Komentari

vault13.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • HBomb

    hvala na komentaru i na čestitki...
    vidim da si zaokupljen najnovijim Falloutom
    btw, na anketi sam ti stisnuo hibrid rpg-a i fps-a...
    i bilo bi fakaat preeeeejebeeno
    da i to sve o falloutu si skinuo sa službene stranice, jel??
    jer tak je sa svakom igrom, nahvale ju, kao bit će revolucija, a na kraju nije ni do R od Revolucije........ uzmi primjer TimeShift..... nahvalili su ju, ali kaj se dogodilo - radnja se odvija previše linearno, ali je opet zabavno manipulirat vremenom
    nije da imam kaj protiv te igre, čak ju i sa veseljem isčekujem

    eh da, kak si čuo za moj blog??

    avatar

    12.04.2008. (13:52)    -   -   -   -  

  • Vault13

    I ja se nadam da će biti nešto odlično od te igre
    koju čekam već 10 godina otprilike!
    Uglavnom sa službenog foruma i stranice,da.
    Nakon malo pregledavanja sam naisao na blog,
    uvijek surfam u nadi novih informacija :)

    avatar

    12.04.2008. (13:59)    -   -   -   -  

  • smrtomir

    naivan si ako ocekujes fallout u stilu 1,2; jer trojku pravi studio kojem pojam rpg-a predstavlja oblivion... o cemi mi uopce pricamo...

    avatar

    13.04.2008. (18:43)    -   -   -   -  

  • emoutofthevee(crofallout)

    Bit ce Oblivion with guns. Nažalost.

    avatar

    13.04.2008. (22:55)    -   -   -   -  

  • Vault13

    Ma ne znam ni sam šta da očekujem, barem neka bude odlična igra.

    avatar

    14.04.2008. (00:31)    -   -   -   -  

  • emoutofthevee(crofallout)

    Hvala Bogu uvik ima moddera!

    avatar

    18.04.2008. (09:59)    -   -   -   -  

  • Vault13

    Sva sreća

    avatar

    18.04.2008. (23:39)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...