Komentari

majabaka.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • Četiri Gospe sibol Hrvatstva

    pozdrav tmam još dva bloga kapisrece i rijec zivota

    avatar

    05.03.2008. (07:45)    -   -   -   -  

  • Četiri Gospe sibol Hrvatstva

    pozd pogledo sam super mel mi neradi ali ču napraviti novi pa vam se javim

    dali ste vidjeli govor vel šeše snimak sad ču ga stavit

    avatar

    05.03.2008. (07:59)    -   -   -   -  

  • Četiri Gospe sibol Hrvatstva

    pozdrav

    avatar

    08.03.2008. (22:53)    -   -   -   -  

  • don branko

    pozdrav

    avatar

    15.03.2008. (15:03)    -   -   -   -  

  • Jel@

    A moga bi bit ovaj blog i bolji!

    avatar

    28.03.2008. (16:46)    -   -   -   -  

  • brodjanka

    Draga "bako",hvala na gostovanju...hehehe...uvijek mi je drago kad mi se javi neko od mojih Brođana..a izgleda da nismo ni daleko,vjerovatno ni po godinama...!Šteta što nisi više angažirana oko bloga,sviđa mi se tvoj stav prema životu...a priznam da si jedina,od svih mojih posjetitelja,shvatila bit mog zadnjeg posta i u tom tonu si napisala komentar-bravo!Priznam i da sam malo njuškala po tvom blogu,vidjela tvoje unuke,njihovo skejtanje po našem gradu,vožnja u cabriu sa super-bakom...MA BRAVO!!Ugodan vikend ti želim!!Svaštara

    avatar

    25.10.2008. (14:29)    -   -   -   -  

  • brodjanka

    Moram nadodati da mi se sviđa što se odupireš vremenu...imamo mi jednu krasnu bakicu na tportalu,blog LOMIC,pa navrati...druženje sa njom je prekrasno...!!

    avatar

    25.10.2008. (14:35)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...