnju razvoja svijesti istih. Da nije zalosno, bilo bi smijesno.
    To su situacije koje sam prosla sa svojim ex "kolegicama" istovremeno me pokusavaju poslati na lijecenje, prodati mi dijete i navlace novu radnu masku (paravan) poput kakve uloge.

    avatar

    30.05.2008. (19:22)    -   -   -   -  

  • NF

    anoniman blog ? što ti nije dosta mog ružnog lica na njemu ?!¨pa ja sam zbog bloga i službeno opomenut, i mali ljudi imaju svoja veselja, rečeno mi je da učenici vjerojatno ne čitaju novine, al očito prate moj blog, tak da pazim na neke standarde, inače posjet mom blogu je izuzetno natprosječan, negdje četiri puta manji nego tvom, al sad kad se i kod mene pojave špicli, bit će veselo. mijić je zakon, al on je tu rečenicu napisao u sasvim drugom kontekstu, ne moraš mi više radit reklamu...

    avatar

    30.05.2008. (19:30)    -   -   -   -  

  • Darija Tesanovic

    Ulogu treba razraditi, nisu dovoljne samo kameleonske sposobnosti.

    avatar

    30.05.2008. (19:50)    -   -   -   -  

  • NF

    @darija tesanovic: ne shvaćam kak ne razumiješ bit problema s ai, ni ja ne razumijem tvoje iskaze, bili su u Hrvatskoj za vrijeme pada Vukovara, iz Engleske, al se nisu htjeli miješati i lagano nas uvjerili da se ukinemo...

    avatar

    30.05.2008. (19:56)    -   -   -   -  

  • Darija Tesanovic

    Ja se ne skrivam iza nicka, niti laznog identiteta.
    # NITKO NE MOZE UKINUTI, JER JE SVE NA VOLONTERSKOJ OSNOVI.


    O ubacenim komentatorima i laznim identitetima sam davno pisala, tome se nitko ne cudi,
    s obzirom da upravo djelatnici MUP-a pri pocinjenju kaznenih i kriminalnih radnji pocine i KZ djelo laznog predstavljanja, poslije se naravno radi o nekoj tajnoj operaciji koja je zbog mjera zastite osobne sigurnosti zahtijevala zastitu identiteta.

    avatar

    30.05.2008. (20:21)    -   -   -   -  

  • 45lines

    @NF, i kakve to veze ima sad s podrškom koju sam ja dobio od sadašnje glavne tajnice AI-a?!
    Piši to na svome blogu. Ili, pitaj "Crni blog komunizma" koliko se AI za vrijeme komunizma zauzeo za Dobroslava Paragu i ostale zatočenike savjesti u Jugoslaviji! Mislim, ti bi kao prosvjetni radnik trebao znati što znači kad ti netko kaže da si "fulao temu".

    avatar

    30.05.2008. (20:27)    -   -   -   -  

  • NF

    okej peratoviću, uvijek ću braniti tvoje pravo da iznosiš bedastoće, i ne želim slušati ni o kakvim žrtvama sustava, uvijek sam na tvojoj strani, kad si u problemima s istim, ne mogu vjerovati da si posumnjao u to...

    avatar

    30.05.2008. (20:48)    -   -   -   -  

  • Darija Tesanovic

    Vidi, vidi...malo bi, malo ne bi o zrtvama, izgleda da je tvoja objektivna slika stvarnosti VARIJABILNA.
    Usput, kako okarakterizirati osobu za koju su materijalni dokazi "bedastoce" ?! Sto si ti ocekivao da ce "prosuti" sve dokaze tu i pri tom omoguciti nova kaznena djela sprjecavanja dokazivanja ili jos gore nova "lijecenja" i likvidacije ?! Upravo iz ovih razloga istrazivacki novinar ima pravo ne otkriti izvor informacija, zna se tko i sto, je ili nije, i u cijoj nadleznosti.

