Komentari

zvoncica22.blog.hr

Dodaj komentar (1)

Marketing


  • Tinolovka

    ...evo i mne ..nema tebe dugo,jako dugo..moram ti reci da sam sasvim sigurno jedan od 10 NAJVECIH KOLEKCIONARA FILMOVA u hrvatskoj,sto cu u jednom postu napisati,imam preko 2000 dvda,vhsa,pa tako i sve sto je od diznija ikada izaslo,jer obozavam te crtice,kralj lavova sva tri djela,posebno prvi i ona predivna ljubavna pjesma,ali mi je najbolji i besmrtni crtani petar pan,uh sto bih volio biti on,ALADIN,prekrasni crtic i to sva tri djela,duhovit odlican,pogledao sam ga vise puta i u mojoj kolekciji zauzima jako vazno mjesto..svaki diznijev film ima jednu vaznu pouku ne samo za djecu vec i za odrasle...tako i ova pjesma koju si ti stavila je odlicna,doista sa filmovima znas pogoditi ono sto mene zanima,svaka ti cast..lijepo je vratiti se ponovo u agrabu i vidjeti,papigicu,duha,princezu,aladina i ostalo drustvo..
    ..ostavljam ti veliki pozdrav..

    avatar

    15.03.2008. (12:13)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...