Komentari

myworldanna.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • želim..biti..lijepa....!!!!!!

    hej leptirice
    drago mi je
    šta imamo istu namjeru
    dobar ti je takoder plan
    btw držim ti fige
    držimo se zajedno nadam se da cemo
    uspijeti
    P.S želim ti sreću tj mngoooo sreće
    svrati još koji put
    velika pussaaaaa
    cmok.....

    avatar

    13.04.2008. (11:34)    -   -   -   -  

  • beautiful_disorder

    ev da ti pozelim srecu s dijetom...
    samo naprijed
    pusa

    avatar

    13.04.2008. (11:39)    -   -   -   -  

  • Loosa

    Ei!
    Šteta što ti nije bolnička upalila. Nije ni meni, ako te to tješi...
    Išlo je odlično prvih 5 dana, al onda... ma, užas.

    Važno da nema odustajanja :)
    Ako već misliš jesti sendviče, onda bi ti preporučila da koristiš integralni kruh, a ne bijeli.
    Isto tako, zaboravi na majonezu, ramu i sl. jer ima milijun kalorija.
    Slanci i čipsevi - daleko je to od dijete... Štapići su odlični jer imaju malo kalorija.
    Za ručak probaj izbjegavati umake, kruh, tjestenine i ta sranja.
    Večer je odlična. Nadam se da sam bar malo pomogla... :)

    Što god odlučila, sretno!
    Pusaaaaaaa

    avatar

    13.04.2008. (12:38)    -   -   -   -  

  • želim..biti..lijepa....!!!!!!

    nowi post
    pussaaaa

    avatar

    13.04.2008. (18:16)    -   -   -   -  

  • turning into dust

    hey dušice....drago mi je da si happy....
    vidim , svi smo si složili neke planove i dijete....
    dobra odluka..... samo iskreno, ja bih ti savjetovala slijedeće...
    doručak: neke fine pahuljice bez puno kalorija, s nemasnim mlijekom, naravno..., ili neku vočkicu, a dobro je pojesti jaje i to bjelanjak, jer on ubrzava proces mršavljenja...
    Ručak je okay, ali ako vidiš da sadrži puno masnoće, radije si napravi juhu i salatu, jer opet se ponavljam ko papiga, ali tako je, čak i od samih kalorija je bitniji unos masnoće i šečera...
    a većera, samo nek je light... probaj piti samo sviježe sokove, limunadu, a ako želiš nešto slatko super su Milky way minute, koje imaju oko 190 kalorija što je puno manje od svih slatkiša....
    Nadam se da se ne ljutiš, nije mi namjera pametovati, samo želim najbolje svim leptiricama...
    pusa...
    i svrati, imam post....
    kiss......

    avatar

    13.04.2008. (22:05)    -   -   -   -  

  • make me beautiful...

    drago mi je da opetčitam jedan happy post...dijeta mi se čini ok...samo mislim da je bolje sendvić neko neki slani štapići...duže ćeš biti sita...zapravo najbolje je da pojedeš nešto od voća ali i ovo je dobro...sretno!pusa

    avatar

    13.04.2008. (22:25)    -   -   -   -  

  • MissFreaky

    Mislim da je to ok dijeta, makar...
    Ja na tvom mjestu nebi jela ni sendviče
    ni slatkiše u školi.
    Meni se to sve nekako gadi.
    Ali ok. Ako baš moraš nešto jesti - onda sendvič :).
    Još bolje ako imate bio sendviče, bez mesa ;)
    Fini su, a nemaju toliko kalorija kao npr
    sendvič sa majonezom ;)
    Uglavnom - uživaj mi!
    Pusa! :*

    avatar

    14.04.2008. (06:34)    -   -   -   -  

  • ferry

    btw sam da vam javim dorucak mi je u skoli pa mogu birati izmedju
    prodavnice i pekare,zato nemogu nis zdravo i nemasno pojest,a moram jesti
    u skoli jer ne zelim da prijatelji ne s primjeti,no hvala vam puuunoo

    avatar

    14.04.2008. (13:24)    -   -   -   -  

  • želim..biti..lijepa....!!!!!!

    hej,hej
    new post
    swrati
    pussaa

    avatar

    14.04.2008. (14:51)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...