Komentari

kako0brzo0smrsaviti.blog.hr

Dodaj komentar (80)

Marketing


  • ...You can not kill what you did not create...

    bok

    avatar

    07.05.2008. (17:38)    -   -   -   -  

  • ...You can not kill what you did not create...

    hvala na kommu

    avatar

    07.05.2008. (17:38)    -   -   -   -  

  • ...You can not kill what you did not create...

    ali ja sam dovoljno mršava

    avatar

    07.05.2008. (17:38)    -   -   -   -  

  • ...You can not kill what you did not create...

    posjeti me još koji put

    avatar

    07.05.2008. (17:39)    -   -   -   -  

  • >Z@łjußłj€n@

    ey

    avatar

    07.05.2008. (18:19)    -   -   -   -  

  • >Z@łjußłj€n@

    bas cu morat probat tu djetu

    avatar

    07.05.2008. (18:19)    -   -   -   -  

  • >Z@łjußłj€n@

    ajd ode ja

    avatar

    07.05.2008. (18:19)    -   -   -   -  

  • Valentina

    Ej, bok!! JA sam još premlada za dijetu, ali kad odrastem svakako ću probat!!
    Mislim da će ovaj blog dobro doći svima...
    BOK!!! :-)

    avatar

    07.05.2008. (19:48)    -   -   -   -  

  • p!!nk

    ..uh..kad bi ja mogla bez klope...ccc...pozz...tnx na kommu...dođi opet...kiss

    avatar

    07.05.2008. (20:18)    -   -   -   -  

  • nista se ne dogadja slucajno

    Ciao!

    Dosta ti je ta dijeta dobra sam nemozes za dorucak tako svaki dan jesti ipak je dorucak najvazniji obrok u danu... tako da treba biti i raznolik... inace dobri su ti savjeti... ja sam u 20 dana skinula 8 kila... prosle godine i jos sam ovako sama skinula 4 kile... ali vjezbam svaki dan i jedem sve skoro izbjegavam suhomesnate proizvode... ma ubiti treba jesti umjerenije i treba se baviti trelesnim aktivnostima nekim i to je to...

    dobar blog budem cesce svracala da vidim ima li jos kakvih dobrih savjeta...

    pozdrav

    avatar

    07.05.2008. (22:17)    -   -   -   -  

  • aco disi

    ey odmah poćinjem sa djetom ja nisam debela ali neme veze bok svreti do mene

    avatar

    19.06.2008. (14:36)    -   -   -   -  

  • zvone

    i čak sam uspjela u tjedan dana skinuti 5 kilograma!! yes

    1. stvar!!! toootalno nepravilna prehrana, kad si na dijeti nemožeš samo 1 puta dnevno jesti!!!
    pročitaj si malko knjige o nutricionizmu.... raspitaj se itd, itd!!!!
    (pokušaj s prehranom u zoni... nije ideala ali za cure je ok!!!)
    ako ti se na da javi se na mail zv80majic@net.hr .... uputit cu te u osnove!!!!

    avatar

    29.06.2008. (23:26)    -   -   -   -  

  • leila

    Hej bok. Definitivno budem probala dijetu. Nedavno sam na brzinu srmrašavila 5 kg (u nekih dva tjedna), ali sam jela samo ručak i popila kavu ujutro.I naravno, vježbala sam (imam dvd-e s Renatom Sopek i stvarno su super). Sada se trudim ustati svako jutro i vježbati u 9 s Renatom na RTL-u., a do Božića bi svakako volila skinuti još koju kilu, a to je za samo 13 dana!
    No, sve u svemu - pomogla si mi. Hvala! Ciao

    avatar

    12.12.2008. (16:26)    -   -   -   -  

  • maya

    stvarno ti je super blig iako mi ne treba dijeta svakako ce nekome trebati.:) samo nastavi pisi jos caos

    avatar

    08.01.2009. (22:02)    -   -   -   -  

  • maya

    ej i zvone ti je upravu nije da pametujem ali je tako mozes maksimalno jesti 2 puta na dan.pak ja tako milsim

