Komentari

time4change.blog.hr

Dodaj komentar (16)

Marketing


  • *1o0% ZaNiMljIvO*

    ei...hvala na komentaru! to sam i ja citala da ako bi se vodla digla za 1m da bi u atlanskom oceanu bilo manje soli...a ovo da bi stala golfska struja nisam cula...svrati jos koji put...

    avatar

    08.04.2008. (22:52)    -   -   -   -  

  • .

    kaj je blog mrtav?

    avatar

    02.07.2008. (22:49)    -   -   -   -  

  • Alien

    vjerojatno je....zaboravio sam sifru:D
    ako se sjetim onda cu nastavit pisat

    avatar

    19.07.2008. (13:44)    -   -   -   -  

  • .

    pa daj napavi novi...bio je dobar...

    avatar

    06.08.2008. (11:17)    -   -   -   -  

  • Alien

    a ne znam dal da pisem...jer sve sta znam sam od nekud procitao:D
    tak da....ono nema nis novog.....mogu jedino prepisivat staro....
    sumnjam da cu napravit....

    avatar

    12.08.2008. (22:25)    -   -   -   -  

  • Alien

    stalno mi se pogledi na svjet mijenjaju tako da....sad ovo sve kaj sam pisao mi je sranje...
    onda ce mi bit za god dana ako napravim novi i to sve bit sranje....
    zapravo napravit cu....imam dosta novih teorija o svacemu....
    bum napisao ovaj tjedan tu pod komentare ime novog bloga....

    avatar

    12.08.2008. (22:28)    -   -   -   -  

  • Alien

    http://momentum.blog.hr/

    evo moj novi blog....tek sam ga napravio uskoro cu pocet pisat

    avatar

    13.08.2008. (14:16)    -   -   -   -  

  • .

    e super idem pogledat....=)

    avatar

    21.08.2008. (17:17)    -   -   -   -  

  • .

    a jbg nema ni jednog posta.....:P

    avatar

    21.08.2008. (17:23)    -   -   -   -  

  • Alien

    ko si ti uopce?

    i da nema posta to cu napravit kad dodem u zg i napravim neki dizajn...
    znaci za kojih 3, 4 mjeseca

    avatar

    30.08.2008. (21:35)    -   -   -   -  

  • .

    pa zar je bitnio tko sam?
    da sam htio da se zna nebi se ovako predstavio pod nadimak....

    ne bini znamo se mi....

    avatar

    30.08.2008. (22:04)    -   -   -   -  

  • Alien

    aha....znaci tajni obozavatelj....
    sry al morat cu te razocarat....nisam gay

    avatar

    03.09.2008. (22:25)    -   -   -   -  

  • outlawidisorderly

    hey,dugo me nije bilo pa se malo javljam....jesi čuo za knjigu ljudi iz televizora...nešt slično kao snaga utopije????Btw kak je u zgu?psi su dobro?
    odlična je knjiga...govori o utjecaju mass medija na ljudi....i uglavnom o tome koliko je naš izbor zapravo naš i koliko nije....odlična je,ali ima jako pino znanstvenih fraza...mascha....

    avatar

    09.09.2008. (18:20)    -   -   -   -  

  • Alien

    cuo sam za knjigu al sad citam vec previse stvari...vise knjiga odjedan put:)
    ono jedna mi dosadi nakon kojih 100stranica onda predem na drugu pa onda na trecu pa se vratim na prvu onda neznam o cemu se radi u prvoj...uglavnom imam dost za citat

    a uglavnom vec dugo nisam gledao televiziju....ako ocu pogledat film bas skinem ga sa neta pa ga pogledam bez reklama:) al ne gledam to sranje...

    avatar

    10.09.2008. (23:53)    -   -   -   -  

  • .

    tako nesto....ne brini nisam ni ja gay...moramo se upoznati....ja sam ti jako dobar prijatelj vjeruj mi....znam puno toga o tebi karlo...

    avatar

    10.09.2008. (23:57)    -   -   -   -  

  • Alien

    aha gaay :D:D
    pa dodaj me na msn i icq ak imas....

    e i aj sad poceni pisat te "komentare" na ovi novi blog....da se tu ne vracam
    ovo je mrtvo ---->

    avatar

    11.09.2008. (17:24)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...