Komentari

slatkamyny.blog.hr

Dodaj komentar (21)

Marketing


  • Tvoj bjesavi medo

    jubavi evo da ti malo komam,slide je preeeee dobarrr........slike su preee dobre,ma sve je za 10....ljubavi volim te......pozdravio je Danijel i on je reko da ti je coool blog......voli te tvoj mali,sjatki,bjesavi,smotani,brzi medo.........cmokkkkkkkkk

    avatar

    16.03.2008. (11:42)    -   -   -   -  

  • Tvoj bjesavi medo

    ljudi vole vino,
    djeca vole kino,
    mame vole bebe,
    a ja LJUBAVI VOLIM SAMO TEBE !!!!!!!!!

    avatar

    16.03.2008. (11:43)    -   -   -   -  

  • Tvoj bjesavi medo

    4 k4d4 p4dN3 mR4k,t0 j3 d0B4r zN4k,k4kv4 s! t0 t! s4d4 p!t4jU m3 svi,
    h4jD3 d0đ! m! d4 v!d!m k4kV4 s!,
    m4 n3k4 zN4jU Sv! d4 VrH sM0 JA I TI !!!!!!!!cmokkkkkkkkk ljubavi volim te

    avatar

    16.03.2008. (11:47)    -   -   -   -  

  • Tvoj bjesavi medo

    ma kakva si to ti sada pitaju me svi,
    i otkud sada zajedno ja i ti,
    ma pređimo na stvar ti i ja smo par,
    to je od boga dar,
    to mora da je ljubav i u tome je žar,
    to je dar od boga,
    ti si sada dio života moga,moga,mogaaaaaaaaaaaa.....
    v.t.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p

    avatar

    16.03.2008. (11:49)    -   -   -   -  

  • Tvoj bjesavi medo

    ljubav na prvi pogled,ja i ti,osjećaj u srcu da se niakd nečemo rastaviti,ti si djevojka za mene i to znam,htio bi samo tebi ja ljubav da dam,dobro zna da si ta koju želim ja,i zauvijek bi hgtio da budeš moja djevojka,ostani tu ja hoču te samo za sebe i znaj da nikad ne bih bio bez tebe.....volim te ljubavi

    avatar

    16.03.2008. (12:06)    -   -   -   -  

  • ...:::mija:::...

    ... S S S ...
    Fotkice su vam preslatke!!! Bas mi je drago sto ste sretni!! :D
    jeej, ja za 3 ili 4 dana idem domaaaa!!! idemo sister i ja busom, jedva cekam... heh
    voji te tvoja Ž... kissach

    avatar

    16.03.2008. (14:00)    -   -   -   -  

  • Tvoj bjesavi medo

    Ti imas nesto posebno, nesto vrlo lepo,
    sarmantno,
    nesto sto drugi nemaju i nikad nece imati,
    ti imas MENE!!!
    accccccccccccccccccca,looooooooooool......VOLIM TE LJUBAVI

    avatar

    16.03.2008. (20:31)    -   -   -   -  

  • Tvoj bjesavi medo

    Voljeti je ljepo, voljeti je lako,
    ali voljeti kao ja ne moze svako...
    koliko te volim tesko se pise
    jer svakog trenutka ja te volim sve vise sreco moja mala.

    avatar

    16.03.2008. (20:32)    -   -   -   -  

  • Tvoj bjesavi medo

    reko je danijel da mu je žao i da se kaje zbog toga i da se neće više to ponovit....reko je da te pozdravim i da ćemo ja i on zajedno ispravit tu grešku.....ja oću sto posto a za nejga neznam......volim te puno ljubavi
    voli te tvoj mali,slatki,bllleeesavi,smotani i brzi medo

    avatar

    16.03.2008. (20:37)    -   -   -   -  

  • ...iw@n@....

    ej mala..
    slike su ti super..kao sta sam ti vec i rekla..
    tako ste cakani..mjoooo..hehe..
    nemas pojima kako mi je drago zbog vas..sta ste
    tako sretni i cakani..
    joj neznam sta da ti kazem..a najvise mi je drago zbog tebe
    zato sta napokon cvjetas..tako si mi slatka..hehe..
    a sad idem..
    w.t.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.
    PUSA***

    avatar

    17.03.2008. (12:40)    -   -   -   -  

  • PeRłc@...

    eyla bubice moja mala.......

    pa mi se stvarno dugo nismo vidile.....

    ajde ljepo sta si se sjetila i javila...=))....vtpppp...pusek.....

    uziwaj i budi zlocestaaaaaaaaaaaaa...

    btw odlican blog

    avatar

    23.03.2008. (14:20)    -   -   -   -  

  • ...::EKYCH::...

    ey mala,pa kako si mi ti,di si??
    evo odlucila sam ti se javiti malo,i slusaj u subotu vas vodim na kafu jer mi je rodjendan u nedjelju=)
    imam punoo novosti=)
    malena wtppppp.....pussa**

    avatar

    25.03.2008. (13:08)    -   -   -   -  

  • jozef

    bok curo...pa eto neznam tebe ali došla sam ti komentirat blog

    avatar

    31.03.2008. (21:07)    -   -   -   -  

  • jozef

    bog ti je super...sviđa mi se......

    avatar

    31.03.2008. (21:08)    -   -   -   -  

  • jozef

    i tako.....ajde idem pa mozda koji put opet navratim........

    avatar

    31.03.2008. (21:09)    -   -   -   -  

  • jozef

    ajde uživaj...

    avatar

    31.03.2008. (21:10)    -   -   -   -  

  • jozef

    pozzzzzzzzzzz

    avatar

    31.03.2008. (21:11)    -   -   -   -  

  • KRISTIJAN

    SVAKA CAST,SUPER BLOG,SAMO TAKO NASTAVI ;)

    avatar

    31.03.2008. (21:12)    -   -   -   -  

  • KRISTIJAN

    NICE SLIKE ISTO

    avatar

    31.03.2008. (21:12)    -   -   -   -  

  • clark

    ou...buduci da san slucajno...khm...naglasavan slucajno dosa do toga bloga...moran pustit neki komentar(hihiihih)...ovako...blog ti je stvarno lip,svaka cast...bas si ga lipo uredila i sve ca si napisala je stvarno zanimljivo....njah....uglavnon...samo naprid,drzi se,sretno tebi i decku...
    pozdrav

    avatar

    31.03.2008. (21:19)    -   -   -   -  

  • medy

    ej mala :)
    ew mene malo..
    blog ti je super..
    a bas mi je drago za tebe i duku..
    prodji do mene i frendice..KLIKNI :)
    pusa,wtp

    avatar

    06.04.2008. (22:04)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...