Komentari

betanija.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • FRANJEVAČKI PUT

    Kad si citirala Rahnera: "Ako sam u svom životu mogao ovom ili onom čovjeku sasvim neznatno pomoći da smogne snage govoriti s Bogom, na Njega misliti, nadati se i ljubiti, mislim da je moj život bio vrijedan truda." - ostvarivši ovo, tada si anđeo svakome oko sebe...
    mir tii dobro želim!

    avatar

    16.05.2008. (22:42)    -   -   -   -  

  • cruce

    potpisujem sve što je u teksu rečeno... lijep ti pozdrav

    avatar

    17.05.2008. (14:35)    -   -   -   -  

  • EuM

    Anđeoski je širiti ljubav u davanju sebe...

    avatar

    17.05.2008. (18:34)    -   -   -   -  

  • mirjam

    Prijatelj koji ti je pomogao, ... ,
    nasmiješio ti se baš kada je trebalo,
    osmijehom te taknuo u srce, ... ,
    Prijatelj koji je bio uza te kada je bilo najteže,
    i još uvijek je tu da zajedno nastavite dalje,
    da se veselite životu,...
    To je anđeo !
    Put je dug ,
    pođimo putem zajedno,
    put je ponekad težak,
    oslonimo se jedni na druge,
    radujemo se zajedno,
    jer radost se u veselju zajedništva umnaža
    kao što je tuga lakša kada je sa nekim podijelimo ...
    Budimo anđeli jedni drugima !

    Prijatelj je ipak anđeo
    samo mu krila ne vidimo ...

    BTB !!!

    Lijep pozdrav ...

    avatar

    18.05.2008. (17:58)    -   -   -   -  

  • morska zvijezda

    Meni su najdrazi upravo ti preruseni.

    avatar

    20.05.2008. (20:22)    -   -   -   -  

  • flady

    na duhovnom seminaru koji vodi fra Zvjezdan Linić duboko mi se u misli urezala rečenica: anđeli su osobe.
    osobe vidljivog i nevidljivog svijeta. ta dva svijeta naoko su toliko različita...no gledamo li svojim pravim očima i nema neke razlike. postoji dobro i zlo. a ne nevidljivo i vidljivo, jer sve je vidljivo ako to mi želimo vidjeti.
    dao Bog da sve više gledamo srcem..najvećim okom čovječanstva....
    pozdrafff

    avatar

    21.05.2008. (15:11)    -   -   -   -  

  • promatram, razmišljam

    ... . Mi smo jedni drugima Anđeli kad pružimo ruku pomoći, kad zagrlimo bližnjega u tuzi, olakšamo mu teret njegova križa...

    Istina, mi smo jedni drugima anđeli !
    Donosimo svjetlo, mir, blagoslov jedni drugima !

    Lijep pozdrav ti poklanjam na zraki svibanjskog svjetla.

    avatar

    24.05.2008. (15:42)    -   -   -   -  

  • boje moje duše

    ..voli ljude onakve kakvi jesu....drugih nema...
    Phil Bosmans
    pozdrav ti ostavljamo - ja i moj anđeo !

    avatar

    29.05.2008. (08:51)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...