Komentari

crofallout.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • Razor The Wanderer

    E stvarno te nije bilo, ja sam vec mislio da si odusto od bloga:) Al dobro, nisi. Sad ce mi bar neko citat moj blog[lol] pozdrav!

    avatar

    19.04.2008. (09:52)    -   -   -   -  

  • Štambukica

    Pročitala sam ovi zadnji post-strašno debilno...

    avatar

    19.04.2008. (22:44)    -   -   -   -  

  • Gospodar Majmuna

    ajde lijepo vidjeti da nisu svi digli ruke od svega :D
    da ti odgovorim na pitanje (žao mi je što mi dugo treba ali iskreno nisam bio na blogu bar mjesec dana možda i duže)...nemam my space a neću ga ni imati...možda puknem neki post na blogu ali bit češ obavješten o tome ne boje se, tako da ne moraš uztalud gledat ;)
    uživaj i bud dobar

    avatar

    23.04.2008. (14:33)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...