Komentari

zvoncica22.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • Tinolovka

    ...evo i mene..bas smijesni ovi video isjeci,bebe mogu biti duhovite,ali kad pitate dijete o bilo cemu dobijete koliko god bio smijesan odgovor i najiskreniji..moguci..fascinira to oduvijek i zadivljuje ljude..hvala ti lijepo na velikim pohvalama i na krasnom komentaru..nisam sibencanin,purger sam,ali emocionalno sam vezan za sibenik,cesto sam doje,ponekad i od 4 do 10 mjeseca..moj prvi odlazak sa svojima kojeg pamtim bio je odlazak u sibenik,to je i moj prvi kontakt sa morem kojeg se sjecam...bio sam jako,jako mali...dolje sam upoznao i neku curu sa kojom sa proveo nekolio lijepih mjeseci i dozivio stresan prekid koji traje i do danas...ali to je zivot,sto se moze..puno ti hvala,naravno i ja tebe stavim u linkove,to uopce nije dvojbeno..veliki pozdrav..

    avatar

    16.03.2008. (10:36)    -   -   -   -  

  • in design

    Ej! Odavno ne pišeš! :) Sretan ti Uskrs! :) pusa...kissi....

    avatar

    23.03.2008. (11:29)    -   -   -   -  

  • littlewordsof mine

    hehehehe..
    baš mi je trebalo nešto ovako da se nasmijem....
    pozz..naleti-

    avatar

    24.03.2008. (11:09)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...