Komentari

skoliosis.blog.hr

Dodaj komentar (59)

Marketing


  • Skolioza

    Super ti je blog. Kommam ti,a da ti se javim na mail?

    avatar

    11.02.2008. (20:04)    -   -   -   -  

  • Skolioza

    Pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    avatar

    11.02.2008. (20:06)    -   -   -   -  

  • Autorica ovog bloga

    da, možeš

    avatar

    11.02.2008. (20:21)    -   -   -   -  

  • Skolioza

    Poslala sam ti mail pa pogledaj

    avatar

    11.02.2008. (20:23)    -   -   -   -  

  • Ex-skolioza

    i ovo što je sve plavo mi se jako sviđa. plava ti je i ortoza hah. moram reći da je tvoja ortoza puno ljepša od one koju sam nosila ja. moja je bila sva bijela i plastična i imala je 2 ili 3 neke rupice za zrak?? i struk moje ortoze nije postojao iz nekog razloga.

    avatar

    12.02.2008. (13:15)    -   -   -   -  

  • Berkan

    Divan blog, Mayo, hvala ti! Ne znam jesam li već negdje napisao, moja seka (13god) ima skoliozu, i ovdje u Osijeku je kao u Rijeci... Kad sam čuo tvoju priču, razmišljam da bismo trebali otići u Klaićevu! Eto, nailazit ću još tu i tamo, a seki šaljem link i preporuku ;)

    avatar

    13.02.2008. (01:02)    -   -   -   -  

  • O skoliozi i kako ju riješiti...

    ok...tny da tako misliš.... :) .....moja preporuka se slaze s tim da idete u klaicevu...tamo je puno puno bolje i
    ljubazniji su pogotovo u kuci zdravlja

    avatar

    13.02.2008. (14:08)    -   -   -   -  

  • Skolioza

    Napiši novi post,blog ti je zakon

    avatar

    13.02.2008. (18:41)    -   -   -   -  

  • petra

    i ja imam skoliozu.nosim vec drugu ortozu.nisam je obukla od 6.mjeseca.dvaput radim istu gresku.bojim se i jos se ne mogu pomiriti s tim da to moram nositi.nadebljala sam se i ne znam mogu li vise uopce uci u ortozu.leđa me bole sve vise i vise .nikako da je probam obuci.prestala sam dogovarati preglede.ucinila sam ono najgore.ali nadam se da cu je ovih dana obuci i naruciti se u doktora u split.1.srednje sam.vec!

    avatar

    18.02.2008. (19:53)    -   -   -   -  

  • Skolioza

    napiši novi post,sorry kaj ti se nisam javljala al sam imala obaveze,znaš,škola i tak...

    avatar

    20.02.2008. (19:50)    -   -   -   -  

  • O skoliozi i kako ju riješiti...

    hey Petra...to ti nije dobro znaš....mogla biš na operaciju....a onda ti ukoče jedan dio kralježnice koji nikad više poslije nemožeš
    pomaknut,
    a usto postoji rizik da ostaneš paralizirana zauvijek...iako su takvi slučajevi rijetki....jel imaš
    željeznu ortozu? (kao na slici sastrane?) ako da
    onda odi u Zagreb, u Klaićevu bolnicu, i u kuću zdravlja (imaš stranicu njihovu u linkovima)
    i naruči se, jako su ljubazni, dobit ćeš plastičnu ortozu koja je puno lakša po težini i za
    nositi....poslušaj moj savjet....bit će ti bolje....a samo da znaš da nitko baš nevoli nosit ortozu

    avatar

    21.02.2008. (21:15)    -   -   -   -  

  • Skolioza

    Pa da,nitko ortozu ne voli nosit,ali se mora,to je tak

    avatar

    22.02.2008. (14:40)    -   -   -   -  

  • Brzina vjetra...

    Ej, mi imamo blog o konjima ali ja nisam zato ovdje.

    Ja sam Ines i imam 17godina, skoliozu imam od svoje 4 godine.

    Isto sam bila na Kantridi u Rijeci i nosila sam 3 gipsa i dvije vrste ortoze.

    Ništa mi nije pomoglo i sada imam preko 70stupnjeva gornje iskrivljenje i oko 40stupnjeva dole. Prije nekoliko dana odlučila sam malo razmisliti o operaciji jer ovako više nemogu.

    Zanima me kad se tebi pojavila skolioza i koliko godina ima tvoja sestra i jeli ona išla na operaciju?

    avatar

    04.03.2008. (17:07)    -   -   -   -  

  • Brzina vjetra...

    Bilo bi mi jako drago da se javiš na naš blog i odgovoriš mi na ta pitanja

    avatar

    04.03.2008. (17:07)    -   -   -   -  

  • Brzina vjetra...

    Puno hvala, pozzzz

    avatar

    04.03.2008. (17:08)    -   -   -   -  

  • Brzina vjetra...

    Ej, hvala ti što si odgovorila na moj komentar

    avatar

    07.03.2008. (13:12)    -   -   -   -  

  • Brzina vjetra...

    Ja ti nemem msn a i pošta mi baš ne funkcionira pa ću ti ja ovako
    ostavljat komentare a ti odgovaraj na moj blog ako ti nije teško.

    avatar

    07.03.2008. (13:13)    -   -   -   -  

  • Brzina vjetra...

    Ja razmišljam o operaciji i čula sam da je dr.Kovač najbolji ali nikako
    nemogu nagovorit svoje da me puste na operaciju jer se oni boje
    posljedica.

    Ja sam isto imala malo iskrivljenje ali kada sam naglo narasla onda mi
    se i naglo iskrivila kičma i sada je to stvarno nepodnošljivo.

    avatar

    07.03.2008. (13:15)    -   -   -   -  

  • Brzina vjetra...

    E čula sam da i kad prestaneš rast da ti se i dalje zna iskrivljenje
    pogoršavati a pogotovo u starijoj dobi, što ti misliš o tome?

    avatar

    07.03.2008. (13:17)    -   -   -   -  

  • Brzina vjetra...

    Hvala na javljanju, pozzzz.

    avatar

    07.03.2008. (13:17)    -   -   -   -  

  • Appaloosa horses

    ej!

    avatar

    07.03.2008. (13:30)    -   -   -   -  

  • Appaloosa horses

    moja je baka imala skoliozu...nosila je taj korzet...ja ga ne nosim...ali bojim se da hoću...idem u dubravu kod doktora Kovača...vidjela sam ono za naraštaje...jel mi je to od bake???

    avatar

    07.03.2008. (13:31)    -   -   -   -  

  • Appaloosa horses

    Mislim u dubravu...u Zagreb...Bolnica Dubrava...

    avatar

    07.03.2008. (13:32)    -   -   -   -  

  • Appaloosa horses

    drago mi je što je napokon netko o tome napravio blog...vidjela sam jednog dečka na bazenu i morao se u tome kupati!!!!!!! jadnik...koliko ga sati na dan nosiš?

    avatar

    07.03.2008. (13:32)    -   -   -   -  

  • Appaloosa horses

    meni je dok. rekao da ću vjerojatno morati nositi 16 h na dan!!! joooj!!

    avatar

    07.03.2008. (13:33)    -   -   -   -  

učitavam...