Komentari

disidentica007.blog.hr

Dodaj komentar (83)

Marketing


  • darija.. =)

    napisala sam ti oooogroman komentar.. i izrežem ga da ti ga stavim na novi post.. I NEMA GA VIŠE!!! nema 'paste'.. je*em ti sve.. uhh.. ma do jaja.. ugl.. sad više nemam volje toliko pisati!! aaaaaaaaa.. ljuta sam!! ugl.. što se tiče posta.. hmm..?! ne znam što bih ti rekla.. žao mi je što je to sve tako ispalo.. što je on to rekao!! mislim da nije imao pravo tako se ponašat.. al' eto jbg.. ako je sad sve u redu.. onda ok.. :) drago mi je.. :) hiihi.. piiiiičim jaaaa.. mjesečina prati.. već sam blizu baze, čuju se agregati.. tu ću se popišat, usput istegrirat.. ma ništa zato, nek' me tuži američki nato.. :) heehe.. kis, kes, hag.. :) aj lav ju bejbi.. mwa,mwa,mwa..

    avatar

    10.02.2008. (15:12)    -   -   -   -  

  • Sena007

    eo predomilsio sam se....bit ću prviiiii....kad si mi tako ljubazno javila da imaš novi postć...nevrijedi mi komentirat te tvoje postove kad ih nikad ne razumijem...jedio mogu nešt izmislit i mal te sprdat...al to je zato što je lolim punoooo...heheh...eto...i stvarno trala bi bit neki pisac...jbt...sam da mi je znat odakle ti te riječi i inspiracija..iseeee...BBboOookkiiIIĆĆćć

    avatar

    10.02.2008. (15:13)    -   -   -   -  

  • anii :)

    eei mala... hm iako neznam o cem se radi.. lijep postich.. =) pusekoo.. =)

    avatar

    10.02.2008. (15:18)    -   -   -   -  

  • pinkica

    ehi... prekrasan post...
    ajme svaki put me oduševiš sve više i više...hihiih=)
    neznam št ada ti kažem.. nekako mi je žao..
    i drago...=)
    heeh...
    samo da si mi ti sretna..

    avatar

    10.02.2008. (15:51)    -   -   -   -  

  • pinkica

    voji te tvoj pinkichh
    punoo
    pusaaaa
    cmok
    kizzz-lizzz

    avatar

    10.02.2008. (15:52)    -   -   -   -  

  • ("v"). BeLinDa. ("v")

    heeeej mawenaaa...=)
    ma...vjeruj mi sve će doći na svoooje!!!uglavnooom samo da ti kažem...NIJE JEDINI...hehehhehe...znaš i sama...doobar post!!!vtpppp......cmoook....pusa....=))
    pozzzzzzz

    avatar

    10.02.2008. (16:02)    -   -   -   -  

  • pinkica

    joj pa to je prijatelj....mislim pa nravno..de fuj!!
    mmmm...
    sad bih se raspisala... haha..al to bi bio kao post..a ne komentar...eheh, neću!
    već sam ti sve sad rekla preko msn.-a.. ali hmm..
    iluzija...dobrote, nježnosti i kad ti je netko drag..samo to...
    znaš.. ma znaš...neću sad filozofirati..hihi..=)
    naivno moje malo...
    ma volim te takvu kakva si..moje malo nježno..
    =)=)=)=)=)=)...
    ali neću da te tako neko izjebava najrađe bi mu ruku slomila..ahhaha?
    dada...ajde pile moje..idi pavati..hehe..odmori se od gluposti i laži...
    vojim te opet.! kisssssss

    avatar

    10.02.2008. (16:08)    -   -   -   -  

  • izgubljen u vremenu i prostoru

    hmm... ako ti kaze da post nije o onome o kome sam ja mislio, onda ne kuzim... al neka.. ne moram ja sve znati... ( mislim, moram... ali za ovo cu se pretvarati...) hhh... a sta da ti kazem, lijepo napisano... svaka cast mala... kes..
    idem sad... cujemo se... kizz.....

