Komentari

slyzone.blog.hr

Dodaj komentar (2)

Marketing


  • Italian Stallion

    sad si me baš nasmijala! pa kako si to napisala: neuspjeli snimljeni završetak ramba?! da je to stvarno bilo tako, sly danas nebi bio živ. stradao bi u neuspjeloj sceni! he-he-he

    avatar

    03.03.2008. (21:58)    -   -   -   -  

  • Magicna ljubav

    caossss evo mene opet kod tebe izvini sto tek sada pisem tek sam danas procitala tvoj komentarcice hvala tebi jos jedamput na posjeti i na komentarcicu haj da te ne tusi me i molim te javi mi kad nesto novo postavis o Sly jer i ja sam njegov fan hehhhe Ps: a sto se tice mojih stihova sve ih pisem sama moja najveca ispracija je moja ljubav koju vidis na slicici i onda tako rjeci same idu po sebi hehhe Mia
    ___________________________________$$$$$$$
    _____________________________ ______$$$$$$$$$
    ___________________________________$$$___$
    __________________ _________$$$____$$$$
    _________________________$$$$$$$__$$$$$$$$$$$
    __________ _____________$$$$$$$$$___$$$$$$$$$$$
    _______________________$$$___$______$$$ $$$$$$$
    ________________$$$$__$$$$_________________$$$
    _____________$__$$$$__ $$$$$$$$$$$_____$____$$$
    __________$$$___$$$$___$$$$$$$$$$$__$$$$__$$$$
    _____ ____$$$$___$$$$$___$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$
    ____$____$$$_____$$$$__________$$$_ __$$$$$$$
    __$$$$__$$$$_____$$$$_____$____$$$_____$
    __$$$$__$$$_______$$$$__$$ $$$$$$$$
    ___$$$$$$$$$______$$$$__$$$$$$$$$
    ___$$$$$$$$$$_____$$$$___$$$$$$
    ___ $$$$$$$$$$$_____$$$
    ____$$$$$$$$$$$____$$$$
    ____$$$$$__$$$$$___$$$
    ____$$$$$__ _$$$$$$
    ____$$$$$____$$$
    _____$$$$

    avatar

    05.03.2008. (12:18)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...