    Cuj, treba "stici" do glavne tajnice, razmisli samo o toj cinjenici.

    avatar

    30.05.2008. (21:15)    -   -   -   -  

  • 45lines

    @NF, ma ne moraš ti meni izigigravat Voltairea i branit moje moje pravo na iznošenje "bedastoća". Ako ti je do toga, brani prava nekih drugih bedaka, recimo Pukanića. Kako piše Mijić, on se rekreaira s Mesićem u sauni, pa si jednim udarcem ubio dvije muhe: braniš Pukijeve bedastoće i svog idola Mesića ;)

    avatar

    30.05.2008. (21:16)    -   -   -   -  

  • Ja

    Peratoviću ,kako će biti na Euru, pređi na sport krajnje ti je vrjeme. Običnom , nomalnom, familijarnom ,radišnom , onoj najvećem djelu Hrvatskog puka ništa ne pomažeš , uglavnom odnemažeš.Jedino te izvlači logika da sam sebi pomažeš , ako nisi puko si skroz jer u protivnom džaba i sport.

    avatar

    31.05.2008. (17:24)    -   -   -   -  

  • Shelly Kelly

    Nakon radnog dijela boravka AI-ovaca, večerao sam s prijateljem, koji je bio u delegaciji. Dosta mi je zanimljivog prepričao, ali poanta je zapravo meni ono, što su komentirali i na "Stojedinici" - tužno je da nama mora dolaziti neki AI, kojekakvi Transpareny-i, ovi-oni, da nam vele što nam je činiti i da nam na dvorištu ružno smrdi nekaj... Kakvo smo mi to gazde, i čime se to dičimo... ?
    Iako je fora "tvist" (i drago mi je) što ste bili prvi sa Irene na razgovoru u odnosu na kolege, mislim da je i to malo "naša posla"... Mislim da nije vrijeme za takvo razmišljanje, mislim da je uloga investigativnog novinara - ionako tužno prorijeđene vrste - u utjecaju na društvo, a ne u preguravanju ili brojanju, tko je koji u redu pred nekim polubožanstvom " ".
    Uglavnom, veli mi gorespomenuti prijatelj (negdašnji šef ujedno) u jednoj ranijoj raspravi o Hrvatskoj, Srbiji i ratnim zločinima - poanta je i to, s kim se mjerimo... ;-) :-)
    Lijep pozdrav!

    avatar

    02.06.2008. (12:11)    -   -   -   -  

  • 45lines

    @Shelly Kelly, zahvaljujem na odličnom komentaru. Tek! Čini mi se da ste jednu sitnicu pogrešno shvatili, moguće i zbog toga što sam ju nedovoljno jasno opisao. Ne hvalim se ja da sam razgovarao s Irene, a da su drugi čekali u redu kako bih dao sebi na važnosti kao novinaru. S njom sam razgovarao u statusu žrtve, a drugi su nju došli intervjuirati. Štos je u tome da sam joj rekao kako je većina medija danas u koruptivnom odnosu s pravosuđem (vezano za temu izvještavanja o ratnim zločinima), a što se potvrdilo time da je o AI-evom angažmanu u mom slučaju rijetko tko izvijestio, a da gotovo nitko nije, barem prepričao ako ne i objavio, sadržaj AI-evog DVD-a, gdje otvoreno i argumentirano kritiziram DORH, a pouzdano znam da je DVD, čak prije nego li je predan čelnicima EU bio dostupan i nekim ovdje spomenutim novinarima.
    Što bih ja imao od toga i da sam došao raditi interview s glavnom tajnicom AI-a. To da sam bio u prilici prvi (na blogu) objaviti razgovor i još se hvaliti kako su drugi morali čekati pred vratima? Razumjet ćete da je to bezveze i da, svaka čast njoj, nisam htio trošiti vrijeme to, a nekmoli da mi je u gornjem tekstu bila namjera hvaliti se takvom situacijom. ;)

    avatar

    02.06.2008. (13:08)    -   -   -   -  

  • Shelly Kelly

    ... zapravo nisam očekivao osvrt; hvala! Mislim da smo se posve shvatili u bitnom dijelu; možda sam jedino ja dijelom "skliznuo" više u ton naslovnice na portalu u komentiranju "reda"- naravno, da Vam je prioritet bio, biti prvi ili sl., sigurno ne biste imali "izgrađeno" ime, kakvo imate... Iako se bojim da će se dio ljudi baš na "redaljku" zakačiti više, nego na poantu i kontekst... Utoliko, Vašem radu svaka čast; držim fige i za dalje, i za dovoljno odjeka... /link na Vaš post sam bio slobodan proslijediti dotičnom prijatelju... Znam da će ga zanimati ... / Sve najbolje!

    avatar

    02.06.2008. (13:54)    -   -   -   -  

  • 45lines

    @Shelly Kelly, tnx ;)

    avatar

    02.06.2008. (18:41)    -   -   -   -  

  • Gamezzz

    :) ZeroGames ZootGames WormGames AxeGamez

    avatar

    23.07.2008. (16:40)    -   -   -   -  

  • Clarence

    Quite useful information, much thanks for this post. Vince Maxi Dress

    avatar

    13.06.2012. (04:13)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...