Komentari

renomateo.blog.hr

Dodaj komentar (13)

Marketing


  • Mare

    znam da vam je teško. znam da ćete se boriti za svog malenog i želim vam puno puno sreće! Ali, imate nešto što vam nitko ne može uzeti - a to je ljubav! Kako dijete raste, ono će samo pokazivati što želi. Već sada vam pokazuje kolko vas voli. neka vam to da snage za dalje! Tu vam ljubav nitko ne može uzeti!

    avatar

    27.06.2008. (15:16)    -   -   -   -  

  • zodax

    Prestrašno je ovo što čitam, i duboko suosjećam s Vama. Pokušajte izaći iznad okvira koji su Vam nametnuti.
    Ako sud nije donio privremenu, napravite svoju i zahtjevajte osiguranje provođenja kao i primopredaju u nadležnom CZSS-u. Napravite hitan podnesak " u najboljem interesu djeteta " te pravu djeteta na oba roditelja. Budite maximalist. 1 tjedan kod Vas jedan kod supruge.
    Tražite podatke tko još može obaviti vještačenje i dati mišljenje osim CZSS-a. Probajte nazvati Centar za kliničku psihologiju, Slovenska 13, Zagreb.

    Držite se, i još jedanput, puno sreće.

    Pozdravson

    Zodax

    avatar

    30.06.2008. (14:17)    -   -   -   -  

  • Gamezzz

    :) ZeroGames ZootGames WormGames AxeGamez

    avatar

    24.07.2008. (00:07)    -   -   -   -  

  • potomak

    procitala sam cijeli blog sve Vase postove...
    mozda jesam mlada osoba, i na pragu sam da postanem ''odrasla''
    ali zao mi je sto cu to postati jer se odrasli ponasaju manje zrelo nego neki tinejđeri....
    moj brat je navrsio 3 godine u 2. mj. sestra mi ima 23. godine, zeljela bih reci da smo nas troje bliski, rođeni od istih roditelja, ravnopravno odgajani i uvijek su oba roditelja sudjelovala u nasem odrastanju (i jos uvijek sudjeluju)
    u braku su vec 23 godine, i slobodno mogu reci da je bilo u obitelji svakakvih problema, od otmice moje sestre, do bratove operacije..moji roditelji su bili zajedno užasnuti, zajedno tugovali, plakali...
    moja majka je bila u istoj situaciji kao Vas sin.. njezin otac se borio za nju, a majka je bila nesto poput Vase supruge...
    puno puta sam pricala sa mamom o njenoj situaciji, beskrajno je voljela oca, i kada je moj djed umro bila je potpuno slomljena..
    nikada ne dopusta nikome da kaze rijec protiv njenog oca i u pravu je..
    ni protiv majke. ali shvaca da joj mama nije u pravu...
    neki dan sam se posvadala sa njom.. dosla sam do nje i ispricala sam se, jer je doista bila u pravu.. i rekla sam joj: mama znas zasto cu biti zahvalna tvojoj majci cijeli zivot? zato da nije bila takva prema tebi i djedu ti nikada ne bi bila ovako dobra majka nama...
    na to su joj suze krenule...
    mozda glupo zvuci da tu prepricavam price iz svoga zivota jer znam a i ne znam kako Vam je...
    u svakom slucaju vase dijete ce jednoga dana znati cijeniti Vas.. Vas sin ce jednoga dana biti otac kakvog se moze pozeljeti...
    Sve sto radite radite pravilno, i nemojte odustat od svojih ciljeva..
    vec sada sam znam da je zivot jedna velika borba...
    jedno veliko iskušenje..
    ali vjerujem u neku visu silu pred koju cemo i ovako i onako jednog dana stici..
    pravda je tek tamo...
    hvala Vam ako procitate ovaj komentar,
    hvala sto Ste podjelili vase iskustvo sa nama...
    poljubite maloga Matea u obraz i od mene...
    pozdrav

    avatar

    09.08.2008. (01:52)    -   -   -   -  

  • imanade

    Daj reci bar nešto, da znam jesi li živ?

    avatar

    12.09.2008. (07:50)    -   -   -   -  

  • Dragan BGD

    Postovani,
    Ne bih sada duzio,samo hocu da znas da sam odavno u slicnoj prici.I ovde ,u Srbiji,iste su (pojedine),,majke,,a posebno centri za socijalni rad,isti uticaj imaju pojedine nvo na policiju,sud,a o czsr da ne govorim.
    Ja sam cak hapsen,oduzeto mi je starateljstvo...samo iz razloga sto sam hteo normalno vidjati svoje dete...I znam da nije kraj,jer oni bi najvise voleli da ti,ja odustanemo,dignemo ruke od svega...Taman eto im dokaza kako smo neopdgovorni i ko zna sta jos...
    Bori se,brate,imas svu moju podrsku...
    Pre nekoliko sati sam se rastao sa svojom cerkom.Citav dan me molila i plakala da je ne vracam kod majke,nego da je vodim sa sobom...Posto ima 5 godina,rekao sam joj da ne mogu,jer ce onda po nju doci policija.Kaze,nema veze,ja cu se cvrsto drzati za tebe,i nece moci da me odvoje...Ipak sam je naravno morao odvesti,kao i ko zna koliko puta dosad.U njenim ocima,ja sam je izneverio,opet.Kako da joj objasnim,tako maloj,da bi ovi iz czsr,a narocito njena mama,jedva docekali da mi nam zabrane kontakt.
    Nadam se da se neces uvrediti,ali molim te veruj mi,jer ti govorim iz licnog iskustva-nikada nemoj prestati da se boris,ali bih ti nesto savetovao:Nemoj toliko emotivno da se trosis,znam da ima mnogo razloga za to,ali ipak nemoj...Tako ces samo odmoci sebi,a i tvom malisi...Moras se skoncentrisati na druge stvari,gledati malo pragmaticnije...
    Misli na taj dan kad cete vas dvojica opet biti zajedno,koncentrisi se,i trosi svu svoju energiju u tom cilju...Sto ti budes cvrsci i jaci,taj dan ce biti sve blizi...
    Dragan Beograd

