Komentari

budan.blog.hr

Dodaj komentar (11)

Marketing


  • borivoj

    Onaj koji se
    radije nasmijesi
    nego da se
    prepusti bijesu
    uvijek je jaci.


    Japanska izreka

    avatar

    02.05.2008. (08:06)    -   -   -   -  

  • borivoj

    “POSTOJI SAMO JEDNA KASTA – KASTA COVJECANSTVA, SAMO JEDNA RELIGIJA – RELIGIJA LJUBAVI, SAMO JEDAN JEZIK – JEZIK SRCA, SAMO JEDAN BOG I ON JE SVEPRISUTAN”.

    Sathya Sai Baba

    Dragi prijatelji,
    Putujem u Vrujce na Sai seminar BLAGO U NAMA. Otvorim „Bijelu kulu” da vidim sto mi(nam) porucuje, i ostanem bez rijeci:

    108.JA SAM POHRANJEN CIO

    Ja sam pohranjen cio
    u svakoj cestici Svojega Bica,
    cio Ja, i sav program Moje igre.
    U svakomu prasku i peludu
    ugradjena je mapa vjecnosti,
    zajedno s uputom za ulaz i rukovanje.

    Nijedno zrnce ne ostavnih nesnabdjeveno
    Sobom, poljima Sebe, nacrtima Sebe,
    Ja, cijelost svega,
    usitnjen bezbroj, nerazdjeljiva Jednota.

    “Bijela kula”, knjiga 74. Zapisala Vesna Krmpotic

    Puno pozdrava iz Sombora od Josipa

    avatar

    02.05.2008. (08:08)    -   -   -   -  

  • borivoj

    Postovani
    pozivamo Vas na otvorenje izlozbe-performansa "Carli"
    DEANA KLJUNA
    subota, 03.svibnja, 20 sati
    GALERIJA MOCI UMJETNIKA
    Autor popratnog teksta i kustos izlozbe:Branko Cerovac

    Izlozba je u sklopu programa popratnih izlozbi ovogodisnjeg
    Festivala nove umjetnosti FONA 08 koji ove godine za temu ima IDENTITET.
    U skladu s temom Festivala popratni program se bavi pitanjem Rijeke
    i potrage za njezinim izgubljenim identitetom.
    Do sada su se predstavili umjetnici Damir Stojnic i Sven Stilinovic.
    Slijedecom izlozbom ce se predstaviti umjetnik Zlatan Dumanic.

    Damir Cargonja
    0911259082

    -------------------------------------------

    pozdrav, mozda i navratim. boro

    avatar

    02.05.2008. (08:26)    -   -   -   -  

  • borivoj

    POTPIŠITE PETICIJU:

    Dear friend,

    Thank you for joining the call for world leaders to stop the food crisis. At this critical moment, the international community must take immediate steps to manage the crisis and start working together to reform the world food system.

    The more people sign the petition, the more powerful our international call will be--please forward this link to friends if you haven't already:

    http://www.avaaz.org/en/world_food_crisis/97.php/?cl_tf_sign=1

    Than ks again!

    Ricken, Galit, Iain, Graziela, Ben, Pascal, Paul and the Avaaz.org team

    ABOUT AVAAZ

    Avaaz.org is an independent, not-for-profit global campaigning organization that works to ensure that the views and values of the world's people inform global decision-making. (Avaaz means "voice" in many languages.) Avaaz receives no money from governments or corporations, and is staffed by a global team based in London, Rio de Janeiro, New York, Paris, Washington DC, and Geneva.

    Don't forget to check out our Facebook and Myspace and Bebo pages!

    You are getting this message because you signed "World Leaders: stop the food crisis" on 2008-05-01 2344 using the email address borivojbukva@yahoo.com.

    To ensure that Avaaz messages reach your inbox, please add avaaz@avaaz.org to your address book. To change your email address, language settings, or other personal information, go here, or simply go here to unsubscribe.To contact Avaaz, please do not reply to this email. Instead, write to info@avaaz.org. You can also send postal mail to our New York office: 260 Fifth Avenue, 9th floor, New York, NY 10001 U.S.A.

    If you have technical problems, please go to http://www.avaaz.org.

    avatar

    02.05.2008. (08:29)    -   -   -   -  

  • safiris

    a ja baš danas napisla post o žapčiću ,kako se mi nadopunjujemo ...drugomajska puuuuuuuuuuuuuuuuuuusa:-)

    avatar

    02.05.2008. (08:34)    -   -   -   -  

  • borivoj

    pusaaaaaaaaaaaaaaaa... dragoj safiris
    gurnut ću ti žapca u đep, pa se misli.... :-)))

    avatar

    02.05.2008. (08:39)    -   -   -   -  

  • borivoj



    VIC:


    Mujo i Haso odlučili da bi imali farmu krava. Da se jadni ne bi svako jutropreviše mučili s mužnjom svojih krava, krenuše u seosku zadrugu poautomatski mužnik, za kojeg su čuli da je ful dobar.Sa svojim novim aparatom se sve veselo vraćali kući. Na putu do doma ihuhvati znatiželja da isprobaju kako aparat radi.Mujo dobi ideju i kaže:"Ajde Haso, da mi isprobamo ovo čudo za krave. Izvadi ti svog kurćića, da mumi stavimo sisaljku."Haso točno to napravi i reće: "Mujo, sad možeš da uključiš."Mujo stvar uključi i Hasi se na licu pojavi osmijeh: "Mujo, ovo stvarnoradi. I to dobro radi."I tako Haso prvi put svrši. Pa drugi put, pa treći, pa četvrti. Već savumoran reće: "Mujo, ajde molim te, sad je dosta. Isključi!"Mujo sve mudro gleda, gleda, gleda, okreće aparat, nigdje da nađe prekidačda isključi aparat: "Sačekaj malo, Haso. Idem u zadrugu, da pitam kako ovoda isključim" Mujo k'o Mujo, dođe tek slijedeće jutro. Haso s izbuljenim očima savonemoćao leži na podu, kad se Mujo zadere: "Haso, ne živciraj se. To ti je automatika. Isključit će se sam, kad napuniš5 litara."

    avatar

    02.05.2008. (09:23)    -   -   -   -  

  • borivoj

    KAD ZA TAKSI NEMAM PARICA, PRAVIM NEKO SRANJE PA ME KUĆI VODI MARICA.

