Komentari

disidentica007.blog.hr

Dodaj komentar (127)

Marketing


  • ("v"). BeLinDa. ("v")

    eeiii malaa
    jako lijep post...kao uvijek...hihihi...LOL...da...a šta ti kažem jošš...drago mi je što je sve ok..ako jee!!!pusaaaa....kisss....pozz.....lolimm teee.....("v")...!!!!:D

    avatar

    21.03.2008. (12:27)    -   -   -   -  

  • 3.d

    da znamo o kome je..:) najs najs postić
    pusica
    v.t.
    kisiiiiiiii
    pinkich=)

    avatar

    21.03.2008. (12:53)    -   -   -   -  

  • maloljetnica=)=)

    srećo....valjda ti je jasno da se ne trebaš brinuti oko toga. To je sasvim normalna stvar, no ta razlika u godinama, što znaš i sama, ne bi trebala predstavljati neki strah, jer ono što ste vas dvije ništa neće promijeniti!..znaš i sama da se iz sata u sat, iz dana u dan sve mijenja..okreće se...ništa više nije isto....tako da...to je sve normalno!!....
    eto ne znam koliko sam ti nešto pametnog napisala, no moraš razumijeti i to da je ona napravila dosta veći korak u svom životu, da je daleko ispred tebe, i mora graditi svoju 'karijeru'..tako da.....ma s vremenom svima će nam neke stvari biti jasnije..(...)..
    i meni često fali 'nečije/a ' prijateljstva, pa se jednostavno vratim u dnaašnji svijet..hehe...=)=)
    evo mala..idem sada....voolim te jako puno, fališ mi..:$..=P....papa

    avatar

    21.03.2008. (12:58)    -   -   -   -  

  • ...josipa...:)

    eeiii....prvo sam htjela komentirati post, al mislim da su ovdje riječi višak...stvarno ostavljaš ljude bez komentara...ugl..pusa...:)

    avatar

    21.03.2008. (13:56)    -   -   -   -  

  • ...naša ljubav...M

    ...E imam novi post...
    ...svrati...
    .......cmokich...... :) :) :)

    avatar

    21.03.2008. (15:14)    -   -   -   -  

  • ...naša ljubav...M

    ...E imam novi post...
    ...svrati...
    .......cmokich...... :) :) :)

    avatar

    21.03.2008. (15:14)    -   -   -   -  

  • *ivana* i *ana*

    e malaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

    avatar

    22.03.2008. (14:59)    -   -   -   -  

  • *ivana* i *ana*

    ja stvarno ne znam o kom se radi...jbg...il možda znm pa nisam skužila???al nea veze...ae bitno da ja komentiram...je tak??hihi...

    avatar

    22.03.2008. (15:00)    -   -   -   -  

  • *ivana* i *ana*

    et ugl...odoh...idem farbat jajčeka....heheh...pa se vidimo in da sitiju....heh...!!

    avatar

    22.03.2008. (15:01)    -   -   -   -  

  • *ivana* i *ana*

    pusaaaaaaaaaaaaaaaaaa voooolim teeeeeeeeeeee =)

    avatar

    22.03.2008. (15:06)    -   -   -   -  

  • _Katarina_=))

    eee... kao prvo, super naslov! svaka čast... :D... kuuulll... hihihhih... a za post.. pa... ne znam kao bih ti ga komentirala.. kao što i sama kažeš, to je ta razlika u godinama, koja ponekad donese nekakve nesuglasice ili slično.. ali naravno da je kasnije sve okee... heheh... a i bolje je da si najmlađa, pa si MAZA, a ne ovako kao ja, uvijek ispadneš za se kriva... kmeee... uvijek izvisim.. ugl.. eto, sve ste vi to riješile, a vjerojatno ste obje imale "žutu minutu" pa ste si rekle i što ne mislite.. ma ajdeee... ave je super i sve je za peeeeettttt.... :D...
    puseeee... vt...

    avatar

    22.03.2008. (15:14)    -   -   -   -  

  • darija.. =)

    eee, mala moja.. naslov..?! hmm..?! odakle ti to, pitam se.. :) heehi.. :) ugl.. post..?! hmm..?! ne znam kad sam zadnji put sama shvatila o kom se radi u tvom postu..?! hehe.. mislim da je ovaj put bilo prilično lako.. :) želim ti samo reći da budeš sretna.. da ne gledaš na neke sitnice koje te rastuže.. ( u vezi nje).. neće još dugo biti svojom punom snagom uz tebe.. vjeruj mi, znam!! iako se čujemo svaki dan.. i vidimo skoro svaki dan.. ništa više nije isto.. udaljile smo se, što je normalno.. ali opet.. ona sve zna!! i i dalje je ona moja.. i samo moja.. :) heehe.. i ta razlika u godinama.. i meni je ista.. samo što sam ju ja malo ranije 'izgibubila'.. ali dobro.. život je takav.. :) heh.. eto.. idem ja.. :) kissy.. voooooolim te, najviše na svijetu.. :) i da.. planiraj jedan dan kod mene!! pa-pa..

