Komentari

zvoncica22.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • ..°malecka°..

    ej...
    sretan Uskrs i tebi... : )
    a jou, baš ti je slatka ova slikica iz posta... ; )
    aj ljubim te..
    pusa...
    @>--,--

    avatar

    24.03.2008. (20:38)    -   -   -   -  

  • littlewordsof mine

    hvala na posjeti..nadam se da se i dalje čitamo...

    avatar

    25.03.2008. (14:18)    -   -   -   -  

  • Tinolovka

    ..hvala ti na lijepoj cestitci zvoncice,od tebe na mom blogu uvijek lijpe rijeci cujem puno ti hvala,kako sam ti ja vec cestitao uskrs,onda samo svako dobro tebi i tvojima uvijek i svaki dan ne samo blagdanski..veliki pozdrav..

    avatar

    26.03.2008. (12:06)    -   -   -   -  

  • littlewordsof mine

    eej..imam novi post

    avatar

    29.03.2008. (19:55)    -   -   -   -  

  • ..°malecka°..

    ejj..
    hvala na kommu...
    iskreno... : )
    heh, ma ne mrzim ja sve dečke...
    neg, ne mogu ima vjerovat više...
    heh...
    ma zapravo, malo kome više vjerujem...
    da, znam da ima onih posebnih..
    koji će i kad se posvađate, doći i zagrlit te...
    imala sam jednog takvog..
    heh...
    možda nije bio baš najsjaniji biser, al je bio stvarno dobar...
    al et, nije više moj..
    heh...
    ma doći će jednom i kod mene netko poseban... : )
    ljubim te puno...
    pusa...
    @>--;--

    avatar

    30.03.2008. (13:21)    -   -   -   -  

  • in design

    Ej! Hvala ti na komentaru! čitamo se, pusa!...

    avatar

    02.04.2008. (10:49)    -   -   -   -  

  • littlewordsof mine

    novi post

    avatar

    04.04.2008. (17:25)    -   -   -   -  

  • Tinolovka

    ..jeli kod tebe sve u redu misli ne pises dugo,nadam se da je sve ok,lako za blog ili sve drugo ali valjda si ti ok!'..pozdrav,pa svratim uskoro..lijepu subotu zelim..

    avatar

    05.04.2008. (14:28)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...