    Neki piju od sreće, neki od tuge, a mi pijemo od jutra.

    ZNAM DA ALKOHOL ŠKODI AL UTEHE NEMA U VODI.

    Matičar je sudija koji osuđuje na doživotnu robiju.

    BITI ili NE BITI? Samo je pitanje koga.

    Grafit na atomskom skloništu: Ako nećete na nebo, dodjite pod zemlju!

    Ako vas žena pobedjuje u tenisu, promenite sport.
    Ako vas žena pobedjuje u boksu, promenite zenu.

    Dobar pasulj daleko se čuje.

    KO DRUGOME ŠKOLU GRADI NEK SAM U NJU IDE!

    Čovek pije da zaboravi, ali nikada ne zaboravi da pije.

    Dupe ženu krasi, a tortu orasi!

    Zašto tašte ne idu u Raj? Jer veštice ne lete iznad 300 m.

    Šamar nije ništa drugo no odgovor iz prve ruke!

    Ko umre u jesen za njega nema zime.

    PRODAJEM KUĆU NA KLIZIŠTU! ZA MESEC DANA ĆE BITI U UŽEM CENTRU GRADA...

    Za lepršav hod i sjaj u očima, koristite kozmetiku HEINEKEN!

    Toliko si RUŽAN da kada baciš BOOMERANG on neće da se VRATI...

    Ne volim ljude koji uzimaju drogu, posebno carinike...

    Zašto bi se izlagali mamurluku? Ostanite pijani.

    Stranger in the night, aids in the morning!

    ŽIVI SVAKI DAN KAO DA TI JE POSLEDNJI ... JEDNOG DANA BIĆEŠ U PRAVU!

    Radim na crno, trošim na belo...

    Kad ti nisi pored mene nisu mi sve ovce na broju.

    Vrhunac španske serije je kada Federiko sazna da je sam sebi keva...

    Gde ste ribe, primio sam platu!

    Šta su rekli Amerikanci kad su videli Mariju Šerifović?
    -'Uuuu al smo ih bombardovali'

    Kad sin liči na oca onda je to genetski a kada liči na komšiju onda je to uticaj okoline!

    Privela me murija u stanicu,i ubili su Boga u meni. Sada sam ateista.

    KADA SAM UMRO MOJI I DAN DANAS PATE JER SAM PRE SMRTI DIGO KREDIT A ONI OTPLAĆUJU RATE!

    Neću žvaku... Oću svoj kusur!!!

    Dao Bog našim ženama reumu u nogama da nas ne jure po kafanama..:))

    PITALI NEKOG DEDU -KAKO TE SLUŽI ONA STVAR?
    -KAO OMLADINAC: JA MU NADJEM POSAO A ON NEĆE DA RADI!

    Bolje ćutati i biti smatran budalom, nego progovoriti i otkloniti svaku sumnju.

    Sve su gljive jestive,mada neke samo jednom.

    ISPRED KUĆE KUBIK DRVA, TI SI MOJA LJUBAV PRVA!

    DA BOG DA TI SIN DOVEO ZETA U KUĆU!

    Bolje sest sati u skoli nego ne spavati uopste

    Ne volim mitinge, tu najbolja mesta uvek zauzme policija...

    POLJUBAC JE JEDINI NAČIN DA MUŠKARCI PRESTANU DA PRIČAJU GLUPOSTI!

    U raju je lepo ... al u paklu je ekipa!

    Od škole još niko nije umro, ali ne treba rizikovati...

    Ako se udariš u glavu nećeš šepati...

    Pravog muškarca nećete videti da pegla i pere - on to završi pre nego što se njegova žena probudi.

    Ako je Vojvođanska banka VOBAN, kako bi se zvala Zaječarska banka, a kako Sjenička banka?

    -----------------------------------------------------

    hvala JLZ na beografitima. pozdrav, boro

    avatar

    02.05.2008. (11:31)    -   -   -   -  

  • borivoj

    Otvorenje izložbe 6. svibnja 2008. u 13 sati

    Prirodoslovni muzej Rijeka
    Lorenzov prolaz 1, Rijeka

    PLAVO NEKA OSTANE PLAVO

    Program:

    13.00 Otvorenje izložbe
    14.00 Projekcija dokumentarnog filma "Morski rezervat Otocje Medes"
    15.00 Predstavljanje slikovnice Damira Lackovica "Kapljica i kamen"
    -------------------------------------------------------------------- -------------

    hvala dragoj andrei na pozivu. nadam se da se vidimo, boro

    avatar

    02.05.2008. (14:59)    -   -   -   -  

  • I.M.

    jako, jako zanimljivo :)..pusaaaa

    avatar

    02.05.2008. (23:14)    -   -   -   -  

  • borivoj

    pusaaaaaaaaa dragoj I.M. :-)))

    avatar

    03.05.2008. (08:14)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...