Komentari

ekt7woo.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • Mali_Zeleni_Luđaci

    By: Nyn@

    Ivanice moja, vidim ja ti nama lijepo postić napisala, huraaaaa, ipak ne škrabamo samo ja i ivy... hehe...... Neću ovaj put fulat taj ples!!! A koji će bit koncert? Koja grupa...
    Ivana omatorila si, odrekla se izlazaka, samo sjediš kući i glumiš moju baku, šta da ti drugo kažem... :)
    Kissssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

    avatar

    26.04.2008. (17:53)    -   -   -   -  

  • Mali_Zeleni_Luđaci

    P.S. Tuesday, jbmti, napiši mi kako spada link bloga, nemogu ti uć na blog, e može ga komp nać!!! Nadam se daš ić van u Havanu iduću subotu!!! Kissssssssssssss

    avatar

    26.04.2008. (17:56)    -   -   -   -  

  • Mali_Zeleni_Luđaci

    Ivy, plašiš malu djecu na onoj slici, ja se prepala di ti fali pola tijela jbote!!!

    avatar

    26.04.2008. (17:58)    -   -   -   -  

  • Mali_Zeleni_Luđaci

    YWONNA: Ljube moja ti post napisala hhhhh............................bravo....genijalno....................... ....volimo te punoooooooooooooooooo...................................kako bilo u OS ima sve da mi ispricas hihiihihihihihihihihih.....................kissssssssssssssssssss

    avatar

    26.04.2008. (21:26)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...