    avatar

    03.11.2008. (02:19)    -   -   -   -  

  • pukanić

    svi mi žalimo nekoga i nešto i svi vi koji komentirate ovaj blog kao odrasle face mogu vam samo reći da ste jadni i bijedni jer ste upravo VI RODITELJI koji uživate u svojim rastancima nanijeli NAJVEČU ŠTETU SVOJIM ANĐELIMA,tj,bilo vam je dobro kad je kara bila na toplom i obrnuto a sada se svi razvlačite po sudovima i pljujete jedni po drugima kao da ste u jebenoj džungli.pitam ja vas dali ste vi uopće svjesni šta će se dogoditi sa vašim anđelima kad odrastu kada imaju tako sjebane roditelje koji sve živo krive oko sebe i poltku i državu i posao itd.da ne nabrajam dalje.ŠTA VI SJEBANI I RAZVEDENI RODITELJI OČEKUJETE OD SVOJIH ANĐELA,da budu normalni?e tu ste se gadno zajebali jer dragi moji rastavljeni mladi roditelji samo je jedna istina i vi to dobro znate,očekujte ono najgore jer ste upravo VI GLAVNI KRIVCI U OVOM NAJGOREM SLUČAJU.tko god dobije parnicu oko skrbništva u ovom slučaju molim vas da zapamtite ovo_____VAŠ ANĐEO IMA JEBENO RASTAVLJENE RODITELJE A TO JE JAKO TEŠKA REČENICA U DJETETOVOM ŽIVOTU I ONDA SE MI ČUDIMO ŠTA NAM JE CRNA KRONIKA GLAVNA TEMA NA KAVICI.sram vas može biti i još nešto želim reći drai RENATO a to je da nismo čuli drugu stranu priče,pozdrav od PUKIJA JER JA SAM TRENUTNO MRTAV AKO NISTE ZNALI I KOLIKO VIDIM ODOZGO NISI NI TI ANĐEO A NI ONA A NI JA,ALI DA SE SVI ZAJEDNO MOŽEMO MALO VIŠE POTRUDITI,JEBIGA MOŽEMO! RENATO MALO MANJE KARAJ SA STRANE MOŽDA ĆE TE ŽENE VIŠE POŠTOVATI I MOŽDA ČEŠ IMATI NORMALAN BRAK!

    avatar

    13.11.2008. (00:32)    -   -   -   -  

  • ...

    d

    avatar

    14.11.2008. (00:06)    -   -   -   -  

  • 1

    1

    avatar

    09.04.2009. (01:42)    -   -   -   -  

  • Informacija

    SVIM ZAINTERESIRANIM RODITELJIMA:

    Općinski građanski sud u Zagrebu na protuzakonit i zakonom kažnjiv način otima djecu od roditelja i sprječava im kontakte s roditeljem s kojim ne žive.

    Izvanparnične postupke za “privremeno povjeravanje djeteta” jednom od roditelja do konačne odluke u postupku razvoda braka, desetine, a možda i stotine svake godine, vode sudske savjetnice/savjetnici, koji na to po čl. 307. i 308. Obiteljskog zakona nemaju pravo. Odluku potpisuju sutkinje “na prijedlog sudske savjetnice”, pa nijedna nije baš zaista odgovorna za ono što piše u ovim sudskim rješenjima.

    Radi se o kaznenom djelu nesavjesnog obavljanja službene dužnosti - hoće li ih itko konačno prijaviti policiji, državnom odvjetništvu, USKOK-u i sl. i kad će sutkinje/suci koji su ODGOVORNI za ovakvo stanje “bez odgovornosti” biti kažnjene/kažnjeni po zakonu?

    avatar

    11.07.2009. (16:43)    -   -   -   -  

  • Informacija

    SVIM ZAINTERESIRANIM RODITELJIMA:

    Općinski građanski sud u Zagrebu na protuzakonit i zakonom kažnjiv način otima djecu od roditelja i sprječava im kontakte s roditeljem s kojim ne žive.

    Izvanparnične postupke za “privremeno povjeravanje djeteta” jednom od roditelja do konačne odluke u postupku razvoda braka, desetine, a možda i stotine svake godine, vode sudske savjetnice/savjetnici, koji na to po čl. 307. i 308. Obiteljskog zakona nemaju pravo. Odluku potpisuju sutkinje “na prijedlog sudske savjetnice”, pa nijedna nije baš zaista odgovorna za ono što piše u ovim sudskim rješenjima.

    Radi se o kaznenom djelu nesavjesnog obavljanja službene dužnosti - hoće li ih itko konačno prijaviti policiji, državnom odvjetništvu, USKOK-u i sl. i kad će sutkinje/suci koji su ODGOVORNI za ovakvo stanje “bez odgovornosti” biti kažnjene/kažnjeni po zakonu?

    avatar

    11.07.2009. (16:43)    -   -   -   -  

  • ljud

    Zadnji komentar kaže sve, Udruga i njome Stvorite Svoje pravo.

    avatar

    30.07.2009. (21:52)    -   -   -   -  

  • Ryna

    Nice blog, visit the site with new wallpapers and Michael Jackson lives search

    http://michaeljacksonlive.atspace.com/
    http://windowswallpapers.atspa ce.com/

    avatar

    08.11.2009. (14:41)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...