Komentari

vatrenevijesti49.blog.hr

Dodaj komentar (20)

Marketing


  • Gormo23

    pozdrav Rangeru, dragim kolegicama i kolegama, eto kad ide pozlu ide,nije išlo, no bit će još susreta, lijep pozdrav svima i palac gore na zaključcima

    avatar

    19.04.2008. (20:02)    -   -   -   -  

  • miljenko_l

    Ranger ostaje Ranger! Kako sam u zadnje vrijeme "out" u vezi pisanja, pozdravljam prvi napis sa našeg, tek završenog, susreta! A Gormu poručujem da neka , ili organizira kod sebe ili nek si uzme dan godišnjeg za idući susrat!

    avatar

    19.04.2008. (20:27)    -   -   -   -  

  • Ranger

    ha!ha! Ovo je dobra poruka za Gorma. Hvala Miljenko i bilo mi je odlično na današnjem susretu sa svima vama.

    avatar

    19.04.2008. (20:38)    -   -   -   -  

  • tomek

    pozdrav prijatelju!!!
    iako sam malkice kasnio na susret, no glavno da sam stigao..
    susred je bio odličan, i jedva čekam idući!!

    avatar

    19.04.2008. (20:41)    -   -   -   -  

  • Gormo23

    je,je lako je Vama bečari, g.o. u firmi još kak tak ,samo ne znam ko mi ga bude u VZO Popovača dal, no ne vrijedi kukat, pozdrav svima....

    avatar

    19.04.2008. (20:44)    -   -   -   -  

  • DVD Bregana

    evo stigli i mi doma zivi i zdravi :) pozz

    avatar

    19.04.2008. (21:00)    -   -   -   -  

  • Ranger

    Nadam se da ste svi sretno stigli kućama , a tomeku javno priznanje da me pobijedio u jedenju one crvene ljute meksičke mase.

    avatar

    19.04.2008. (21:19)    -   -   -   -  

  • Usamljeni Vukovi 2

    Pozdrav svima sa današnjeg skupa !! Nadam se skorom viđenju !! Bilo je super samo da je na bazenima duže trajalo! Blažu i Gormu žuti karton za nedolazak !! Ha -Ha zezam se nadam se da neće zamjeriti!!

    avatar

    19.04.2008. (21:23)    -   -   -   -  

  • BLAZ

    Baš ljepo da ste se ljepo zabavili, mi smo bili sve ljepo dogovorili a na kraju nam vozač zakaže tak da nismo bili u mogučnosti doći. Pozdrav od Blaža i Kašinskih vatrogasaca

    avatar

    19.04.2008. (22:10)    -   -   -   -  

  • DVD Mladost - Mladež

    O, hvala što ste nas spomenuli,
    Puno pozdrava!

    avatar

    19.04.2008. (22:13)    -   -   -   -  

  • slavek

    Evo,prijatelju ,izuzetno mi je drago da ste se osjećali ugodno u našoj sredini,i zadovoljni smo kao domaćini što je ovaj susret,kao i svi predhodni ,uspio!!!!
    U svoje osobno ime i ime DVD-a Tuhelj,pozdravljam tebe i sve vatrogasne blogere i čitatelje Vatrenih vijesti!!!

    avatar

    19.04.2008. (23:21)    -   -   -   -  

  • VZO Dubravica

    pozdrav prijatelju i na ovom susretu je bilo više nego odlično svaka čast organizatoru i nadam se skoroj organizaciji 5 susreta

    avatar

    20.04.2008. (02:45)    -   -   -   -  

  • iskreni

    Bilo je super,i ujedno se zahvaljujem organizatoru skupa DVD-u Tuhelj na ćelu sa Slavekom!!

    avatar

    20.04.2008. (10:22)    -   -   -   -  

  • umorno_oko

    Fala lipa na izvrsnom podsjećanju kako je bilo jučer ... napisat ću i ja par riječi, samo da malo dođem sebi od one jučerašnje pustolovine :-)

    avatar

    20.04.2008. (11:32)    -   -   -   -  

  • DVD Samobor

    Eto, još jedan susret bez nas, al koliko vidim na filmiću, biti će još mnogo susreta!
    nažalost, naš je dolazak u zadnji čas sprijećio obiteljski problemček!
    žao nam je, al znamo da će biti još susreta
    pozz

    avatar

    20.04.2008. (19:26)    -   -   -   -  

  • vatrenekacige

    Evo samo da se javin i da kažen da jedva ćekan da se opet susretnemo i u većen broju!!!

    avatar

    20.04.2008. (19:48)    -   -   -   -  

  • S112

    Najzad ,evo i mene još uvijek sređujem dojmove o svemu . Kratko samo sve je rečeno u naslovu tvoga posta i komentarima ispod njega ,a vrijeme pred nama će, sigurno je to nagraditi sve naše napore - udrugom - čiji će prepoznatljivi imidž, biti upravo onakav kakva su naša srca vatrogasna.Domaćini su bili sjajni ,a obzirmom na odluke koje su se iskristalizirale , može kazati da je IV susret vatrogasnih blogera u potpunosti uspio . Tebi i Čizmi posebna zahvala,jer sam zahvaljući vama vidio još ne viđenu prirodnu lijepotu koja krasi predjele koje smo u ono kratko vrijeme obišli -Možda je ovo i prilika da osobno zahvalim domaćinu na iskazanom gostoprimstvu - SLAVEK veliko hvala tebi DOBROVOLJNOM VATROGASNOM DRUŠTVU TUHELJ - za sve što se srcem uradili za nas .Mene se ipak najviše dojmilo, ono što sam umjesto posta , umjesto riječi , u mjesto besjeda, na svom na blogu stavio sinoć. Živjeli!

    avatar

    20.04.2008. (20:53)    -   -   -   -  

  • Mladen

    Vidim da ste se jako dobro proveli. Pozdrav svoj ekipi i nadam se da se vidimo na sljedećem susretu!

    avatar

    20.04.2008. (22:07)    -   -   -   -  

  • zmajaa

    veliki pozdrav iz Slavonije!
    drago mi je da smo se vidjeli!!!:))))

    avatar

    21.04.2008. (13:26)    -   -   -   -  

  • Ivanchica

    ... jooooj nemate pojma koliko mi je žao što nisam mogla biti prisutna, ali nadoknadit ću ja to... hvala što ste se i mene sjetili jer sam ja stalno mislila na sve vas... ostavljam pozdrav.. pa pa

    avatar

    21.04.2008. (13:47)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...