Komentari

terziceva7.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • Terzićeva 7 - Uvodić

    Split, 17. ožujka 2008. godine
    Poštovani suvlasnici Terzićeve 7,
    danas sam dogovorio da se u
    UTORAK, 18. ožujka o.g., s početkom u 9:00 sati
    započne sa zamjenom svih postojećih razdjelnih vodomjerila u našem ulazu novim razdjelnim vodomjerilima sukladno potpisanoj Nagodbi koju sam Vam ranije dostavio.
    Planirano je da se u tijeku istog radnog dana izvrši zamjena svih 25 razdjelnih vodomjerila.
    Niti Izvođač radova na zamjeni vodomjerila niti ja ne očekujemo nikakvo isključenje pitkom vodom ulaza, već samo po pojedinom stanu na 15-tak minuta dok se pojedinačno razdjelno vodomjerilo stana ne zamjeni.
    Molim da imate razumijevanja ukoliko ipak dođe do nekakvih neplaniranih okolnosti koje bi za posljedicu imale nešto duže isključenje vode.
    S poštovanjem,
    M. P. Predstavnik suvlasnika
    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
    Nenad Uvodić

    avatar

    20.03.2008. (19:18)    -   -   -   -  

  • Terzićeva 7 - Uvodić

    Split, 20.03.2008.
    Poštovani suvlasnici,
    danas sam telefonski razgovarao sa stručnim službama komunalnog poduzeća ViK Split u svezi računa za isporučenu vodu za veljaču 2008. i koji je razlog da ga još nismo dobili.
    Odgovoreno mi je da nema nikakvih pravnih zapreka, već da je problem kod njih u njihovom sustavu (software).
    Očekuju da će problem biti otklonjen kroz par dana, tako da račun za veljaču najvjerojatnije nećemo ni dobiti, već skupni račun za vodu za veljaču i ožujak zajedno.
    Predstavnik suvlasnika Terzićeve 7, Nenad Uvodić

    avatar

    20.03.2008. (19:24)    -   -   -   -  

  • Terzićeva 7 - Uvodić

    Split, 20.03.2008.
    Dana 18. veljače 2008. (utorak) izvršena je (ne)uspješna zamjena svih razdjelnih vodomjerila novima. Zašto (ne)uspješna? Pa zato jer od 25 vodomjerila zamjenili su ih 24. Navodno, imaju problem sa zamjenom jednog vodomjerila - boje se da im ne pukne cijev kod zamjene pa traže nekog iskusnijeg vodoinstalatera.
    U svakom slučaju, čim i to vodomjerilo zamjenu (nadam se kroz idući tjedan) pratiti ću potrošnju, a sve u skladu s ranijim zajedničkim dogovorom.
    Predstavnik suvlasnika Terzićeve 7, Nenad Uvodić

