Komentari

vrtlarovvrt.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • gustirna

    Ahoj! Došetala sam do vašeg vrta i baš mi je drago da imate prirodne savjete kako otjerati krtice, a ne ih unišiti. Nedavno sam bila na izletu u Lici i vidjela polje s krtičnjacima. To mi je bilo prvi put, jer sam iz Splita, a toga kod nas nema. Ipak, krtičnjak sam vidjela u češkom crtiću o malom Krteku i skužila sam od koga su te zemljane hrpice. Imam i post o tome-08.04.
    Volim sve u vezi prirode, cvijeća, vrta, i nastojat ću češće posjećivati vaš blog. Puno pozdrava! AHOOOJ!! :-)

    avatar

    22.04.2008. (22:55)    -   -   -   -  

  • čiovka

    Tragom @gustirne došla sam i ja do ovog bloga, malo prolistala i baš mi se sviđa. Jer volim cviće i prirodu! :-))

    avatar

    23.04.2008. (16:57)    -   -   -   -  

  • Marisol

    Jedno vrijeme sam imala krtice u plasteniku i neznam iz kojeg razloga, kako su se iznenada pojavile,tako su i nestale.

    avatar

    23.04.2008. (23:27)    -   -   -   -  

  • Zvrk

    Po mom iskustvu nema puno pomoci kad imas krtice u vrtu.
    Trebas se pomiriti i moliti da ce otici kod susjeda ,hehe.

    avatar

    26.04.2008. (00:48)    -   -   -   -  

  • fulvus

    mislim da nema šanse da krtice izađu kraj mog psa...pojeo bi ih, hehhe

    avatar

    29.04.2008. (15:17)    -   -   -   -  

  • Kadinela

    Hvala na odlicnom blogu,kad mi se zaplave hortenzije dugujem sliku:))

    avatar

    30.04.2008. (15:31)    -   -   -   -  

  • riba0111

    Planiram posaditi travu,malo 2x7 m u Dalmaciji. Molim Te za savjet kakva zemlja ,pH, kakvo sjeme.

    avatar

    12.05.2008. (11:56)    -   -   -   -  

  • maestral

    alo vrtlar dobro si poceo daj sad hrani nas sa još bilja,cvijeća i savjeta. cekam more informacija i korisnik podataka

    avatar

    13.05.2008. (17:12)    -   -   -   -  

  • Moj mali kreativni blog

    U vrtu posadite biljku Euphorbi lathurus(mlječika)-njezin korijen pušta smrad koji krtice mrze.
    Da li se ovo odnosi na sve Euphorbie ili samo tu koju si ti naveo??? blog ti je super, obilazim često.....

    avatar

    11.12.2009. (18:55)    -   -   -   -  

  • moj biovrt

    Nažalost, vrlo mi je poznat izgled livade pune krtičnjaka. Kod nas povremeno imaju bal. S lukom ću pokušati, no voljela bih znati više i kako izgleda mlječika i gdje je naći te kako izgleda.

    avatar

    14.06.2011. (22:58)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...