Komentari

cristianoronaldoworld.blog.hr

Dodaj komentar (18)

Marketing


  • Irida

    Poziv!
    posjeti moj novi portal i zaželi mi sreću. magicus. info magazin

    avatar

    29.02.2008. (08:35)    -   -   -   -  

  • Cristiano_Ronaldo_Bad_Boy

    ma znam ja to i meni su krali slike al' ok....hehe........blog ko i inače preeedobar pa mislim čim je ronaldo tu............

    avatar

    29.02.2008. (19:05)    -   -   -   -  

  • Cristiano_Ronaldo_Bad_Boy

    jd idem i ti nawraty bye................

    avatar

    29.02.2008. (19:06)    -   -   -   -  

  • Cristiano_Ronaldo_Bad_Boy

    ki$$$@.........

    avatar

    29.02.2008. (19:06)    -   -   -   -  

  • gabby

    ejj

    avatar

    14.03.2008. (09:29)    -   -   -   -  

  • they are so beautiful...

    eeyyy

    avatar

    22.03.2008. (12:10)    -   -   -   -  

  • they are so beautiful...

    blog ti je predobar

    avatar

    22.03.2008. (12:11)    -   -   -   -  

  • they are so beautiful...

    ja ronalda obozavam

    avatar

    22.03.2008. (12:11)    -   -   -   -  

  • they are so beautiful...

    ajd svrati mal do nas

    avatar

    22.03.2008. (12:12)    -   -   -   -  

  • they are so beautiful...

    pussa

    avatar

    22.03.2008. (12:12)    -   -   -   -  

  • M@Ł@ ŁUD@Č@

    ej blog ti je super,i ja obožavam cristiana,hehe,super su ove njegove slike,pozzzz

    avatar

    23.03.2008. (19:42)    -   -   -   -  

  • LaŽeM čIm ZiNeM

    wow.....kako jaaaadan blog.........fakat ono......
    de ono stoput sam bolja od tebe i već sam upoznala crisa kad me tata vodio na utakmicu srbije i portugala, ali tada sam bila mlađa, a on nije pedofil....pa od toga nije bilo ništa, dobila sam samo njegov dres sa autogramom......ali smo pričali i rekao je da sam preslatka, crkni od ljubomore glupačooo
    i pošto je moj buraz i tata i ja veeeeliki fanovi manchestera uniteda, ponovo ćemo ići na utakmicu i vjeruj mi, uskoro češ me vidjet u novinama sa prstenom na ruci......

    inače nemoram ti savjetovat da se ubiješ jer češ ionako umrijet od ljubomore kad me vidiš u novinama.....

    i da, zaboravila sam-------- blog ti je kao o Cristianu, a nemaš pojma, praviš se pametna, a glupa si ko celebrity big brother

    toliko od mene-........Cris me zove.........bye

    i naravno piši mi na mom blogachu

    sigurno imaš šošta reći....

    pussa maybelinska

    avatar

    24.03.2008. (00:58)    -   -   -   -  

  • zagreb tak imam te rad

    čuj ovu glupaču mutavu....koji kurac imaš pljuvat po blogu ove djevojke...ako ona voli cristiana ronalda i oće pisat o njemu koja si ti pizda materina da tako pričaš o njoj....kad malo bolje promislim ne znam baš ko je tu na kraju jadan....ali ova cura mi se čini skroz u redu i ako je veseli neka i dalje piše....a ti iskompleksirana kujo odjebi i nikad više ne dolazi komentirat na njezin blog....pusa od jednog dečka....

    avatar

    06.04.2008. (04:06)    -   -   -   -  

  • ...**..**...megica..**..**..=)

    eeeej....navrati kod mene ja sam ti njegov veeeliki fan....navrati za nekoliko dana blohigc mi je zatvoren...
    pusse

    avatar

    04.05.2008. (11:33)    -   -   -   -  

  • bolekandblessso

    e blog ti je super,svrati do mene i mog frenda veliki smo fanovi man utd-a i cristiana ronalda...

    avatar

    24.05.2008. (11:52)    -   -   -   -  

  • bolekandblessso

    poz

    avatar

    24.05.2008. (11:52)    -   -   -   -  

  • ..:: sasvim (ne)obična ::..

    eh........nisi ništa riješila
    to što si napisala svoju adresu ne znači apsolutno ništa
    to ti bilo tko ko se imalo razumije u photoshop
    može uklonit...pa čak ni photoshop ne treba za to
    prejednostavno.....
    inače blog je stvarno super
    pozdravljam ;)

    avatar

    31.05.2008. (18:31)    -   -   -   -  

  • *Korina....*

    samo jedno pitanje kako znaš da ljudi kradu fotke od tebe i kako znas da kradu tekstove od tebe...mozda i oni kopiraju sa neta poput tebe ili prevedu...sorry zvijezdo....

    avatar

    01.06.2008. (13:53)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...