Komentari

teacia.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • jersey-girl

    upravo sam procitala tvoje prijasnje posteve i stvarno su me odusevili, jako mi se svida o cemu pises, a za slike da ne govorimo. samo nastavi tako !!!

    avatar

    14.04.2008. (01:14)    -   -   -   -  

  • danny (foodinmouth)

    the Tiramisu Split looks really delicious! so would you say that each block is getting progressively more difficult? Or are they just all different? Look forward to your work with chocolates!

    avatar

    14.04.2008. (06:39)    -   -   -   -  

  • fotkam, kuham, putujem...

    fantasticno !!! i izgleda predivno. jel to isti recept kao onaj koji si mi dala ?
    hvala ti puno na njemu, spremila sam i napravit cu ovaj vikend. mljac.

    avatar

    14.04.2008. (12:22)    -   -   -   -  

  • Iva

    njam,njam!jedva cekam novi post!

    avatar

    14.04.2008. (18:56)    -   -   -   -  

  • zoegirl

    Sviđa mi se novi dizajn bloga. Znači proljeće stiže u NYC. Post je kao i obično izvrstan. Mislim to se podrazumjeva ;)

    avatar

    14.04.2008. (19:36)    -   -   -   -  

  • Tina

    Ajoj Tea, opet slinim nad tvojim delicijama.
    Zavidna sam na Chocolates. :)
    Ocekujem iscrpne izvjestaje sa tih predavanja. I naravno, slikice. :)

    avatar

    14.04.2008. (21:09)    -   -   -   -  

  • Merisi

    Oh Tea,
    you make my mouth water! :-)

    avatar

    18.04.2008. (14:28)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...