Komentari

budan.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • borivoj

    Onog trena kad
    u tvom srcu sazivi
    ono nesto izvanredno
    sto nazivaju
    ljubavlju, kad osjetis
    to ushicenje, taj silni
    zanos, otkrit ces
    da se svijet potpuno
    preobrazio.


    J.Krishnamurti
    (1895.-1986.)

    avatar

    13.05.2008. (07:08)    -   -   -   -  

  • borivoj

    “VJERUJEM DA BOG IMA ISTO TOLIKO IMENA KOLIKO IMA ZIVIH LJUDI”.

    Mahatma Gandi

    Dragi prijatelji,Tko je srcem dozivio glazbu Bore Dugica koju sam slao ovih dana u privitku maila za tihovanje, lako ce razumjeti i pjesmu iz “Bijele kule” koja nam donosi poruku za nasu danasnju meditaciju. Simplificirano: zamislimo akumulator ili bilo kakvu bateriju koja treba nesto da energetski uradi – taj akumulator ili baterija trebaju se najprije napuniti. Za repetitio razumijevanja procitajte parabolicnu pricu SELJAK I GOSPOD BOG, koju sam nekoc poslao u okviru tihovanja:

    99.LOMIO SAM TE NJEZNO Lomio sam te njezno, da ne primijetis, prigibao te do tla iz kojega rastes, struk ti savijao, zglob po zglob izvijao, ali te nisam slomio, trsko, jer si se bila svirali zavjetovala. I kad je dunuo suplji vjetar, i smrklo se doba, Ja sam te suhu otkinuo, izdubio te, rezbario te, na usne te stavio... I glazba Mojega daha zastrujila je niz gluha i suha korita uz koja si nekada zedno sustala.

    „Bijela Kula”, knjiga 85. Zapisala Vesna Krmpotic Puno pozdrava iz Sombora od Josipa

    avatar

    13.05.2008. (07:10)    -   -   -   -  

  • borivoj

    --- On Mon, 5/12/08, Sandra Štrk wrote:

    From: Sandra Štrk
    Subject: Mali čupavi tigrići na poklon

    Date: Monday, May 12, 2008, 6:15 PM

    Molim vas, ako vas ovaj e - mail ne zanima, da ga svejedno proslijedite na što više adresa.

    12.5.2008. Rijeka

    U prilogu se nalaze slike mačića koji imaju zajednički naziv Terminatori, a inače se zovu Karlo i Dominik (po blizancima iz sestrinog razreda :-). Dečki su, sami idu na pijesak i uz njih dobijete poklon paket pet centra.

    Kontakt: pingvich@gmail.com
    091/736-8459
    ------------------------------

    pozdrav pingvich, boro

    avatar

    13.05.2008. (08:17)    -   -   -   -  

  • borivoj

    Subject: Bizoni i ljudski mozak...

    Piti ili ne piti, pitanje je sad... Krdo bizona može se kretati onom brzinom kojom se može kretati najsporiji bizon, nikako be brže od toga jer bi inače najsporiji bizon zaostao za krdom.Kad je krdo napadnuto, najslabiji ili najbolesniji bizoni su obično prvi na udaru i oni prvi stradaju jer se nalaze na začelju krda.To se zove prirodna selekcija i ona je dobra za cijelo krdo bizona, jer se tako krdo rješava onih koji ga usporavaju u kretanju.Dakle, regularan ulov najslabijih članova krda je u principu dobra stvar za cijelo krdo. Na više-manje isti način, ljudski mozak je nakupina živčanih stanica, a kao cjelina funkcionira onoliko brzo koliko najsporija stanica može funkcionirati.Svi znamo da pretjerana konzumacija alkohola uništava živčane stanice u mozgu.No, zbog bioloških razloga, alkohol prvo napada i uništava najsporije i najslabije stanice u mozgu.Na taj način, kontinuirana konzumacija alkohola eliminira najslabije karike u lancu prijenosa informacija u mozgu, što čini mozak bržim i efikasnijim. Zato se čovjek uvijek osjeća pametnijim nakon par čašica alkohola..., npr. gemišta...!

    avatar

    13.05.2008. (09:19)    -   -   -   -  

  • borivoj

    hik!

    avatar

    13.05.2008. (09:21)    -   -   -   -  

  • borivoj

    Bosansko udvaranje ...


    Muškarac. Rane tridesete. U pomalo neudobnom položaju oslonjen na šank.
    Svako malo lizne od svog duplog pelinkovca. Po odjeći, nogama koje u
    ritmu muzike titraju po podu, po držanju tijela, prosto po svemu, može se
    reći, stereotipni Eros-Bosančeros.
    Dva stola dalje, sama, mirna sjedi lijepa žena. Po vanjštini bi se reklo
    da su generacija. Je li samo dobro očuvana ili je stvarno ista godina
    proizvodnje, teško je reći, ali da dobro izgleda je fakat.

    - Mmmm, vidi one mace - pomisli naš glavni junak - baš dobro izgleda.
    Kako bi samo rado pričao s njom... Ali šta da joj kažem?? Tako sam prokleto
    stidljiv i svaki put kad pokušam pričati s nekom ženom, valjam samo
    gluposti.. Hm.. Znam!! Reći ću joj da sam se u nju zaljubio na prvi
    pogled. Ma, ne.. Radije ne.. Ismijaće me i izvaliti neki od ženskih fazona na tu
    temu. Možda da joj pošaljem piće, a ostatak će doći sam po sebi. Pih,
    baš sam smotan.

    U tom trenutku žena ustaje i odlazi.

    - Jebi ga... Stvar se sama od sebe riješila. Baš sam smotan. Kako mi
    fali hrabrosti svaki put. Toliko je tema o kojim bi se dalo nešto mljeti. Pa
    i upucavanje je za ljude. Šta mi može biti, da me odbije ili da pristane?!
    Ni od jednog od tih stvari se ne umire. Mada bi u ovom drugom slučaju umro
    od sreće. Nej se. Možda je i bolje ovako. Ko zna kakve bi mi sve probleme
    ova lijepa žena donijela...

    Par minuta poslije, žena se vraća i sjeda za isti stol.

    - Evo je opet!! Vratila se!! To je to! To mora da je znak! Mi smo
    određeni jedno za drugo! Sad ću joj prići. Valjda ispričam nešto interesantno!Sad
    ili nikad! Eksira svoj dupli pelinkovac da se okuraži, provuče ruku kroz kosu,
    uvuče stomak, ispravi leđa, lagano odšeta do stola za kojim lijepa žena sjedi,
    spusti se na slobodnu stolicu i dubokim glasom upita: "Jes' ti to
    pišala?!"

    avatar

    13.05.2008. (11:44)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...