Komentari

cnn.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • NF

    još davno sam komentirao da tip ima opako lice, a budući da su se neki izgleda školovali na američkim filmovima...

    avatar

    04.03.2008. (11:18)    -   -   -   -  

  • pero

    Najsjaniji komentar Peratovica je “an imbecile but useful nethertheless.” http://cryptome.org/mi6-peratovic.htm
    Kad covjek pomisli da gluplje ne moze, onda to Peratovic premasi.

    avatar

    04.03.2008. (12:07)    -   -   -   -  

  • suncek

    reci ti meni, dragi cnn, kakva je to drzava koja nema drzavnog neprijatelja??

    avatar

    04.03.2008. (17:35)    -   -   -   -  

  • CNN

    @suncek, slobodna i demokratska

    avatar

    04.03.2008. (18:42)    -   -   -   -  

  • turimti

    jake mi analize...

    avatar

    04.03.2008. (20:07)    -   -   -   -  

  • JOJO

    tebi cnn ;svaka ti cast stvarno si analiticar ve bi se ti mogel prijaviti na njegovo mesto ak je slobodno meni se cini da tuda sranja neko uvijek podvaljuje drugome ak nekom je neko na putu i smjeta mu, ja to vidim drukce , frajeru je podvaljeno jer se nje prikljucil supoglavcima i morali su mu podmetnuti smetal im je,a ljudi uvijek je nevin kriv i placa tude greske nesposobnjakovica i ak nemu u evropu nije vlada kriva vec spijuni koji izdaju tajne HR jake nam drzave.

    avatar

    04.03.2008. (20:39)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...