Komentari

sveopesekima.blog.hr

Dodaj komentar (20)

Marketing


  • skoro__normalnaa

    super ti je blog

    avatar

    22.02.2008. (22:57)    -   -   -   -  

  • skoro__normalnaa

    pozz

    avatar

    22.02.2008. (22:58)    -   -   -   -  

  • dog_fame

    vidi se da to prepisuješ ili da kopiraš sa neke stranice...................

    avatar

    23.02.2008. (21:44)    -   -   -   -  

  • karolina_fina

    kjkjkjk

    avatar

    23.02.2008. (21:47)    -   -   -   -  

  • karolina_fina

    mi njet buuuaaaleee mi njrt ti...sko ti pameta onda treba znati što se dobijevati kada 2 kujice kada se pariti?ti trebati znati to.

    avatar

    23.02.2008. (21:49)    -   -   -   -  

  • fala mama kaj si me rodil

    Sve o pesekima je luda.
    Nema muda.
    Kukavica prava,
    Boli glava.
    Zato je tu Evertng abaut beatuful samojeds
    da utješi prijateljicu.
    Cure,poljubite me u guzicu.

    Mislite da ste naj,
    zato vama baj.
    Komentiraju vam frišku figu,
    samo anonimci,
    jer ste jadne.

    Kada kiša padne,
    I vama mozak opadne.
    Pustite ga da pluta,da pase,
    Jede u Sheratonu kao prase.

    Borite se,kažete,vi
    Protiv anonimaca,
    Ali sve vam to u glavi
    Zato:Ne budali!!!!

    avatar

    24.02.2008. (19:29)    -   -   -   -  

  • maleni peseki

    Ja nemam ništa protiv što ti braniš Evrything abouth beautiful samoyeds.Ako misliš da sam ja poslala ove anonimne budale u krivu si jer i mene stalno napadaju.
    Priznajem nisam znala koliko pseća stanica ima kromosona dok ti nisi napisala ali isto jako puno znam o psima.

    avatar

    24.02.2008. (21:14)    -   -   -   -  

  • Brzina vjetra...

    Ej ovi terijeri su prekrasni, super...

    Mi isto obožavamo pse ali napravile smo blog o konjima ali pišemo o svim
    životinjama jer sve volimo.

    Svrati malo do nas, mi imamo pekinezere, dobermana, rotweilera i mješance...

    avatar

    25.02.2008. (22:04)    -   -   -   -  

  • princess_me

    ćao !!!
    sta se radi ?

    O-D-L-I-Č-A-N post !!!!!!!

    avatar

    26.02.2008. (08:12)    -   -   -   -  

  • princess_me

    LJUDI !!!!!!!!!!

    PUSTITE BUDALE NAKA PISU STA HOĆE !!!
    MI DAJEMO SVOJE VRIJEME I SVOJ TRUD ULAŽEMO U POSTOVE I BLOG !
    A ONI OČITO IMAJU RUŽAN BLOG PA SE NE USUDE KOMATI KAO KORISNICI ....

    avatar

    26.02.2008. (08:14)    -   -   -   -  

  • princess_me

    ja znam sta se dobije kada se pare dvije kujice - budale koje komaju anonimno

    avatar

    26.02.2008. (08:15)    -   -   -   -  

  • princess_me

    pusa

    avatar

    26.02.2008. (08:15)    -   -   -   -  

  • fala mama kaj si me rodil

    vidi se da kopiraš...a-ha!
    Sa neke stranice niko ne piše tak postove......munjeno i luuuudoooo

    avatar

    26.02.2008. (11:20)    -   -   -   -  

  • Mecool

    Ti fala mama, me ostavi na miru, jer me živciraš nemaš veze..........

    avatar

    26.02.2008. (11:20)    -   -   -   -  

  • fala mama kaj si me rodil

    Mikule,što ti ja smetam?

    avatar

    26.02.2008. (11:21)    -   -   -   -  

  • Mecool

    Neću raspravljati sa budalom

    avatar

    26.02.2008. (11:21)    -   -   -   -  

  • maleni peseki

    Dajem ti jedan prijedlog.Ja sam zabranila anonimcima da mi komentiraju danas.To je jedini način da ih se riješiš.

    avatar

    26.02.2008. (18:18)    -   -   -   -  

  • Evrything abouth beutiful samoyeds

    Jedan prijedlog pisi sam o jednoj pasmini u postu jer tolko mi se neda ćitat =).

    ANONIMCI POKOPAJTE SE UBITE SE SAMO NESTANITE!!!!!!!!!!!!!! ILI napravite zajednićki blog gdje će te blatit blogove možete ga nazvati njet budale.Tamo možete pisat i pjesmice.AL NEMOJTE DOLAZIT NA NAŠE BLOGOVE!!!!!!!!!!!!

    avatar

    27.02.2008. (19:45)    -   -   -   -  

  • Sweet Jackie

    heeeeeeeeeeelp. mi smo veliki ljubitelji i uzgajivači teriera jack russel, ali muci nas to sto nemozemo staviti slike na web preko blog.hr. radimo svoju web stranicu ali koliko god velku sliku napravim prikazuje mi se mala. u cemu je problem. svaku sliku uploadam pomoću nekog programa za uploadanje-jel mozda u tome problem?

    avatar

    30.01.2009. (22:06)    -   -   -   -  

  • dora2

    jel ti ljepši shi-tzu od maltezera

    avatar

    25.08.2009. (10:33)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...