Komentari

neznampisati.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • anem

    vise je nego ocito da moras promijenit nadimak, user name ili sta god to vec bilo...neznampisatblog nikako ti ne pase!
    janeznampisatkomentare no iako dugacak putopis procitala sam ga u trenu uz recenicu na kraju: wow ja bi jos!....istovremeno poucan a zanimljiv k tome te jos i nasmije (ko bi rekao da si tako saljiv:))

    avatar

    03.04.2008. (09:56)    -   -   -   -  

  • mare

    svaka čast care.
    zajebi građevinu i počni radit putopise. baš si talent za pisanje (što se nije moglo naslutit iz onih sastavaka iz osnovnjaka ;-)
    šteta samo kaj nisi prije počeo.

    avatar

    03.04.2008. (10:58)    -   -   -   -  

  • Ana pizdača

    super,uzivala sam citajuci.
    pa jebate nisam znala da si tako duhovit,hahahahahah...

    avatar

    03.04.2008. (11:38)    -   -   -   -  

  • Jasminka

    Dugo se nisam udubila u čitanje kao sad dok sam čitala tvoj blog...
    Stvarno mislim da se ne bi trebao zaustavit sa pisanjem,stvaaaaaaaaaaaaaaarno ti dobro ide a i nasmijao si me dobrano...
    Lijep ti pozdrav šaljem...

    avatar

    03.04.2008. (15:48)    -   -   -   -  

  • La profesora

    I ja se pridružujem pohvalama, jedan od boljih putopisa koje sam čitala, zanimljivo i duhovito. A i fotke su odlične, samo tako nastavi!

    avatar

    03.04.2008. (16:56)    -   -   -   -  

  • ines

    Činjenica: odlično si napisao putopis, definitivno moraš tako i za južnu ameriku i ostala putovanja...
    Zanimljivost: preplanuli go go plesač.. daj nam malo više fotka dr. put!

    avatar

    04.04.2008. (09:43)    -   -   -   -  

  • Zdravljak

    Cestitam, nadasve zanimljivo....

    avatar

    06.04.2008. (23:16)    -   -   -   -  

  • goga

    Imam molbu- idem i ja u costa ricu a vidim da si prošao dio puta kaj i ja planiram pa ak ti nije bed malo detaljnije opisat put od Tortuguera do La Fortune- koliko dugo, s čim, preko kojih gradova i kolko novaca jer se ubih od surfanja a niš konkretno ne mogu naći.THX

    Moj mail- gtasner@hotmail.com
    By the way blog ti je mrak.

    avatar

    06.06.2009. (01:13)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...