Komentari

cnn.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • cappy

    moram primjetiti da se na tekstove u kojima se stvarno skreće pozornost na ozbiljnu problematiku kao što je ova praktički nema komentara. no zato se zatvorenika iz remetineca poprilično iskomentiralo. ponovo se potvrđuje da ljude zapravo nije briga da im bude bolje, da se nešto poduzme protiv samovolje vladajućih koji su odavno naučili da građani brzo zaboravljaju. pa eto tako nam 'prodali' poskupljenja, cvjetni.... očito je ipak najvažnije da ljudi znaju da nisu najjadniji, da im nije najteže. i to ih dovoljno veseli. pa je zato taj famozni zatvorenik puno zanimljiviji nego činjenica da je bandić dosad već smislio kako vam uzeti skoro 60 % vaših prihoda....a on i dalje smišlja a vi šutite i bavite se pljuvanjem po nekom zatvoreniku...

    avatar

    28.02.2008. (11:43)    -   -   -   -  

  • blento

    istina je u tome da dok god imamo para da kupimo paštu i salsu nikad nećemo se okrenuti protiv naših "demokrata". Jedini način da im se uvuče šupak od straha je da im se zaprijeti a to se može samo ako narod poludi. A ne vjerujem da je to moguče dok mogu za 5 kn kupiti paštu u konzumu 4 kn pelate. Možda previše banaliziram ali tko mi može kontrirati? kakav argument sad netko može izvući da nije tako. U ovom moru prosječnih ljudi nema nekog karizmatičnog koji neće prodati dupe da samo njemu bude bolje. Ne vidim izlaz iz ovoga osim kolektivnog ludila. Kad će do toga doći narode? I molim bez gubljenja u razgovore o komunjarama i ustašama. To je oduvijek bio samo paravan. Jedina je istina da ova govna nas kradu i mi ne činimo ništa u vezi toga. Jebe mi se živo jel on moj ili tvoj. Zanima me samo da mi laže u facu dok ima ruke u mom novčaniku.

    avatar

    28.02.2008. (13:03)    -   -   -   -  

  • blento

    pardon na progreškama napisah to u afektu... hvata me stres čim otvorim novine, nema nijedne lijepe novosti. Presretan sam kad otvore školu ali bogati to stvarno nije često. Mah!!!

    avatar

    28.02.2008. (13:05)    -   -   -   -  

  • lolina

    svakome tko uplaćuje u 3.mir. stup država daje poticaj od max 1250 kn god. već godinama +
    poslodavac do čini mi se 1300 neoporezivo kod zatvorenih fondova u vlasništvu trg. društava.
    prinos fonda god. mora biti iznad inflacije,a najmanji mogući 0,52% mislim...

    avatar

    28.02.2008. (15:32)    -   -   -   -  

  • paor

    pade mi na pamet kako je moj otac popušio kad su stigle obveznice petrokemije na naplatu, nije mogao ni kutiju cigara kupiti...i ja sam nedavno dobio zahvalnicu od iste, drastično poskupljenje gnojiva od 40%

    avatar

    28.02.2008. (18:52)    -   -   -   -  

  • zagorka

    HIHIHI E moj Narode volite da se igrate sa vatrom duboko ste disali ko ce pobjediti ,pustili ste Golubove da polete u visine a sad bi ih lovili mrezom za komarce.Dajte se ljudi koregirajte pa stali ste v redu satima da im date glas a lagali su Vas godinama i opet ste im dali da okrenu bubanj lutrije i ful tref,a kaj pa ve ocete??? nist vas ne kuzim,kak se meni cini prvo vi sebe tebate pitati kaj vi ocete,pa kad skuzite kaj ocete onda se okrenite k njima.Bum vam neka rekla bute se vi uvrijedili ili ne to je vas problem al kak ja vidim v tih par kvadratnih metri od nase drzave jednu jedinu brigu imate a to je ; promjena imena ulica,trgova,mostova,jos malo pa budu i bicikli dosli na red kak se bu koji biciklin zval,jebe vas povijest (nije bitno kaj koji fanatik vidi i pise ono kaj njemu pase pa bila to istina ili nije i za to jos nagradu dobi) jebu vas nacizam, rasizam, egoizam, sovinizam,al nikak da se zmislite da saki dijen vam je kosarica za vasu djecu i vas sve tanja i manja.Ve bute skupljali u dragovoljne svrhe za holding i njihove radnike a kak vidim bandicu treba ve nekakva jahtica da se fucka po svojem bandicevom moru na jarunu, a to kaj vi njemate ni placu 3000 kuna bitno je da bandic i holding mafija imaju za vasih 10 placi jednomjesecnu penziju od 26000Kuna a vi se jebite bute sretni ak i dobite 500 kuna penzije jer bu ju vam pozderali vasi ljubimci.

