Komentari

zvoncica22.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • ..°malecka°..

    ejj.... : )
    eto vidiš da je sve ok...
    imaš faks...
    malo te zamara..
    vrijeme brzo prođe... : )
    ma izdržat će te vi to, znam ja...
    hehe... ; )
    držim ti fige za ispite...
    iako vjerujem da ćeš ti i to riješit.... : )
    sretno ti bilo... : )
    ja možda noćas napišem novi post..
    ali nisam sto posto sigurna..
    heh...
    kod mene sve ok... : )
    sretna sam... : )
    aj ljubim te...
    pusa...
    @>--,--

    avatar

    02.03.2008. (23:55)    -   -   -   -  

  • Sanja Lydia

    diplomski... ah kad ću je doć do toga...šmrc.. mene još uvijek baca matematiku..grrr.. uglavnom... valjda će bit bolje..

    avatar

    03.03.2008. (11:03)    -   -   -   -  

  • ..°malecka°..

    eejjjj.... : )
    evo opet mene...
    imam novi post...
    napokon.. xD
    ljubim te..
    pusa...
    @>--,--

    avatar

    03.03.2008. (17:45)    -   -   -   -  

  • Tinolovka

    ..lijepa pjesma,iskrena i tocna..razumijem zasto te ponijela..razdvojenost nije laka pogotova ako ste toliko daleko jedno od drugoga..ali ukoliko postoji ljubav medju vama ( a vidim da postoji ) sve se može prebroditi..i vi čete to prebroditi i biti još sretniji kad se opet vidite,,lijepa slika koliko vidim to je most u montrealu ili singapuru...plove mornari diljem svijeta,kao ptice slobodni,eh da mi je mornar biti..svaka čast na ispitima,uvjeren sam da češ ti to brzo i od sale riješiti sve u propisanom roku i prije toga još..ah sto volim more i putovanja..jako...ostavljam ti veliki pozdrav i želim mirnu i lijepu noć..

    avatar

    04.03.2008. (01:01)    -   -   -   -  

  • in design

    Ej! Dobar post! Navrati i do mene! Pozzz....kissi....

    avatar

    04.03.2008. (12:51)    -   -   -   -  

  • plishani medo

    znači otišao dragi... sada učenje... :) ej... ni ja ti nemam o čemu pametnome pisati... pa... ono... valjda će nas puknuti inspiracija... pozdrav

    avatar

    05.03.2008. (11:54)    -   -   -   -  

  • Zvrk

    Prvi put sam na tvom blogu. Znam nekoliko zena kojima su muzevi pomorci. Nije im lako ali su se vec naviknule. A one imaju djecu pa im tu puno vremena ode i nemaju kada razmisljati o odsutnom partneru.

    avatar

    05.03.2008. (14:15)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...