Komentari

myworldanna.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • MissFreaky

    A nitko ti oko toga ne može pomoći.
    Moraš sama znati kad treba stati
    sa hranom. Meni je u tome puuno UN
    pomogla, a i... 7kg? Sa UN-om bi tih 7kg
    SIGURNO skinula u maximalno 30 dana.
    Atkinsonova mi se nimalo ne sviđa jer
    se jede samo meso (a ja meso ne volim
    inače) i jako je ne zdrava dijeta. Kile se
    brzo vračaju i sjebeš si kosti. (to sam negdje
    pročitala).
    Uglavnom - treba vježbati samokontrolu :).
    Pusa! :*

    avatar

    04.04.2008. (15:18)    -   -   -   -  

  • morana

    a zašto želiš smršaviti?

    avatar

    04.04.2008. (19:33)    -   -   -   -  

  • ferry

    kako mislis??'

    avatar

    04.04.2008. (21:44)    -   -   -   -  

  • Loosa

    Ei!
    Predobro mi je poznati taj jebeni začarani krug.
    Al rješenje ti neće pasti s neba. Jednostavno moraš reći ''dosta''.
    Na internetu imaš milijun raznih dijeta. Prouči ih i izaberi onu koja ti najviše odgovara.
    Izaberi si onu u kojoj se jedu namirnice koje voliš, koja odgovara tvojem metabolizmu, ritmu života i sl.

    Ja sam ti trenutno na tzv. ''bolničkoj dijeti''. Glavne namirnice su ti naranče, rajčice, jaja, dvopek...
    Meni je odlična! Vele da u 15 dana mršaviš 15 kila, al ja u to baš i ne vjerujem.
    Na dijetu sam krenula 1. aprila i danas sam postigla svoj prvi cilj - 65 kila. A blog sam otvorila sa 70 :)

    Puno sreće! Možeš ti to :)
    Pusaaaaaaaa

    (javljaj kako ide)

    avatar

    05.04.2008. (18:27)    -   -   -   -  

  • Best friend to anna

    To je dosta hrane. Moj menu danas je bio:
    doručak: kava bez šećera
    ručak: 50g integralne riže i 4 žlice rajčice iz tetrapaka (bez dodataka soli ili začina)
    međupbroci: vode koliko mogu popit
    večera: ništa
    Meni funkcionira, samo treba cca 2 tjedna da se organizam privikne

    avatar

    29.04.2008. (16:12)    -   -   -   -  

  • normalna

    Ovo je očajno gledat šta vi sebi cure moje radite...Ako mislite da davanjem savjeta kako smršaviti do kosti ikome pomažete, varate se...Vama treba psihoterapija , opterećujete se tako nepotrebnim stvarima u životu...Plitke ste da je to strašno...Zamisli one tribaju bit mršavice od dvadeset kila sa kreveton da bi se dobro osjećale...Bolesno!!! Ništa više nego to...Imate jedan život i na šta ga vi trošite, najbolje godine života narušavate svojim glupim kompleksima...Bože sačuvaj i još kad vidin da se tu međusobno sažaljevate...Zatvarate se u sebe i ne uživate. Ma razlozi za sreću su tvoji prijatelji, tvoja ljubav, sunce, tvoji roditelji prvenstveno, a sve to gubite radi te j... bolesti...Jer to anoreksija i je, bolest, vi ste bolesne, i pomažete drugima kako biti bolestan...Trebalo bi vas bit sram, ništa više.Rješite se toga na vrijeme i iskoristite svoj život na puno kvalitetniji način...

    avatar

    23.05.2008. (12:28)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...