    avatar

    08.01.2009. (22:06)    -   -   -   -  

  • fsfa

    vi ste svi retardirani

    avatar

    27.01.2009. (14:13)    -   -   -   -  

  • Sayuri

    e hoće se ti kg brzo vratiti ako npr neš pojedem što nije na planu ili npr. zapustim vježbanje (recimo zaboravim zbog šk)... valjda nije ko neka jojo djeta...xD

    avatar

    23.02.2009. (11:02)    -   -   -   -  

  • *nix*

    hmm...
    ovo mi se čini da funkcionira!
    probat cu svakako!!!
    pisi i dalje ovakve postove....
    bok..
    svratim još koji put da vidim jel ima šta novo...
    bokkiČČ!!

    avatar

    26.02.2009. (19:53)    -   -   -   -  

  • .._.._.._:

    baš ću probati, pa će mo vidit,,, cao

    avatar

    04.04.2009. (14:33)    -   -   -   -  

  • mia coluci

    e baš ti hvala na blogu super je pomogla si mi
    sada znasm kako da smršam pre ljeta celulit na moru.........ne baš lijep prizor mada ja nemam baš puno kila za skinuti ali probati ću dijeta nikad ne škodi"!!!!!!!!!!!!
    ciao!!!!!!!!!!!!!

    avatar

    23.04.2009. (20:04)    -   -   -   -  

  • cokolada

    wow,krenula sam s tom djeto vec 4 dana masu se bolje osjecam i smrsavila sam 2 ipo kg,uz to ve svaki dan izdvojim vremena za voznju bicikle po prirodi kad se vratim kuci pojedem jednu krusku i popjem casu vode.....wow volim te puno ti hvala

    avatar

    28.04.2009. (00:57)    -   -   -   -  

  • ivona

    hvala ti na savjetu javit ću se ako uspijem

    avatar

    02.05.2009. (19:50)    -   -   -   -  

  • tyena

    eii,ja cu od sura pocet s djetom i veceras vjezbat i javim ti u nedjelju koliko sam smrsavila
    hvala

    avatar

    10.05.2009. (20:36)    -   -   -   -  

  • Anchy

    Ciao ljudi. To sam ja Ana. Pisala sam ovaj blog,a sad sam ga vec i zaboravila (zao mi je). Slucajno sam dosla do njega he-he,pa da vam malo odgovorim na neka pitanja i komentare... Glupo mi je sto neke osobe pljuju po mom blogu i ovoj super dijeti. Zaista me ne zanimaju vasa misljenja. Mnogima se dijeta svida,meni prvoj i vase ruzne rijeci to ne mogu promijeniti: zato bolje ne komentirajte nista neko odite na neki drugi (vama zanimljiviji) blog! A za sve vas ostale koji pratite moje savjete: Jako mi je drago sto nekima od vas ovo ide. "cokolada" zbog tebe mi je posebno drago! Nastavi tako i bit ces prekrasna do ljeta! Zao mi je sto vam moram reci da ova dijeta ima jojo efekt,naravno ako pocnete odjednom zderat cokoladu i cips (ne preporucujem). Inace,svi koji ju isprobate vidjet cete da je odlicna+ osjecat cete se super! Svatko tko ima nekoliko kilograma viska i zeli ih skinuti do ljeta: ovo je dijeta za vas! Sretno svima!

    P.S. i ja sam trenutno na toj dvojoj slvnoj dijeti. Ide mi super kao i uvijek jer je stvarno prelagano!
    Voli vas sve,Vasa Anchy!

    avatar

    14.05.2009. (09:55)    -   -   -   -  

  • Anchy

    Brw: jako mi je zao reci da se vise ne sjecam niti lozinke niti nicka pa ne mogu nastaviti pisat blog, a ne mogu niti komentirat kao korisnik. Steta ali svejedno tu je ovaj NAJVAZNIJI post.
    Puse svima.

    avatar

    14.05.2009. (09:56)    -   -   -   -  

učitavam...