Komentari

malasapa.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • Bego

    Bio na Ludludovom blogu, vidio komentar i svratio. Nadam se da je posjet dr. Nadležnom bio uspješan za tebe, a neuspješan za njega :-)
    Kako djeci objasniti ono što ni nama nije jasno niti ćemo ikada moći shvatiti? Treba li im reći istinu ili ono što oni žele čuti? I što je uopće istina?
    Ja mislim da je Sotona izmišljeni lik kojim opravdavamo Božju "nesposobnost" da kreira "savršeni" Univerzum, tj. baš onakav kakav bi baš MENI odgovarao. I sad mi treba jedan mali zločesti, koji je za sve kriv što mi smeta, eda bi Bog ispao nepogriješiv u mojim očima.
    A tko kaže da svemir nije savršen ovakav kakav jest?
    Ako postoji Sotona, onda sam to ja. Ja se uvijek bunim protiv Boga. Ja imam primjedbe na Njegovu kreaciju!
    A djeci reci nešto lijepo. Nešto da ne postanu poput mene kad odrastu :-)

    avatar

    27.04.2008. (21:08)    -   -   -   -  

  • rijeka53

    bok, ma bas lipo da si se vratila, nadam se da ti je bolje.......ah da vrag i bog,,,,mah, ne svida mi se ni jedan ni drugi ni njihov svijet kakov su ga storili, zato strpljivo cekam da se to pasa i da me niki ne dize ni va raj ni va pakal. Oservacija mog zdravog razuma /nadam se/ nikakv pesimizam.

    pozzz

    avatar

    28.04.2008. (16:07)    -   -   -   -  

  • ludlud

    Ali Baba je bio moj omiljeni junak kad sam bio mali. ;)

    @Bego, nije Sotona Matija Gubec pa da se malo buni protiv Boga jer mu nešto nije pravo. Ni ti se ne kvalificiraš za Sotonu zato što možda zabeštimaš tu i tamo kad nešto ne valja. Sotona se buni, okej, ali njegov glavni atribut je da kvari. Ide za gazdom i kvari. I dok god ima što za pokvarit, pokvarit će. Veliki crv. Jadan! ;))

    avatar

    29.04.2008. (00:12)    -   -   -   -  

  • mala sapa

    @Bego: kod doktora je bilo dobro: obzirom
    da je i on kriv što mi se sve izdogađalo
    u zadnje vrime, priznao je da mu je žao
    i da se greške događaju.
    Ljudljud me spasio - i odgovorio ti o Sot.
    Nije to baš zahvalna tema i ja je osobno
    ne volim.
    @rijeka53 : svijet nisu stvorili oni, nego ON. Ne sviđa
    se ni meni puno toga što vidim oko sebe,
    ni kod sebe, ali ne krivim nikoga za to,
    @ljudljud: Znaš koga nisam mogla smisliti: Braću Marx

    avatar

    29.04.2008. (21:37)    -   -   -   -  

  • ludlud

    @sapa: ni braću Marx, a ni Engelsa... ;)

    avatar

    29.04.2008. (23:59)    -   -   -   -  

  • mala sapa

    @ljud He, he, he - lopužo domišljata - nisam na njih ni
    pomislila već dugo. Taj period života nam služi
    da se dobro ismijemo u kući, npr. kao studenti
    smo živili na ovim adresama: Karla Liepcknechta,
    Rose Luxembourg, Wilhelma Piecka...
    Moj bi ćaća reka: "Pa di smo mi vas poslali -
    u Amsterdam.
    Pitanje časti je bilo dobiti ne veću ocjenu iz
    ono i dzs i tipss (namjerno pišem malim slovima).
    S cijele te hrpe predavača ničega jedino se
    sjećam Z. Tomca. On uopće nije bio zagrižen.
    Da nisam na bolovanju ne bi to ni gledala, ali
    ovako bacim pogled na Ratkajeve: partizani su
    cviće, ustaše su manično-depresivni tipovi
    koji pljačkaku, pale, siluju, otimaju tuđa imanja...
    E sad mene zanima u svijetlu činjenice da
    su ustaše (uglavnom) smaknute na Bleiburgu i
    ostalim poljima (i to nije holokaust !!!) tko je onda
    prisvojio ogromne židovske stanove u strogom
    centru Zagreba i dan-danas živi u njima?

    avatar

    30.04.2008. (10:58)    -   -   -   -  

  • promatram, razmišljam

    Početi s pitanjem šta je TO sotoni a završiti komentarom na komentar, pitanjem ...

    ... ko je onda
    prisvojio ogromne židovske stanove u strogom
    centru Zagreba i dan-danas živi u njima?

    I mene zanima TKO živi u njima !

    Lijepo te pozdravljam.

    avatar

    30.04.2008. (13:27)    -   -   -   -  

  • jure

    evo da ti se konačno javim. zasad sam pročitao tek ovaj zadnji post i mogu ti reči da nisam očekivao nakon ljuljud-a ovakvu suprotnost...uspila si me rasplakati...
    čim stignem zadubit ču se i u niže postove da ti izmjerim poetsku dubinu

    avatar

    30.04.2008. (17:51)    -   -   -   -  

  • mala sapa

    @prom.raz. Pa reci onda?
    A šparoge polako prolaze...
    @jure. ne volim ja kad ljudi plaču, osim
    ako im to ne služi kao katarza.
    U stvari - zdravo je to.
    Evo, imaš jedan veliki pozdrav od mene
    (je li to dovoljno emocionalmo)

    avatar

    30.04.2008. (20:15)    -   -   -   -  

  • tvojim tragom

    Kasnim sa ćitanjem............... želim samo reći da sam te srela na blogu FRANJEVAČKI PUT, dojmilo me se tvoje svjedoćenje o djeci (ili je to bilo kod Apstraktna misao?). No, divim ti se jer si majka i jer brišeš suze svoje djece. Mene srce propara kada se moja starije kćer mlađoj poruga. Ili obrnuto. Onda ih prekorim. Ali mislim da je puno bolje kako si ti napisala - odvratiti im pažnju. Ajme, kako ih ljubimo! A sv. Ante nam ih čuva.

    avatar

    12.06.2008. (13:15)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...