Komentari

zvoncica22.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • Tinolovka

    ..zelim ti sretan međunarodni praznik ,dan zena sa ovako malim zakasnjenjem jer stvarno nisam mogao stici ranije,oprosti molim te.zelim ti da ti svaki dan u zivotu bude ispunjen ljunavlju i da ga provedes sa voljenom osobm u sreci,radosti i veselju..ja ti zelim od srca i jos jednom se ispricavam pokusao sam ranije stici ali nisam uspio,ostavljam veliki pozdrav i pusa

    avatar

    09.03.2008. (02:42)    -   -   -   -  

  • ..°malecka°..

    ej..
    ev ja mal zakasnila pa ti ne možem čestitat dan žena...
    il kak već..
    ali neka...
    neka ti je svaki dan sretna... : )
    neka ti Bog da snage da izdržiš bez dragog i neka ti ga brzo vrati... : )
    ma hoće, vrijeme brzo prolazi...
    sviđa mi se post...
    opet tako malo, a tako puno... : )
    voljem takve postove... ; )
    stavila sam te u linkove ... ; )
    ljubim te..
    pusa...
    @>--,--

    avatar

    09.03.2008. (12:59)    -   -   -   -  

  • in design

    Ej, Zvončice! Sretan ti dan žena ,malo sa zakašnjenjem! Pusa velika...kissi......

    avatar

    11.03.2008. (17:40)    -   -   -   -  

  • ex yu novosti

    super ti blog
    kako da satvim slike ja na svoj..?..
    poseti me kiss

    avatar

    05.04.2008. (17:05)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...