    avatar

    22.03.2008. (16:45)    -   -   -   -  

  • Lara

    ej, sretan ti Uskrs...
    ... zapravo svima!!!

    avatar

    23.03.2008. (13:20)    -   -   -   -  

  • Plavušica =)

    ej ljubavi imam novi posttt...=)
    nakon mjesec dana, mo'š vjerovat? ;)
    ljubim te i volim =)

    avatar

    23.03.2008. (16:12)    -   -   -   -  

  • maja=)

    hej Matea ...sretan Uskrs i sve najbolje....pozz

    avatar

    23.03.2008. (19:24)    -   -   -   -  

  • Plavušica =)

    ej pa možemo na kavu, no frks...ti samo reci kad =)
    puseko, big one

    avatar

    23.03.2008. (20:29)    -   -   -   -  

  • d' Iva

    ei...znam kako je biti posvađana sa osobom do koje ti je stalo...makar i na kratko vrijeme...jednostavno...izjeda čovjeka...a ne možeš (ne želiš) ništa promijeniti, jer ponos ne dopušta...a tako bi sve bilo lakše kad bi se sve vratilo na staro...znam koliko ti ona znači i da bi umrla da joj se nešto dogodi....ali, moraš početi biti samostalnija...kao što darija kaže neće moći još dugo biti svom snagom uz tebe...nemam osobnog iskustva, ali pretpostavljam... :-)

    ma ugl...baljezgam...opet...hihih...ae...ljubim te...vt....

    avatar

    25.03.2008. (18:12)    -   -   -   -  

  • veljo

    moja matea aka fjodor mihaljević dostojevski..sta ti je ovo u zanzibaru nema..barok,romantizam,humanizam..da svo ti pisci odatle nisu mrtvi kraj ovoga bi mogli sjest i plakati hehe..puseeeeee bravo

    avatar

    25.03.2008. (19:35)    -   -   -   -  

  • renićeva mala D zlo.. =)

    hehe.. @veljo moj.. aaaaaa, čekaj da razmislim, neeeee!! hehei.. :D.. ali eto, hvala što si me pokušao oraspoložiti.. :P.. hehe.. moramo zamijeniti uloge, hee.. ajde, kis, kis.. :D

    avatar

    25.03.2008. (19:52)    -   -   -   -  

  • renićeva mala D zlo.. =)

    hehe.. @veljo moj.. aaaaaa, čekaj da razmislim, neeeee!! hehei.. :D.. ali eto, hvala što si me pokušao oraspoložiti.. :P.. hehe.. moramo zamijeniti uloge, hee.. ajde, kis, kis.. :D

    avatar

    25.03.2008. (21:00)    -   -   -   -  

  • ..* dA sMo BoLjE nE Bi VaLjaLe *..

    ee..ja neznam o kom se radi..heh..ae samo da te pozz..pusaaa
    matea:))

    avatar

    26.03.2008. (11:25)    -   -   -   -  

  • ...Teica...:D

    eeei micika..:D...pa da i ja prokomentarišem ovo..kad pogledaš..i sama si napisala da je ovo blog jedne (ne) zrele pubertetlije..ha da?!..mozda je ta osoba isto tako razmisljala kad je bila tvojih godina..ti se njome ponosis..jer je ona sad zrelija..al vjerujem da se ona ponosi tobom jer si joj prisutna u zivotu...kad budeš njzinih godina shvatit ćeš ju..onda ćeš ti biti ono što je ona sada..al mislim da ste si vas dvije međusobno najbolje prijateljice..i svim nedaćama zajedno nači pravo riješenje...tako da..don´t se zabrinjavati oko toga..hehe..ljubim teee malac moj...vt mač mač...:D

    avatar

    26.03.2008. (18:02)    -   -   -   -  

  • .::tOMiSLaVa =)::.

    vooojim tee..imam novi post...=)..pusa,,

    avatar

    27.03.2008. (13:49)    -   -   -   -  

  • ˙°*¤maryjanchy¤*°˙

    ejj...

    avatar

    27.03.2008. (22:04)    -   -   -   -  

  • ˙°*¤maryjanchy¤*°˙

    super ti je blog...

    avatar

    27.03.2008. (22:04)    -   -   -   -  

učitavam...