    avatar

    20.03.2008. (19:29)    -   -   -   -  

  • Terzićeva 7 - Uvodić

    Split, 21. ožujka 2008. godine
    Poštovani suvlasnici Terzićeve 7,
    nekoliko stvari bih želio objasniti.
    Prvo: zamijenili su nam 24 od 25 vodomjerila. Problem je s jednim vodomjerilom odnosno cijevi. Vodoinstalater se „boji“ da mu ne pukne cijev pa još uvijek traže nekog iskusnijeg s prikladnim alatom.
    Drugo: U tijeku zamjene vodomjerila na 5. etaži je vodoinstalateru „pobjeglo“ par litara vode iz vodovodnog okna, što je rezultiralo pojavom vode na zidu i stropu 4. etaže. Nismo odmah znali razlog pojave vode već se sumnjalo na puknuće cijevi hidranta. Kako bi u slučaju budućeg ovakvog incidenta bili što efikasniji – koji je u ovom slučaju prošao bez značajnih posljedica – molim da ispunite anketni list i vratite ga meni u poštanski sandučić. Anketni listić se odnosi na kontakt telefonske brojeve za slučaj žurne intervencije. Molio bih da pored broja fiksnog telefona upišete i broj mobilnog (recimo, incident se odvija kroz jutro, a kod kuće nema nikog, Vi radite a djeca u školi). Hvala.
    Još nešto. U Anketnom listiću je postavljeno pitanje da li ste suglasni da Vaše telefonske kontakt adrese dostavim i ostalim suvlasnicima koji žele razmijeniti svoje telefonske kontakt adrese. Ukoliko ne želite, Vaši telefonski podaci će ostati samo kod mene za potrebe hitne intervencije.
    Treće: U privitku imate i anketni listić koji se odnosi na policu osiguranja za stan. Tu je objašnjenje nešto dulje, ali mislim da je potrebno pojasniti. Molim Vas da svoju odluku ponovno upišete u Anketni listić.
    Nije mi poznato koliko nas u ulazu plaća 2. obrok banci idućih 12, 13 ili još 14 godina. Ovaj dio se odnosi samo nam njih. Oni koji su platili u gotovini ili već vraćaju 3. obrok (vraćanje kredita APN – državi i JLS) mogu slobodno preskočiti do slijedeće točke.
    Upravitelj (TEHNOPLAST d.o.o. Split), odnosno njihova pravna služba, je pokušao ostvariti plan da nam se polica za zgradu (koju redovito mjesečno plaćamo iz sredstava zajedničke pričuve) prizna u zamjenu za BASLER-ovu policu. To jako dugo traje (više od 2 mjeseca), ali izgleda da su se uspjeli dogovoriti. Još ću to osobno provjeriti, ali da ne gubimo vrijeme, molio bih da ponovno odgovorite na par pitanja iz Anketnog listića i ubacite meni u poštanski sandučić.
    Ukoliko je informacija istinita (da će Banka umjesto BASLER-ove prihvatititi ALLIANZ-ovu policu), tada je potrebno povećati mjesečni iznos ALLIANZ-ove police koju mi redovito plaćamo iz sredstava zajedničke pričuve. Kada bi to sveli na razinu jednog prosječnog stana na BRODARICI (86 m2) onda bi godišnje po jednom stanu trebalo uplatiti više cca. 41 kn iz pričuve što bi rezultiralo osobnom uštedom svakom suvlasniku u iznosu cca. 229 kn.
    Nadalje, na godišnjoj razini za naš ulaz bi to značilo izdvajanje cca. 1.040 kn više nego do sada, odnosno cca. 87 kn više mjesečno. Imamo povoljan saldo sredstava zajedničke pričuve, pa sam mišljenja da je ovoliki iznos moguće dodatno mjesečno izdvojiti bez negativnih financijskih posljedica na sredstva zajedničke pričuve.
    Za provedbu ove Odluke je potrebna suglasnost više od 50% suvlasnika u obračunskoj površini prostora.
    Četvrto: Nakon što je stranica www.brodarica.net bila blokirana, pa zatim otvorena samo odabranima, odlučio sam da otvorim stranicu našeg ulaza koja se nalazi na stranici http://terziceva7.blog.hr/. Popunio sam je samo s onim člancima koje sam ja otvorio na prijašnjem portalu uključivo sa svim komentarima (i pozitivnim i negativnim).
    Ipak želim pokazati da BRODARICA nije par pojedinaca koji imenovanje od suvlasnika isključivo svog ulaza koriste za nametanje volje u pisanom obliku svima ostalim pa i onima van svog ulaza.
    Na stranici http://terziceva7.blog.hr/ ne bi trebalo biti cenzure, odnosno biti će je samo onoliko ukoliko narušavate pravila koje su propisana na www.blog.hr koji je omogućio ovu uslugu.
    S poštovanjem,
    M. P. Predstavnik suvlasnika
    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
    Nenad Uvodić

    avatar

    21.03.2008. (12:23)    -   -   -   -  

  • Terzićeva 7 - Uvodić

    Anketni listić – kontakt telefonski brojevi
    Obitelj (suvlasnik): _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
    Broj fiksnog telefona: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
    Broj mobilnog telefona: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _, ime korisnika: _ _ _ _ _ _ _ _ _
    Suglasan sam da se moji kontakt telefonski brojevi dostave i ostalim suvlasnicima Terzićeve 7 (zaokruži odgovor):
    DA – NE
    Potpis suvlasnika:
    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
    (molim popunjeno vratiti u poštanski sandučić UVODIĆ)
    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
    Anketni listić – polica osiguranja
    (ukoliko ste stan kupili u gotovini ili ste već otplatili kredit banci,
    tada Vas molim da zanemarite nastavak ovog Anketnog listića)
    Obitelj (suvlasnik): _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
    Platio sam BASLER policu osiguranja (zaokružite odgovor): DA – NE
    Nisam još uplatilo BASLER policu osiguranja (zaokružite odgovor): DA – NE
    Suglasan sam da se poveća iznos osiguranja ulaza, koje se podmiruje iz sredstava zajedničke pričuve, u svrhu osiguranja kredita kojeg traži Banka (zaokružite odgovor):
    DA – NE
    Potpis suvlasnika:
    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
    (molim popunjeno vratiti u poštanski sandučić UVODIĆ)

