Komentari

mojemislinapapiru.blog.hr

Dodaj komentar (45)

Marketing


  • ljubav..ah..ljubav

    izrazavam zaljenje zbog bratića :(((
    evo mali trag od mene da sam bila :))
    Pozdrav ostavljam :))

    avatar

    14.05.2008. (13:34)    -   -   -   -  

  • Tjeram po svom!!!

    DA, TO MI JE DEČKO I IMAMO ISTE NAOČALE, SAMO ŠTO SU NJEGOVE VEĆE JER SU MUŠKE :) OSAM GODINA SMO NERAZDVOJNI! BILI SMO NAJBOLJI PRIJATELJI OD KRAJA 7.r... ZABAVLJAMO SE ZADNJE 4... PA ETO, KAD SE ZBROJI, BOME KRASI MOJ ŽIVOT VEĆ 8 GODINA! :)

    avatar

    14.05.2008. (14:02)    -   -   -   -  

  • Tjeram po svom!!!

    Prekrasne su ti ove pjesme za bratića.. jako mi je žao što se to dogodilo.... pozzz

    avatar

    14.05.2008. (14:03)    -   -   -   -  

  • 1step2far

    Žao mi je što je mladi život tragično ugašen. Nadam se da bratić sjedi na svojem prozračnom srebrnom oblaku i tebe čuva dok mu na uho svira melodija ovih dviju pjesama.

    avatar

    14.05.2008. (14:30)    -   -   -   -  

  • tvoj Kike

    Predivno si napisao sjećanje na bratića. Neka počiva u miru.
    Pozdravljam te prijatelju

    avatar

    14.05.2008. (14:38)    -   -   -   -  

  • monica

    ej pjesnice=))
    lijepo je sto si se sjetio bratica i svoje stihove posvetio njemu...prekrasni su kao i svi do sada...znas to i sam,ne moram vise pisati...
    niti meni ne zeli otvoriti visnjin blog...ne znam zasto...nestala je,nestala...ma vratit ce se ona...poznavajuci nju sigurno je nesto drndala na kompu pa poremetila malo dizajn=))znas i sam da ih ona konstantno mijenja...
    ajme,ja u njemackoj,a toliko mi se ljudi javlja...lijepo je kad ljudi misle na tebe=))i kad ti netko napise da mu nedostajes...lijep je to osjecaj=))da si trazen=))
    hmm i mene pitaju kad ce svadba...ali ja vec znam odgovor...kad zavrsim fakultet=))pa eto...tako ti ja lijepo,fino,krasno i kratko odgovorim i ljudi koji su postavili pitanje su sretni i zadovoljni...mozda da i ti nades neko vrijeme?znao bi odgovor?
    sad sam na msn-u bila jer sam pricala sam svojima...i tako sam se rasplakala...ono,bas mi nedostaju moji doma...a tako je to...a kad sm doma nedostaje mi dragi...i nikako da pronadem tu potrebnu ravnotezu=))
    e da,otisla sam s msn-a jer mi je msn zablokirao...dragom mi internet ne radi bas najbolje...pa eto...blokira svako malo...stignemo se mi jos cuti=))
    ljubim te pjesnice=))

    avatar

    14.05.2008. (14:56)    -   -   -   -  

  • don branko

    pozdrav prijatelju

    avatar

    14.05.2008. (14:57)    -   -   -   -  

  • TiLee

    Uvijek me dirneš... uskoro objavljujem za pokojnog dida i za prijatelja pjesme... Čitam te mali... =)

    avatar

    14.05.2008. (15:13)    -   -   -   -  

  • More ljubavi

    Gubitak najdražih uvijek je bolan.
    Na žalost puno je mladosti ostalo na cestama. Ipak ceste nisu poligoni već samo put do cilja
    Hvala na lijepim željama izraženim Teuti

    avatar

    14.05.2008. (15:42)    -   -   -   -  

  • .....my corner of the net©

    samo ću natipkat.......poeme su prejake...svaka čast.....emptija................pozdraf iz Kuta..............

    avatar

    14.05.2008. (15:53)    -   -   -   -  

  • sewen

    Ove tvoje bolne riči, sigurno će stići na željenu adresu.....
    Sjećanje, živjelo nam sjećanje!

    avatar

    14.05.2008. (16:23)    -   -   -   -  

  • Sushi

    žao mi je zbog bratića:( i ja sam imala sestričnu s kojom sam si bila jako bliska,a i ona je poginula na sličan način.pod kotačima automobila. :(

    avatar

    14.05.2008. (17:15)    -   -   -   -  

  • zdravlje.sreća.ljubav.život

    Pozdrav prijatelju žao mi je zbog bratića( i ja sam izgubila bratića u prometnoj ) preljepi stihovi tvoji za tvog bratića pa ću se usuditi barem ovako čitajući ih namjeniti u mislima svojem ako nemaš ništa protiv lijep pozdrav ti ostavljam.

    avatar

    14.05.2008. (17:23)    -   -   -   -  

  • domoa

    Tužno.

