Komentari

pinkpantera.blog.hr

Dodaj komentar (25)

Marketing


  • Nea°

    A joooooj... =(
    I ja sam 8.c i ja se sad rastajem s njima...Tako da znam kak' ti je...
    Ali,kažu mi da je još bolje u srednjoj,tako da...Budimo pozitivni...=))
    Lijep je blog,uživaj...Čitamo see...

    avatar

    21.05.2008. (12:46)    -   -   -   -  

  • Jopa Looda < 3

    HeEy.. malena.. predivan ti je post..
    ajme znam kako ti je.. i ja se rastajem
    od swoj 8 c.. fakat ne zeliiiiimm...
    ali.. hehe ipak.. dobro ce biti i u srednjoj..
    meni malo teze.. al nie nikome lako..
    hehe drago mi je da cu tebe imati =)
    volim te pusa

    avatar

    21.05.2008. (14:39)    -   -   -   -  

  • dJeVoJčIcA sA šIšKajavascript: void(0);Ma :)

    eej
    ewo mene
    hehee
    super blog
    ajmee
    skoro sam se rasprakala na post
    predivno
    pišeš odlične postewe
    preeedobree
    uglavnom
    inače me znaš iz viđenja
    ja sam iz Pruđa
    kad te sljedeći put vidim reći ću ti da sam ja ta
    koja te kommala
    ili sam pogledaj na mom blogu
    slike u jednom postu
    možda skužiš
    XD
    idem sad
    papa
    pussa

    :)

    avatar

    21.05.2008. (15:27)    -   -   -   -  

  • bloody_rose_15

    °Hi°

    avatar

    21.05.2008. (16:24)    -   -   -   -  

  • bloody_rose_15

    °Ewo me°

    avatar

    21.05.2008. (16:24)    -   -   -   -  

  • bloody_rose_15

    °Znam kak se osjecas, ja sam bila na dnu kad je 8.razred zavrsio°

    avatar

    21.05.2008. (16:24)    -   -   -   -  

  • bloody_rose_15

    °Ali nesto novo i uzbudljivo pocinje, jedna nova pustolovina°

    avatar

    21.05.2008. (16:24)    -   -   -   -  

  • bloody_rose_15

    °Srednja je isto odlicna, bez brige, nova sjecanja, novi ljudi...°

    avatar

    21.05.2008. (16:25)    -   -   -   -  

  • bloody_rose_15

    °Bit ce ok°

    avatar

    21.05.2008. (16:25)    -   -   -   -  

  • bloody_rose_15

    °XOXO°

    avatar

    21.05.2008. (16:25)    -   -   -   -  

  • Marilyn.

    Ja baš i nisam u tako dobrim odnosima sa razredom.Svi se malo međusobno mrzimo,malo volim,malo svađamo,malo smo složni,malo ne složni tako da mi nije žao što ću od njih otići jer znam da me u srednjoj čekaju bolji ljudi.Nemoj biti tužna,s nekima ćeš vjerojatno ostati u kontaktu,i upoznat neke nove ljude,po mogućnosti dečka!
    Budi sretna.
    Pusa

    avatar

    21.05.2008. (19:43)    -   -   -   -  

  • Glumičin život......

    eeeeeeej lipa moja:)) osmašica,ha?
    uf,kad je to bilo............
    i meni je bilo jako žao,činilo mi se kao da će sve bit bzvz,ali jednostavno
    vrijeme prolazi,novi ljudi dolaze,nove prilike se pružaju,širiš svoje vidike,a
    mijenjaš se i sama i tada skužiš da je bolje ovako jer ljude s kojima si dobra
    i koje voliš uvijek ćeš imat uz sebe samo na nekoj drugoj pozornici s nekim
    novim glumcima s kojima ćeš,vjerojatno,ostvariti lijepu i pamćenja vrijednu
    suradnju=)
    uživaj još ovo malo u osnovnoj,a onda s velikim osmjehom na licu u srednju=)
    nadam se da ćeš ić u onu koju želiš=)

    pussssssssa!!!=)

    avatar

    21.05.2008. (22:51)    -   -   -   -  

  • [.EllieCatastrophie.] < 3

    hei hEi.
    wauu kjuT bL0g.
    wiHii i 0wu sLiqu iMam i jAa LoL sa deviAntarTa riGht?
    0kii 0Wai jeL 0wa pRwa sLiqa tw0a? sjAtKiČČ.
    hAjDi h0 iDem SaD.
    .ljuBiČČ.

    avatar

    22.05.2008. (19:54)    -   -   -   -  

  • PrimJerak.

    hvala ti za komentar.
    very nice blog.
    ah.da.rastanci.teško je.
    ali,život ide dalje...

    osmjeh.

    avatar

    25.05.2008. (14:20)    -   -   -   -  

  • xoxo. design. BubbLe GirL x)

    heyy. ovdje vaLe sa bloga klick
    imam neke nove designe. pa svrati.
    shaljem svima. nadam se da nie bed. ;D pusa

    avatar

    25.05.2008. (15:48)    -   -   -   -  

  • trubica.

    gledaj na to ovako...
    kad se rastanete vidjet ćeš tko će stvarno ostat uz tebe, a tko ne...
    no u svakom slučaju kad krene, vidjet ćeš da ćeš imat totalno drugačiju percepciju svega, osobito što ćeš upoznati nove ljude, ljubavi, što ćeš se viče mučiti...no uspomene uvijek ostaju, a neki ljudi će sigurno ostati uz tebe i proživljavati i dalje sve tvoje probleme, a i ono dobro u životu s tobom...
    pusa

    avatar

    25.05.2008. (19:05)    -   -   -   -  

  • Jopa Looda < 3

    new post.. pls navrati i ostawi koment =) pusa
    btw.. spomenila sam te u postu =)

    avatar

    26.05.2008. (14:32)    -   -   -   -  

  • Jopa Looda < 3

    hwaja ti punjo.. fkt mi je tesko owo malo.. ali iam tebe =)))) i ja tebe wojim puunooo
    hwala na swemu.. pusa

    avatar

    26.05.2008. (18:59)    -   -   -   -  

  • [.EllieCatastrophie.] < 3

    Heii huN.
    naWratiH dA kaŽem dA iMam n0wi p0sT.,.,.
    pA kaD nadŽeŠ weMeNa swRati.
    puSsy ^-^

    (0.o)

    avatar

    30.05.2008. (20:48)    -   -   -   -  

  • eYeLineR.whoRe.

    nova adresa.
    novi početak.

    avatar

    31.05.2008. (17:01)    -   -   -   -  

  • Marilyn.

    Imam novi post =)

    avatar

    01.06.2008. (10:38)    -   -   -   -  

  • bloody_rose_15

    °Cao ljube,
    imam novi post nakon duzeg vremena,
    pa bi voljela da ga prokomentiras,
    pusa°

    avatar

    01.06.2008. (16:39)    -   -   -   -  

  • kiss my lips

    svemu dođe kraj...doći će novi ljudi i tebi i njima...di bi bili kada bi se ograničili...osim toga ja iamam frendicu koja komunicira sa cijelom osnovnom još...

    wubim:)))

    avatar

    07.06.2008. (18:09)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...