    avatar

    21.03.2008. (12:24)    -   -   -   -  

  • Terzićeva 7 - Uvodić

    Kao i obično, informacije radi, ponovno sam tijekom onog silnog proloma oblaka u utorak, 18. ožujka o.g., ponovno otčepio 3 slivnika na malom trgu (između T9 i T11), 3 rigalice zapadno od T5, T7 i T9, te jedan slivnik na velikom trgu. Na žalost, baš onaj slivnik ispred PB4 nisam uspio otčepiti jer je problem "dublji". Tu če trebati angažirati stručnjake (očekujmo trošak 150 kn po tom slivniku). Trošak bi trebalo proporcionalno podijeliti na sve po ključu. Međutim, ključ se još uvijek ne zna - upravitelj još uvijek nije dao prijedlog raspodjele - prošlo je dva mjeseca od zahtjeva suvlasnika preko predstavnika da se odredi ključ - još nema odgovovora.
    Uvodić

    avatar

    21.03.2008. (22:38)    -   -   -   -  

  • Terzićeva 7 - Uvodić

    Dobili smo račun za vodu za mjesec veljaču. Računi su po stanovima prvi puta obračunati po potrošnji očitanoj na glavnim mjerilima (ima ih 2) našeg ulaza.

    avatar

    28.03.2008. (08:16)    -   -   -   -  

  • Terzićeva 7 - Uvodić

    Danas (petak, 28. ožujka o.g.) bi trebalo biti zamijenjeno i ono jedno, zadnje, vodomjerilo. Nakon toga ću pratiti potrošnju da znamo kako se ponašaju nova vodomjerila.

    avatar

    28.03.2008. (08:18)    -   -   -   -  

  • Terzićeva 7 - Uvodić

    Ni u petak (28.03. o.g.) nije promijenjeno ono jedno, zadnje, vodomjerilo. Nešto je drugačije (priključci su na većem razmaku), tako da se čeka novo direktno od dobavljača.
    Nema smisla pratiti potrošnju, jer još uvijek nemamo svi nova vodomjerila.

    avatar

    01.04.2008. (08:32)    -   -   -   -  

  • Terzićeva 7 - Uvodić

    Ovu poruku sam 28. ožujka zaprimio od upravitelja.

    "VAŽNA OBAVIJEST
    SUVLASNICIMA !

    Split, 27.03.2008. g.

    Predmet: realizacija kredita za stan – polica osiguranja

    Poštovani suvlasnici,
    nova polica osiguranja stanova je pripremljena i nalazi se kod Allianz-a. Kako bi realizirali svoj kredit za stan s ovom novom policom, trebate 1.) otići u Splitsku banku i potpisati sve potrebne dokumente za kredit, OSIM NJIHOVE POLICE OSIGURANJA STANA. 2.) U banci zatražiti Zahtjev za vinkulaciju (ove nove police) od strane banke prema Allianz-u, pa s tim zahtjevom 3.) poći u poslovnicu Allianz-a - Domovinskog rata 29B, Splitu (pored Raiffeisen banke, Uglovnica Sukoišan), kod gđice. Željane Dumanić. Tamo će te dobiti preslike nove police, te potvrdu o vinkulaciji u korist Vašeg stana, sa kojima onda 4.) idete u banku i dovršavate realizaciju kredita.

    Službenici u Splitskoj banci su upoznati s ovom procedurom, a ukoliko bude bilo kakvih problema, slobodno se obratite gosp. Tonči Žuvela (Voditelj odjela kredita), na tel. 304-104 ili mob. 091 219-1099.

    Oni suvlasnici koji su već potpisali kredit i pripadajuću policu moraju ići na raskid već zaključene police izravno kod osiguratelja s kojim su istu i sklopili. Vi također pođite u Allianz po kopiju police i potvrdu o vinkulaciji, pa s tim dokumentima pođite kod svog osiguratelja radi raskida ugovora.

    Sa štovanjem.
    PREDSTAVNIK SUVLASNIKA"

    avatar

    03.04.2008. (11:58)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...