    Svi smo mi vezani za svoju rodbinu, pa je teško kada se dogodi takva situacija.
    Nadam se da mu je gore sada lijepo, te da te gleda i misli na tebe.

    Lijep pozdrav!

    avatar

    14.05.2008. (17:27)    -   -   -   -  

  • [Nepoznata ulica 24]

    ovo si posebno lijepo napisao.....

    avatar

    14.05.2008. (17:37)    -   -   -   -  

  • [Nepoznata ulica 24]

    Sigurno ih je i on pročitao negdje na nebu s anđelima i rekao da i on tebe puno voli....

    avatar

    14.05.2008. (17:38)    -   -   -   -  

  • [Nepoznata ulica 24]

    Hvala što si me stavio u linkove

    avatar

    14.05.2008. (17:38)    -   -   -   -  

  • [Nepoznata ulica 24]

    I ja sam tebe.

    avatar

    14.05.2008. (17:38)    -   -   -   -  

  • [Nepoznata ulica 24]

    Imam novi post, nadam se da ćeš doći.

    Nakon dugo vremena, napisala sam jednu malo veseliju pjesmu.

    avatar

    14.05.2008. (17:39)    -   -   -   -  

  • [Nepoznata ulica 24]

    Eto, idem sad. Još jednom sve pohvale za ove tužne pjesme...

    BOOOOOOK!

    avatar

    14.05.2008. (17:39)    -   -   -   -  

  • domoa

    Evo objavio sam post na temu Da li postoji Bog? Nadam se da će ti se svidjeti priča!

    avatar

    14.05.2008. (17:53)    -   -   -   -  

  • Barbara

    Primi moje saučešće, jako mi je žao. Ne znam kad se nesreća dogodila, ali suosjećam s tobom. Prije ili kasnije nas sve stigne dan kad nas hvata nostalgija za proteklim vremenima i onda samo patimo i prisjećamo se svega što je bilo. Takve dane nitko ne voli, a bilo bi puno ljepše dragi Ivane kad bi ih voljeli jer tek u tim danima uspomena na voljene, pokojne osobe postaje stvarnost koja nas gura naprijed. Najbolje bi bilo bez smrti, zar ne? Ali tada možda ne bi upoznali pola osoba koje upoznavamo sada, a možda ne bi susreli ni sami sebe, što je toliko zastrašujuće da nas je strah pomisliti na to. Smrt ima svoj cilj, baš kao i život, ja vjerujem da je cilj smrti novi život, samo u novom ruhu i novoj okolini, ali svi se suretnemo, makar u onom prolazu zvanom snovi.Drži se

    avatar

    14.05.2008. (18:18)    -   -   -   -  

  • ambis

    joooj... znam kako ti je... prije tri godine je poginula moja prijateljica i tada sam joj posvetila dvi pisme... ali ne postoje riječi koje mogu zamijeniti tugu i ispuniti tu prazninu... ali tako je na žalost moralo biti...

    šta se tiče ove moje zadnje pisme na blogu- ne to je još uvijek najnovije, jutros napisano ;) ako budem objavljivala stare pjesme- naznačit ću da se zna ;) i da, puno hvala za link, ja sam tebe stavila na popis još prije par dana (hehe, a blog mi star 12 dana :D) lipi pozdrav, guštaj! :-))

    avatar

    14.05.2008. (18:45)    -   -   -   -  

  • Azra

    ....stihovi su predivni i tako tužni...teško je pomiriti se s gubitkom osobe koja ti toliko znaci...bol ne prestaje, samo s vremenom ostaje sve dublje u nama...a onda na trenutke, kroz sjecanje vrati tugu...ipak, Bog uzima samo najbolje osobe, a vjera nam pomaže prebroditi...veliki pozdrav ostavljam...

    avatar

    14.05.2008. (19:42)    -   -   -   -  

  • thompsonica13

    ej evo mene opet do tebe....ova pjesma je baš tužna
    moja sućut za bratića......baš mi je žao.....

    avatar

    14.05.2008. (19:48)    -   -   -   -  

učitavam...