Komentari

mojemislinapapiru.blog.hr

Dodaj komentar (32)

Marketing


  • triesduja

    Kod mene uvijek zabavno, da :)

    Ovo je lijepa molitva... super!

    avatar

    27.01.2009. (16:58)    -   -   -   -  

  • duh jedinstva

    ...vjeruj mi prijatelju...nije kraj...sresti chete se opet...
    ...bog ga chuva...bog mu daje sve shto mu treba...
    ...i njegova dusha je na sigurnom...
    ...on je sad u najvishim visinama gdje chesh i ti...
    ...jednom dochi i ostati s njim...zauvijek...
    ...putevi vashih dusha opet che se spojiti...
    ...smrti vishe neche biti...i ovdje che to biti...ovdje...
    ...i gdje god budemo ishli...mi i nashe dushe...
    ...znati chemo da smrt ne postoji i da smrt ne...
    ...razdvaja...vech samo nedostatak ljubavi prema...
    ...bilo kojem chovjeku...mozhesh nekad pokushati...
    ...prizvati njegovu dushu...kako god to ispalo...
    ...bog che ti dati znak da je sve u redu...uvijek...
    ...i dati che ti znak da je njegov plan za sve nas...
    ...zbilja predivan...i meni je tako lijepo imati tebe...
    ...za prijatelja...big lowe:==)...
    ...S* * *S...

    avatar

    27.01.2009. (17:11)    -   -   -   -  

  • promatram, razmišljam

    ... Čuvaj Ga Bože ...

    Lijepo od tebe.
    Vjerujem da te promatra i smješka se.

    avatar

    27.01.2009. (17:31)    -   -   -   -  

  • Mi@@@

    a jooj....

    ....lipo lipo.....

    ..neman komentara...

    ..pozdrav....

    avatar

    27.01.2009. (17:40)    -   -   -   -  

  • *Sound Of A Child*

    nemam inspiraciju,pa ni nema novog posta :'(

    jako lijepa pjesma,R.I.P.

    avatar

    27.01.2009. (20:03)    -   -   -   -  

  • nista se ne dogadja slucajno

    Hej Pjesnice!

    Evo ja vidjela na facebooku da imas nesto novo na blogu pa sam dosla procitati i naravno
    kao i svaki puta predivne obadvije pjesme... inace dugo vec nisam bila na blogu malo sam
    to zapostavila ali kad bude mi inspiracija opet proradila budem se vratila.. do tada budem
    citala tvoje stihove.. prekrasni stihovi ma sve je super nemam rijeci..
    puno pozdrava

    citamo se

    avatar

    27.01.2009. (21:21)    -   -   -   -  

  • enija

    Ej, ovo je nešto drugačja pjesma, ali je isto jako lijepa i vidi se da je pisana s osjećajem ... žao mi je zbog tvog strica ... ali na neke stvari jednostavno ne možemo utjecati, svaki je takav gubitak bolan i ja se takvih događaja pribojavam jer znam da se radi o teškim osjećajima, ali opet vjerujem da je moguč novi susret i to je ono što nam pomaže da takve gubitke nešto lakše prebrodimo ... lijepo od tebe što si mu posvetio i napisao pjesmu ...

    ... drago mi je što si nastavio s objavljivanjem svojih pjesama jer ja ih uvijek rado pročitam ... i javim ti kad otvorim profil na facebooku ...

    Pozdrav

    avatar

    27.01.2009. (23:44)    -   -   -   -  

  • Zauzeti

    Jako lijepa molitva

    avatar

    28.01.2009. (08:04)    -   -   -   -  

  • kristina

    Evo ujutro na poslu...i placem....lijepo si to napisao...ne brini on nas uvijek gleda ...odnekud gore...ja svakim danom zivim sa tim uvjerenjem...pusa...

    avatar

    28.01.2009. (08:11)    -   -   -   -  

  • So what..?

    Hej

    avatar

    28.01.2009. (08:32)    -   -   -   -  

  • So what..?

    Hvala ti,Znas da isto to i ja mislim za tebe x).Jos malo pa budem ja izbrisala onaj stari blog.Sad mi se ne da :))

    avatar

    28.01.2009. (08:39)    -   -   -   -  

  • So what..?

    PeAcE

    avatar

    28.01.2009. (08:40)    -   -   -   -  

  • What a fuck?

    Evo me sa starog bloga (odgovaraj na koji hoces)

    avatar

    28.01.2009. (08:48)    -   -   -   -  

  • What a fuck?

    Internet me malo zeza

    avatar

    28.01.2009. (08:52)    -   -   -   -  

  • What a fuck?

    Lijepa pjesma.Zao mi je zbog tvog strica

    avatar

    28.01.2009. (08:52)    -   -   -   -  

  • What a fuck?

    PeAcE

    avatar

    28.01.2009. (08:52)    -   -   -   -  

  • Hrvatska u srcu :)

    ..jako lijepa pjesma,nažalost takav
    je život uvijek nas netko napusti,evo kod mene
    se to često počelo događati,Bog mi stalno nekoga uzima,
    ali on zna što je najbolje za nas pa i vjerujem da
    svima našima voljenima koji su otišli,da im je gore lijepše i bolje,
    svejedno ovdje bi se svejedno mučili,bar im je lijepše tamo
    nego živjeti ovdje u zlu..

    ..nisam znala da je forum hakiran,i da istina nije više
    ono što je bio..eto sad te lijepo pozdravljam i idem
    pogledati što si novo stavio..pozz

    avatar

    28.01.2009. (13:43)    -   -   -   -  

  • ...i pad je let...

    ... Čuvaj Ga Bože ...

    Lijepo si to napisao...

    Pozdrav...

    avatar

    28.01.2009. (16:58)    -   -   -   -  

  • prorok

    Dobro jutro ti želim
    i kod tebe molitva :):)

    avatar

    29.01.2009. (08:08)    -   -   -   -  

  • kiki

    žao mi je..al i to je dio života..pozz

    avatar

    29.01.2009. (21:54)    -   -   -   -  

  • bajkoviti snovi

    Lijepo...i tužno...

    avatar

    29.01.2009. (23:41)    -   -   -   -  

  • nina

    lijepo... :))

    avatar

    30.01.2009. (19:00)    -   -   -   -  

  • sewen

    Moj naklon....

    avatar

    31.01.2009. (05:38)    -   -   -   -  

  • teuta

    Tvoj stric bi bio ponosan na tebe, prijatelju. Lijepo od tebe i jako plemenito.

    Pozdravček i cmokkkkk.

    avatar

    31.01.2009. (11:14)    -   -   -   -  

  • *Sound Of A Child*

    novi post :)

    avatar

    31.01.2009. (22:22)    -   -   -   -  

učitavam...