Komentari

budan.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • borivoj

    Ako mi je sudjeno
    da puzem, puzat cu
    zadovoljan; ako
    moram letjeti,
    letjet cu pripravan
    za to; ali dokle god
    to mogu, nikad necu
    biti nesretan.

    Sidney Smith
    (1771.-1845.)

    avatar

    10.05.2008. (07:09)    -   -   -   -  

  • borivoj

    "COVJEK NIJE NIKAD TAKO LIJEP KAO KAD MOLI ZA OPROSTAJ ILI KAD SAM OPRASTA".

    P.Zan

    Dragi prijatelji,Pise mi gosp. Anica Zupunski, ljijecnica iz Novog Sada, komentirajuci paket maila sa zvucnim prilogom, da najprije otvori bas muzicki prilog... pa onda redom ostalo. U danasnjem tihovanju, "Bijela kula"nam nudi komentar na komentar gosp. Zupunski, kao prilog nasem potpunijem poimanju Jednote:

    27. MENI JE SASVIM SVEJEDNO Meni je sasvim svejedno slusas li bhadjane, Bacha ili Enyu, dok u slusanomu cujes Mene Jednoga, zedno. Meni je sasvim svejedno jesi li kralj ili kovac, dok Meni kraljujes i kujes, i Mene s nakovnja cujes. Moje Ime je zvuk, Moja adresa je muk. Sve glazbe su jednako Moje. Svaka je pjesma Moja, i svaka rima, i svakoj sam dao moc da Me ima. Svejedno Mi je, i neka je tebi svejedno. Neka ti svaki prizor bude tvoj najbolji izbor, dok u njemu vidis Jedno.

    "Bijela kula", knjiga 84. Zapisala Vesna Krmpotic Puno pozdrava iz Sombora od Josipa

    avatar

    10.05.2008. (07:11)    -   -   -   -  

  • borivoj

    Dragi Boro,
    Mozes li da otvoris link ka izvornom tekstu

    http://www.dijaspora.nu/latinica/susreti_i_vidjenja/index.php

    Saradju jem sa nasim covekom u Svedskoj, pa bi bilo lepo da se zna i za
    njegov sajt.
    Hvala lepo.

    avatar

    13.05.2008. (18:00)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...