Komentari

mojemislinapapiru.blog.hr

Dodaj komentar (62)

Marketing


  • Shang Sai *.* Sejshel *.*

    jao prwa sam. Uf,mislim da je to prvi puta otkako sam se vratila. Hehe.
    pjesma...i like it...hm da..
    imaš pravo u vezi svega...istina je sve...bravo za tebe što si to napisao..a ja uskoro objavljujem novi post...pa dodješ...
    Purpulica*

    avatar

    10.02.2009. (16:50)    -   -   -   -  

  • duh jedinstva

    ...slazhem se...ovoj zemlji treba vodja...
    ...slazhem se...ova zemlja zasluzhuje...
    ...biti sretna...biti snazhna...
    ...ovoj zemlji treba isus krist da joj...
    ...bude vodja...
    ...u ime boga dobroga i svemoguchega...
    ...u ime svemoguche bozhanske ljubavi...
    ...i vjeruj mi ovu zemlju...
    ...bog che podignuti do neba...vjeruj mi...
    ...hoche...
    ...i vishe nikada nishta neche biti isto...
    ...u krajnje pozitivnom smislu...
    ...za chitav svijet...
    ...volim razveseliti ljude...vjeruj mi...
    ...dochi che vrijeme kada ne vjerovati...
    ...jednostavno neche biti moguche...
    ...big lowe:==)...
    . . .* * *. . .

    avatar

    10.02.2009. (16:58)    -   -   -   -  

  • promatram, razmišljam

    Baš tako ova Zemlja vođu treba !

    Lijepo te pozdravljam.

    avatar

    10.02.2009. (17:39)    -   -   -   -  

  • Hrvatska u srcu :)

    ej i meni je drago za face..nego
    naravno da sestra ne zna za blog i molim te da
    joj ne kažeš jer ipak tamo pišem mnogo stvari za koje ne
    želim da itko od mojih zna,ondje se otvorim i pišem što želim..

    ..ova pjesma mi je predivna,i da nama treba neki vođa koji ovu
    državu treba voditi kako treba,eh da nam je tu Thompson..ona bi bila
    baš onakva kakvom smo ju sanjali..pozdrav ti šaljem i čujemo se..bok

    avatar

    10.02.2009. (19:29)    -   -   -   -  

  • *Sound Of A Child*

    slažem se sa svime navedenim u pjesmi:)

    avatar

    10.02.2009. (20:35)    -   -   -   -  

  • prorok

    Jutro da ona mi je bila inspiracija :):):)

    avatar

    11.02.2009. (06:55)    -   -   -   -  

  • nina

    istina.... jako dobra pjesma... treba nam vođa.... :)

    avatar

    11.02.2009. (08:21)    -   -   -   -  

  • enija

    Ej, hvala tebi na lijepim riječima ... i hvala što kažeš da su ti moje pjesme ok ... evo ja pročitala ovu tvoju domoljubnu i lijep mi je svaki stih ... i ne samo da je lijepa već je i poučna ... slažem se da nam treba pravi vođa ... situacija već pomalo izmiče kontroli i treba nam sad netko tko je potpuno sposoban ... veseli me što kažeš da ćeš nastaviti objavljivati svoje pjesme .. meni je manje važno jesu li one starije ili novije jer meni su sve one nove i nisam još na tvom blogu pročitala ništa što mi se nebi svidjelo ... i nestrpljivo očekujem da opet podjeliš s nama koji svoj stih ... malo je blogova koje redovito posječujem ... na tvoj volim doć jer uživam čitati tvoje stihove ...

    Pozdrav ...

    avatar

    11.02.2009. (11:43)    -   -   -   -  

  • TiLee

    Ej, hvala ti na lijepim riječima... Uhvatila sam opet malo vremena pa sam došla. Ima me na Facebooku, a moje puno ime i prezime ću ti napisati u mailu. Može? Pa me dodaj. P.s. Sve pohvale za tvoje radove ovaj put! Šaljem veliki pozdrav.

    BOG i HRVATI

    avatar

    12.02.2009. (10:51)    -   -   -   -  

  • Dream_Maker

    Snažne, pune misli.
    Sviđa mi se pročitati ih.

    R.

    avatar

    12.02.2009. (10:54)    -   -   -   -  

  • So what..?

    Hej.

    Ma dobro,ono je bila playlista samo za taj dan.Ja ti mogu slusat 5 pjesama cijeli dan x)
    Ali,i ja da slazem kompletnu,bilo bi negdje oko stotinjak..Pozz

    avatar

    12.02.2009. (18:05)    -   -   -   -  

  • So what..?

    I da,treba nam vodja..

    avatar

    12.02.2009. (18:05)    -   -   -   -  

  • So what..?

    PeAcE

    avatar

    12.02.2009. (18:05)    -   -   -   -  

  • Mi@@@

    ..pozdrave ostavljam=).....

    avatar

    13.02.2009. (18:24)    -   -   -   -  

  • [Nepoznata ulica 24]

    slažem se da treba novog vođu

    avatar

    13.02.2009. (21:04)    -   -   -   -  

  • [Nepoznata ulica 24]

    ostavljam osmijeh, imenjače =)

    avatar

    13.02.2009. (21:04)    -   -   -   -  

  • prorok

    Danas je dan zaljubljenih
    valentinovo a smisao je ljubav
    ljubav ima smisla jedino ako
    se osjeća svakoga dana
    želim ti iskrenu i vjernu ljubav
    sva tebi namijenjena ljeta gospodnja.

    avatar

    14.02.2009. (16:10)    -   -   -   -  

  • 1step2far

    Treba nam vođa, ali gdje se skriva, ne znam! Kako ga pronaći?

    avatar

    14.02.2009. (18:13)    -   -   -   -  

  • Defton

    Patriotizam... :) Ae nEka Bogu Hvala! :)

    avatar

    15.02.2009. (13:25)    -   -   -   -  

  • $Ivana$

    ej...
    imaš pravo...stvarno nam treba vođa....
    ja nemam facebook... nisam baš puno uz kompjuter, pa se ne bavim baš time...
    ostavljam ti veeeliki pozdrav...
    čitamo se...

    avatar

    15.02.2009. (18:16)    -   -   -   -  

  • Zauzeti

    slikovito sviđa mi se

    avatar

    16.02.2009. (09:38)    -   -   -   -  

  • triesduja

    ti stvarno imaš veliki raspon tema za svoje pjesništvo

    avatar

    16.02.2009. (11:56)    -   -   -   -  

  • put u beskraj

    Slažem se u potpunosti s tobom prijatelju. Hvala ti što me nisi zaboravio. Pozdrav ti ostavljam.

    avatar

    18.02.2009. (10:59)    -   -   -   -  

  • don branko

    pozdrav

    avatar

    18.02.2009. (21:14)    -   -   -   -  

  • [Nepoznata ulica 24]

    imenjače, ostavljam osmijeh ...=)....u prolazu sam.....

    avatar

    20.02.2009. (14:40)    -   -   -   -  

učitavam...