Komentari

pjesmanadpjesmama.blog.hr

Dodaj komentar (45)

Marketing


  • zbunjena 13-godišnjakinja

    pjesma je stvarno prekrasna, iako ja nisam upisala ništa, pjesma je stvarno da ostaneš bez riječi

    avatar

    19.05.2008. (20:16)    -   -   -   -  

  • Dream_Maker

    Kao što rekoh već kod tebe,
    bilo mi je zadovolojstvo i čast biti dijelom ovog velikog
    projekta zajedništva.

    R.

    avatar

    20.05.2008. (12:32)    -   -   -   -  

  • Koraljka

    Alkion je danas sastavio pjesmu od naših komentara na njegov prethodni post pa me to podsjetilo na našu Pjesmu, išla je potražit i baš me veseli da je tu.

    avatar

    20.05.2008. (18:18)    -   -   -   -  

  • uzburkano more

    Hvala ti na trudu kojim si nam omogućio sudjelovanje u ovom projektu , bilo mi je zadovoljstvo pozdrav

    avatar

    21.05.2008. (13:05)    -   -   -   -  

  • tayana.bloger

    čast i zadovoljstvo mi je biti dijelom ove lijepe pjesme,hvala što si omogućio da se pridružimo jer ovako nešto nisam prije doživjela.
    Ostavljam moju pjesmu za uspomenu,bićete mi dragi gost pa svratite.pozdrav i zagrljaj,Tayana
    __________________________________
    naše su pjesme kao platno
    naše su riječi kao boje
    mi dušom slikamo i srcem pišemo
    da sve što je moje
    osjetiš svoje

    i tiho plovimo rijekom života
    nedamo,borimo se svakoga časa
    i svaki je tren tužan il lijep
    proveden na svijetu
    za nas divota
    ko pečat sudbine
    u nas utisnuta

    svaka riječ ko kamen nek traje
    nek leti do sjajnih zvijezda visoko
    nek uranja do dna duše duboko
    nek tutnji, blješti i snagu daje
    beskrajno neka u vječnost traje

    jer riječ je jaka,grmi i ruši
    gradi,voli i nadu daje
    stvorena srcem što snažno tuče
    šarena ko duga što ne vidiš joj kraja
    čeka da poteče iz naših dubina
    stvorena da blista
    ko voda bistra i čista

    avatar

    22.05.2008. (19:31)    -   -   -   -  

  • usjenivrbe.bloger.hr

    .evo i mene..predivan je osjećaj čitati pjesmu..u njoj prepoznati svoje stihove...sretna sam jer sam i sama sudjelovala u stvaranju pjesme..koje je to zajedništvo bilo..misao na misao..stih na stih i evo je sada je tu..velika kao kineski zid..dio sam tog lanca ljubavi i to mi je posebno zadovoljstvo..želim ugodan dan osmijeh ostavljam..adioooo

    avatar

    23.05.2008. (16:23)    -   -   -   -  

  • babygirl5.bloger.hr

    pjesma je zaista posebna...i drago mi je što sam i sudjelovala u njoj...lijepi pozdrav i laku noć želim...

    avatar

    25.05.2008. (01:21)    -   -   -   -  

  • 1step2far

    Sretna sam što sam sa nekoliko svojih pjesama istkala ovu divnu PJESMU! I hvala svima drugima što su prihvatili ovu ideju. Divni ste!

    avatar

    28.05.2008. (22:44)    -   -   -   -  

  • Defton

    Ma divota.. kad ćemo opet?? :D

    avatar

    29.05.2008. (00:21)    -   -   -   -  

  • Sudbino nepoznata

    lijepo je u ovom divnom ljubavnom slapu pronaći i svoje riječi...
    užitak je bio pisati s vama.
    pozdrav svima koliko Vas ima.

    avatar

    31.05.2008. (13:57)    -   -   -   -  

  • prorok

    Dobro jutro i prijatan početak tjedna želim.

    avatar

    09.06.2008. (08:06)    -   -   -   -  

  • sanja

    ss

    avatar

    13.06.2008. (21:18)    -   -   -   -  

  • oziljcinadusi.bloger.hr

    ovo je predivno... riječi ali i motiv koji stoji iza svega... čestitka svima koji su sudjelovali u ovome...

    avatar

    13.06.2008. (21:20)    -   -   -   -  

  • egy magyar lány

    joj, sad kad opet citam ove stihove, tocno se nesto u meni raznjezi...
    bas mi je drago da sam sudjelovala u ovom projektu...
    stvorili smo nesto predivno =)
    hvala na prilici da oslobodim dusu u obliku stihova
    pozdrav =)

    avatar

    23.06.2008. (14:29)    -   -   -   -  

  • Static Lullaby

    =D

    avatar

    09.07.2008. (19:07)    -   -   -   -  

  • zibi, a što ste drugo mis

    pjesma je prekrasna, iako ja osobno nisam sudjelovala u njoj... samo sam to htjela reći... :)

    avatar

    28.08.2008. (21:42)    -   -   -   -  

  • jedan-koji-se-divi

    ljudi odlične su vam pjesme, divim vam se... i sam pišem u slobodno vrijeme, ali... treba se sjetit ovakve stvari napravit...

    avatar

    04.12.2008. (00:52)    -   -   -   -  

  • nina

    svratim ponekad.... prošvrljam ovim divnim stihovima... kraičkom oka primjetim i par svojih što sam poklonila i odmah mi osmjeh na licu zasja....

    čast mi je bila!

    :)

    avatar

    04.02.2009. (19:46)    -   -   -   -  

  • Auroraisa

    drago mi je da je i jedan dio mene tu...

    avatar

    07.02.2009. (13:51)    -   -   -   -  

  • nadripjesnik

    žao mi je što nisam sudjelovao u pisanju. pjesma je nešto posebno

    avatar

    05.03.2009. (14:24)    -   -   -   -  

  • Uf

    Treći srednje, dovoljan 2. Sad napišite i vlastitu Bibliju.

    avatar

    31.03.2009. (19:59)    -   -   -   -  

  • :) kinissi

    ...ovi stihovi su tako močni...ali neznam povodom čega ,kad i gdje su sastavljeni :)

    avatar

    10.08.2009. (19:28)    -   -   -   -  

  • poezija duše

    uvijek mi je gušt navratiti i pročitati ovo naše remek djelo. doista mi je bil čast... :))

    avatar

    19.01.2010. (00:32)    -   -   -   -  

  • _hater_

    svi ste vi bogomoljci

    avatar

    21.02.2010. (12:31)    -   -   -   -  

  • Tina

    Ovo je uistinu remek djelo beskonačne duše...

    avatar

    02.09.2010. (22:52)    -   -   -   -  

učitavam...