Komentari

betanija.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • EuM

    To je dan kada nisi našao vremena ni za sebe ni za bližnje, a istovremeno zaboravio na Božju prisutnost....mir i blagoslov!

    avatar

    08.04.2008. (21:08)    -   -   -   -  

  • tragovimaduse

    To je dan s prazninom... BTB!

    avatar

    08.04.2008. (22:17)    -   -   -   -  

  • more nade

    Novi izgled? Znači li sad to da ćeš biti češće pisati :-)

    avatar

    09.04.2008. (15:35)    -   -   -   -  

  • zaljubljena u ....

    to je najljepše što možeš nekome dati

    avatar

    09.04.2008. (16:05)    -   -   -   -  

  • tratincicamala

    Istina...
    svaki dan je vrijedan osmjeha...
    barem jednog...
    ja tebi ostavljam osmjehe i laku noć želim...

    avatar

    09.04.2008. (21:59)    -   -   -   -  

  • mirjam

    Gospodin mi je dao dar smijeha i
    vječno za sam Mu za to zahvalna !!!


    Nema većega olakšanja nego kada se u najvećoj nevolji možeš punim plućima i grleno nasmijati. Puno puta su se mnogi, znajući iz bližega moju situaciju, znali tome začuditi pa i davati kojekakve epitete, ali ja ne odustajem. I još znajući da je to stvarno rijedak dar gledam ga njegovati, ne zanemariti i često koristiti kao najveći lijek svojoj duši. Jer on to stvarno jest. Božji lijek ! A i lijek ljudima oko mene ! Razgaljuje duše !!!

    Hvala !

    Laku noć
    i blagoslovljen kraj tjedna !

    Lijep pozdrav ...

    avatar

    11.04.2008. (22:29)    -   -   -   -  

  • morska zvijezda

    Saljem osmijeh!

    avatar

    15.04.2008. (04:15)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...