Komentari

betanija.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • Polagani koraci života...

    Velik pozdrav od mene!! Jako lijep blog ispunjen je tolikom ljubavlju Božje riječi što me oduševljava. Jednostavno Hvala! :)

    avatar

    01.04.2008. (14:57)    -   -   -   -  

  • mirjam

    Hvala !
    I meni se sviđa tvoj blog,
    pun je nježnosti, blagosti, ljubavi ...

    Željela bih danas na godišnjicu njegove smrti dodati,
    evo, nešto što je naš Papa rekao:
    "Nije potrebno neprestano lutati svijetom da biste pronašli sreću.
    Vaša je radost u dobru koje činite,
    u veselju koje širite,
    u smiješku koji će oko vas procvasti,
    u suzama koje ćete obrisati!"


    Lijep pozdrav ...

    avatar

    02.04.2008. (20:23)    -   -   -   -  

  • Sanja ...

    Ljubav...samo ona treba.

    avatar

    03.04.2008. (10:33)    -   -   -   -  

  • tratincicamala

    Kratko,jasno...predivno...
    osmjehe ti ostavljam...BTB

    avatar

    03.04.2008. (19:59)    -   -   -   -  

  • mirta

    :) I mene taj stih prati.... pomaže mi da ne buedm grčevita i da se ne pitam previše...
    Blagoslov!

    avatar

    03.04.2008. (23:51)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...