Komentari

pinkpantera.blog.hr

Dodaj komentar (30)

Marketing


  • pjegica

    ma nemoj se nervirati, u svačijem životu postoje takve osobe...
    ... drži se... osmijeh ti ostavljam :)

    avatar

    06.05.2008. (09:56)    -   -   -   -  

  • Jopa Looda < 3

    hej :) slazem se s pjegicom =).. istina je da ima dvolicni ljudi.. ali sto kazesh: neki se ne mjenjaju.. to je najgore.. ali glume,.. to jedino znaju =) ewo u mene swe super.. u tebe? :)

    avatar

    06.05.2008. (13:30)    -   -   -   -  

  • bloody_rose_15

    °Hi°

    avatar

    06.05.2008. (17:59)    -   -   -   -  

  • bloody_rose_15

    °Ewo mene°

    avatar

    06.05.2008. (18:00)    -   -   -   -  

  • bloody_rose_15

    °Bas mi se svida slikica°

    avatar

    06.05.2008. (18:00)    -   -   -   -  

  • bloody_rose_15

    °Joj gle ljudi su ti takvi, dvolicni. Moras znati koji su ti pravi prijatelji°

    avatar

    06.05.2008. (18:00)    -   -   -   -  

  • bloody_rose_15

    °XOXO°

    avatar

    06.05.2008. (18:00)    -   -   -   -  

  • loOkINg LikE eMo

    ej...
    post je malo bedirajuć..=(
    al zna da će bit sljedeći put meki veseli post..
    ugl..
    idem..
    moram brzo..
    pusa volim te
    papa

    avatar

    06.05.2008. (20:35)    -   -   -   -  

  • Glumičin život......

    eeeej lipa moja:))
    ma nema veze,nisam ni ja neko vrijeme
    bila,obveze,komp u kvaru.......
    al drago mi je da si me se sitila:))

    avatar

    06.05.2008. (21:36)    -   -   -   -  

  • Glumičin život......

    kako se meni samo sviđaju
    tvoji postovi=)
    slažem se sa svakom rečenicom,
    nažalost,današnji svijet je takav,
    teško ćeš naić na neku dobru osobu koja
    ti neće zabit nož u leđa,svak gleda samo sebe,
    laže se,glumi,mulja i nitko ti ne bi pomogao........

    ali sreća,svi mi imamo barem jednu osobu koja je
    uvijek tu za nas i kojoj možemo sve povjerit........

    važno je samo da ne daš da te takve osobe izbace iz
    takta i da pokažeš da si jaka jer oni jedva čekaju priliku
    da te vide poraženu,kad skuže da si čelik lady,ostavit će te....
    al ne daj da te gaze!!
    uvijek idi uzdignute glave=)

    avatar

    06.05.2008. (21:38)    -   -   -   -  

  • Glumičin život......

    just be you=)
    i ne daj se!!
    a sutra je svakako novi dan=)
    bit će bolje!!

    avatar

    06.05.2008. (21:39)    -   -   -   -  

  • Glumičin život......

    puSSSA=)
    pozzz=)

    avatar

    06.05.2008. (21:39)    -   -   -   -  

  • ...:The Lutkica:...

    ah...Sranje faza u životu viruj mi...
    aj ja sam tu :)
    kad god trebaš :D
    a sad ti svrati do mene...
    i pročitaj mi novi post (kommaj obavezno)
    pusssa!

    avatar

    07.05.2008. (21:31)    -   -   -   -  

  • Lover

    i meni se pomalo događa ta situacija sa prijateljima.
    jednostavno se oni žele posvađati samnom.
    ali proći će to.
    :*

    avatar

    08.05.2008. (11:58)    -   -   -   -  

  • nella

    na ovoj je slici cura umalo pokazala nešto što nije smjelo biti viđeno.
    niti neće.

    avatar

    08.05.2008. (17:11)    -   -   -   -  

  • moj nadimak hmmmmm

    ej mala plava haha dobro je ajde popravljas se u pravopisu bit ce bolje ajde haha
    pusaaaaa

    avatar

    09.05.2008. (23:19)    -   -   -   -  

  • ¸.•*¨) MaLeNa JaBuKiCa(¨*•.¸

    e mala pa stvarno se dugo nismo čule...
    znam da se stigneš tako da uopće nema veze...
    kad god dođeš dobro si došla

    =)

    avatar

    10.05.2008. (08:22)    -   -   -   -  

  • ¸.•*¨) MaLeNa JaBuKiCa(¨*•.¸

    inače post....
    napisan je baš pjesnički i
    za to svaki ti čast, a ostalo.....

    ako sam dobro shvatila ti pišeš o svojim
    prijateljima......
    nekako iskreno baš sam se našla u svemu tome
    što si rekla.......
    ponekad se i meni sve tako čini........ispada kao da mene
    svi samo omalovažavaju.....svima sam samo za sprdnju.........
    ali ljudi ponekad vide drugačije nego što je.......

    nemoj se živcirati kao što i sama kažeš oko sebe imaš
    osobe (svoje anđele) koji te vole i poštivaju...

    a ostalo ono jasno je da te ne mogu svi voljeti isto kao
    što i ti sve ne voliš......

    avatar

    10.05.2008. (08:25)    -   -   -   -  

  • ¸.•*¨) MaLeNa JaBuKiCa(¨*•.¸

    eto idem sad...

    a ti osmjeh na lice
    i šaljem ti pusu u obraz

    =)

    avatar

    10.05.2008. (08:25)    -   -   -   -  

  • right avenu street...

    aaa moj lavic je komentirao..............aaaaaaaaaaaaa.jeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssssssssssssss

    avatar

    10.05.2008. (12:29)    -   -   -   -  

  • malamurticka

    #hey eo i mene..:D
    #ma tek sam otvorila blog:D:D...lol
    #eo nista...bed od posta..al...sve ce se na kraju rijesit...VJERUJ MI!!!....ooo u tom imam iskustva..NAZALOST...al kroz sve se u zivotu moras proci... i ucit na greskama..ja sam stvarno naucila puno tog.:D:D
    #nista ljepotice moja... volim te puno..ak kaj trebas...OĐĐĐĐE saMM:DDDD...=DDD...pusa pusa..
    #cujemo se...VIDIMO!:D...volim te mnogo BRE!:D ...malo se zajebavam...heheheheh pusa..volim te definitivno bez ovog BRE...pljunem na srpe...uvijek tvoja opicena mala...pusa

    avatar

    11.05.2008. (12:53)    -   -   -   -  

  • _vikica_

    eeej mawa!

    avatar

    11.05.2008. (20:56)    -   -   -   -  

  • _vikica_

    kaxi mi???

    avatar

    11.05.2008. (20:56)    -   -   -   -  

  • _vikica_

    bdw! imam nofi postek! svrati do mene!

    avatar

    11.05.2008. (20:56)    -   -   -   -  

  • _vikica_

    i ostavi koi komm!!

    avatar

    11.05.2008. (20:57)    -   -   -   -  

učitavam...