    avatar

    04.03.2008. (17:25)    -   -   -   -  

  • zagorka

    Je pozabila sam jos napisati zal mi je onih mali broj iskrenih radnika koji krvavo zarade saku lipu,al istu tak morem vam reci da mi nijeje puno zagrebcancih krivu pa to su gospoda na visokom nivou, a kak znaju vrijedati seljaka sa sela konacno im se vraca,jer od seljaka oni i zive gradska gospoda bi jeli samo beton,staklo i asfalt.Kad dojde covjek v taj epi centar zagrebacki i kad gospoda cujeju kak seljak govori ili vide kak je obljecen jeza ih prima,a kaj nas treba prijeti dok vas mjesance po zagrebu gledamo kak sedite po kaficima i uzivate dok se neko znoji od rada i nije mu placeno za njegov proizvod vec mjesecima i mora moliti za svoje peneze, a vi vec imate na stolu ljepu kuhanu a jos uvjek ne isplacenu robu.Istu ak dojdes k Gospodi doktorima u zagreb ili bilo koji malo veksi grad(vece selo asfaltirano jer tu su prave seljacine) dozivljava se sok prvo ti skeniraju ime i prezime,poslje nacionalitet,pa tek onda ovisi kakvu su bolest otkrili od prva dva snimka snimaju ti ono po kaj si dosel,dojdes v neku jebenu jazbinu od institucije ocekuju da im se poklonis ko kinez i da ih za svoje peneze jos molis nije bitnu kaj on vec dobiva placu za to,ak im nijesi simpatican ili skuzi da si ti svatil da pred tobom sedi smrad iz mjesanog braka onda te jos napadne i postaje veci hrvat od tebe koji si roden tu.A ti vasi LJUBIMCI POLITICKI to iskoristavaju dok god ima mrznje u vama prema drugim nacijama oni se mogu igrati z vami kak im pase jer to i je njihov cilj mrznja prema drugima,skretanje paznje v drugom smjeru da bi imali prostor za njihove mafijaske i prljave poslove, se kaj v zivotu znaju i za kaj su sposobni su;;;;VOLE se slikati pred kamerama a dok otpreju usta povracati se od onoga kaj cujes neki cak nebreju ni recenicu spojiti i posteno zlagati;;; referate im drugi piseju jer neznaju spojiti dvije vusrane rijeci.I drugo jedina sposobnost im je kaj vas se moreju zajebati i ispred nosa vam pobrati se a vi si fuckajte.

    avatar

    04.03.2008. (17:59)    -   -   -   -  

  • lolina

    a i ti ga možeš srati...zagorka ;))) hehehee

    avatar

    06.03.2008. (17:51)    -   -   -   -  

  • zagorka

    kaj je lolina ja nemam problem sa sranjem,jer je oko mene seoska priroda a tebe ak muci kaj s probavom valjda imas svojega dr pa mu se obrati ili se iseli na seoski cisti zrak i da vidis kak bus ozdravila zg klima ti ne odgovara,hahaha

    avatar

    09.03.2008. (17:58)    -   -   -   -  

  • ivanrr

    Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno vrijeme za dobivanje zajma, uzmite božićni zajam po kamatnoj stopi od 3%. Otplata počinje tri mjeseca nakon što ste sigurno primili zajam, želim iskoristiti ovu sjajnu priliku da se zahvalim đakonu Frankie Vladimiru. Dobila sam zajam od nje prošli mjesec da platim svoje račune za kraj godine, kao majka, savjetovat ću svakome kome treba zajam da se obrati đakonu Franku Vladimiru za dobro djelo koje je učinila u mom životu. Ovo su njezini kontakt podaci putem WhatsAppa: (+ 13475741807) putem e-maila: vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com

    avatar

    08.12.2021. (13:24)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...