Komentari

vedskamatematika.blog.hr

Dodaj komentar (56)

Marketing


  • splico

    ova matematika je zakon
    svaka cast!!

    avatar

    31.03.2008. (09:41)    -   -   -   -  

  • 6.c

    svaka čast!!! ovo mi se čini jako zabavno reči cu ja ILEŠICI da nas tako počne učit matematiku!! O.S.M.P.KATANČIĆA VALPOVO

    avatar

    31.03.2008. (09:50)    -   -   -   -  

  • Gledatelj današnjeg nulto

    Svaka čast, profesore. Nema bolje matematike od te. Iako mi matematika ide usper uz pomoć ove matematike ću sve lakše i brže izračunati. Hvala vam što ste sudjelovali u nultnom satu jer nikako drugačije ja ne bih mogao doći do tih podataka, odnosno do ovoga bloga.
    Nadam se da ćete napisati još koji članak o vedskoj matematici na ovom blogu.
    Hvala na svemu!

    avatar

    31.03.2008. (09:51)    -   -   -   -  

  • za 6.c

    Jesi li ti iz Valpova , ja sam iz Ladimirevaca , i poznajem Ilešicu, ona je susjeda moje bake,

    avatar

    31.03.2008. (09:52)    -   -   -   -  

  • Bublich_

    odličan blog ! Hvala vama i nultom satu na ovoj velikoj pomoći!

    Matematika je zakon :D

    Pozdravii

    avatar

    31.03.2008. (09:56)    -   -   -   -  

  • ivan

    ovo je cool

    avatar

    31.03.2008. (10:59)    -   -   -   -  

  • Icrazygirl

    prvi put to vidim i slucajno sam naisla i bas je cool

    avatar

    31.03.2008. (14:57)    -   -   -   -  

  • someone

    ej super mi je blog samo nastavite tako inače ja sam iz matiše loša ne baš loša ali imam 3 tak da samo nastavite!

    avatar

    31.03.2008. (14:59)    -   -   -   -  

  • *KaTuŠkA*

    OVO JE ZAKON!!!!!!
    NEAM RIJEČI..........

    avatar

    31.03.2008. (15:12)    -   -   -   -  

  • Kameni

    Danas ujutro vidio sam prilog na TV. Provjerio sam na internetu. Impresionira me ovako jednostavno i pregledno prenošenje znanja. Svaka pohvala za ideju i realizaciju - primjer svima!!

    avatar

    31.03.2008. (15:40)    -   -   -   -  

  • VARAŽDINAC

    OVO JE JEDNOSTAVNO ODLIČNO!!!!!!!!
    DA SAM BAR ZNAO ZATO PRIJE...

    avatar

    31.03.2008. (15:48)    -   -   -   -  

  • Icrazygirl

    ovo je cool

    avatar

    31.03.2008. (15:58)    -   -   -   -  

  • Icrazygirl

    i lagano

    avatar

    31.03.2008. (15:58)    -   -   -   -  

  • Netko

    Svaka vam čast.Ovj blog vam je zakon.Sada je matematika puno lakša negoli prije.Svaka vam pohvala i svaka vam čast ! ! !

    avatar

    31.03.2008. (16:19)    -   -   -   -  

  • d.k.

    matematika je jako zabavan predmet,a uz ovo još zabavniji.hvala,prof.damiru na sudjelovanju na velikom.

    avatar

    31.03.2008. (17:05)    -   -   -   -  

  • nik18

    Zahvaljujem, cijenim i podržavam Vaše zalaganje za ovakvo prenošenje znanja.

    avatar

    31.03.2008. (21:12)    -   -   -   -  

  • Kako zakon

    .

    avatar

    31.03.2008. (21:41)    -   -   -   -  

  • karlovacigor@hotmail.com

    e ja mrzim matematiku al ovo je fakat zakon...hvala učitelju...gledo sam vas danas u nultom...HVALA!!!!!!!!!!!!!!!!!

    avatar

    31.03.2008. (22:08)    -   -   -   -  

  • dundy

    Pišem iz Bosne.Jučer sam gledala na televiziji u nakoj emisiji nastavnika matematike sa učenicima sa dodatne kako nešto pokazuju.Otišla sam na ovaj blog i nemam riječi. Inače idem na takmičenje iz matematike uvjek mi stvara problem računaje ovim putem se zahvaljujem vedskoj matematici.Pomoću vovoga dobila sam pet! Hvala!

    avatar

    01.04.2008. (10:32)    -   -   -   -  

  • ..[ rhcp-princippesina ]..

    eeeeeeee,,,"koLLega",,,bLLog je suUper,,,iaKKo nesta baš i nisam skužŽiLLa ali stwarNNo jee suuupeEr,,,,!!!,,,,=)),,,swaAakKka,,,cast,,=))
    mah-mah,,=))

    avatar

    01.04.2008. (13:08)    -   -   -   -  

  • tino

    ova mi je matematika super . idem u 6.r. i prvi sam put za ovu matematiku cuo u jucerasnjem
    velikom odmoru. super je i racunjanje na prste ma sve. ja san sad bolestan pa kad ozdravin reci cu ucitelju za ovo sta san cuo.

    avatar

    01.04.2008. (13:37)    -   -   -   -  

  • Josip

    Nakon nultog sat, mislim u ponedjeljak, saznao sam za vas, inače matematiku jako vloim i sve petice imam iz nje, učim gradivo čak i iz osmih razreda i srednje škole. svidjela mi se emisija multogh sata sa vedskom matematikom, a najviše množenje na prste sa brojem 9, pokazao sam to i nekim prijateljima, toplo su se oduševili. Pratit ću vas i dalje. :D (Kvadrat iznad hipotenuze jedna je zbroju hvadrata iznad kateta), (ako su A,B i C točke na kružnici, a gdje A i C čine promjer kruga, onda je kut ABC pravi) . Hvala na svemu! :) :D :-O

    avatar

    02.04.2008. (01:12)    -   -   -   -  

  • Vedska Matematika dbelavic

    Hvala svima na komentarima! Drago mi je da dijelite moj entuzijazam s ovim otkrićem. Jer to je meni stvarno bilo otkriće.
    I samo mogu reći da će biti toga još puno ...
    Hvala ;)

    avatar

    02.04.2008. (13:35)    -   -   -   -  

  • Somebody

    Ovo je super stvar! Pohvala i hvala što ste ovo znanje podijelili i s ostalima! Matematika je odlična, a ako nađete malo vremena mogli bi nam pokazati kako se računaju i ostale računske operacije u vedskoj matematici!!! Svaka čast!

    avatar

    02.04.2008. (17:35)    -   -   -   -  

  • dodo

    ova vedska matematika jako cudna u pocetku al vrlo dobra stvar , i jako nisam shvatio na tv-u
    tu sam nesto shvatio i vjerujem da ce mi pomoci :)

    avatar

    02.04.2008. (20:57)    -   -   -   -  

učitavam...