    avatar

    10.02.2008. (16:22)    -   -   -   -  

  • ...IvAnA... =))

    eeei ljubavi...hmm..?!
    post je prelijep... stvarno si lijepo napisala...
    i drago mi je da se sve vrača u normalu i da si ponovo sretna, baš onako kako trebaš biti...
    da nema više 'sitnica' koje narušavaju sklad u tvom životu..
    vjerujem da je i njemu jednako drago koliko i tebi... i znam da će ponovno mamiti osmijeh na tvoje lice...
    i to samo pogledom... ;) ...heeehe,,, ugl. mala...rekla sam ti već što mislim o tome i stvarno mi je drago
    jer znam koliko ti ovo znači....moljim smajl na fejs...kissy....voooolim teee ;)

    avatar

    10.02.2008. (22:43)    -   -   -   -  

  • maloljetnica=)=)

    slatkice moja.....ne znam što je opet na trenutak makulo onaj osmijeh sa lica..(to je kazneno djelo, da se zna!..:D:..)...i tko je 'taj'..no nema pravo to raditi..ne,ne..peec....hh....šalim se malo...
    lijep je post....dapače, jako lijep....cc..i drago mi je što si opet s njime prijateljica i što te uveseljava......:D:D.....ciljam na jednu osobu..al vjerovatno na krivu...:'(....hh....no ako već budeš raspoložena..budeš mi rekla..a do tada da znaš da mislim na tebe..i da te mučisimo volim....papa baby moja..D:

    avatar

    10.02.2008. (22:44)    -   -   -   -  

  • Hrvoje

    hrabra si kao konan barbarin

    avatar

    10.02.2008. (23:06)    -   -   -   -  

  • Bajo

    ne znam o cem je rijec
    iako ne volim takve ljubavne pederice od postova, bit cu dobar djecko i reci cu ti da je lijepo..X)

    Grbo

    avatar

    10.02.2008. (23:09)    -   -   -   -  

  • Djidara

    evo pozdrav, da imas jedan komentar vise i da vidis da se znamo jos ^^

    avatar

    10.02.2008. (23:11)    -   -   -   -  

  • d00ky

    et da te mal koma.. ae svrati mal do mene..

    avatar

    11.02.2008. (19:52)    -   -   -   -  

  • _Katarina_=))

    eee.... evo i mene... kul je post... mislim da ne mogu baš previše komentirati... jer nisam mislila da je post o onome o kome si mi rekla... a ugl... drago mi je zbog tebe....
    eto pusaaa...... volim teeeeee........:D
    btw... imam novi post...

    avatar

    11.02.2008. (21:13)    -   -   -   -  

  • maja...=))

    hmmmmmmmm......cosmopolitan?????????valjda sam dobro napisal....hehehe.....
    post je skroz ok... s obzirom o kom se radi...heehe...ae mala...pussa

    avatar

    12.02.2008. (09:47)    -   -   -   -  

  • ljoVe

    pinkice kakav je to naćin razgovora

    avatar

    12.02.2008. (12:27)    -   -   -   -  

  • ...IvAnA... =))

    ljubich...evo samo da znaš da mislim na tebe...
    pussa...voooolim te puno, puno, puno, puno ;))

    avatar

    12.02.2008. (16:11)    -   -   -   -  

  • Lara

    a to ti je tako s prijateljima...
    pitaj anju u kakvim smo nas dvoje bili odnosima... (prijateljskim...)
    ... malo se posvađaš, pa pomiriš, pa opet posvađaš i tako u nedogled... heh
    a dobro, ipak je malo drugačije sada kad si stariji... hm...
    ma dobro, eto moram našvrljat neki novi posta a ne da mi se... i neam vremena baš...
    učim.. LOL!!!
    pozdrav

    avatar

    12.02.2008. (16:43)    -   -   -   -  

  • pinkica

    e veljo....to ti je mooj način razgovora ako baš hoćeš! pa eto ti na...
    ma znam te ljove... ccc...
    sram te bil.:) frrr....
    ljepotice lav ju!!!

    avatar

    12.02.2008. (21:11)    -   -   -   -  

  • ...Teica...

    eeeeei lutko...evo i mene...hm...ne znam kako da ti ovo prokomentiram...osim da je sjajan post...ma da ne znam o ćemu se radi...al moram reći da mi je drago...što si izgladila sve sa tom osobom...i nadam se da nećeš biti više u takim situacijama...hehe...eto mala...samo da znaš da mislim na tebe...puseee...lov ju...cma...=)

    p.s.-iam novi post...p svrati...

    avatar

    12.02.2008. (21:38)    -   -   -   -  

  • ...IvAnA... =))

    eeei ljubavi...imam novi post pa navrati... heehi.. pusee...vooolim tee puno, puno, puno, puno...

    avatar

    13.02.2008. (18:59)    -   -   -   -  

  • ...IvAnA... =))

    eeei ljubavi... hm..?! hvala na onom komentaru... prelijep je...
    i nisi ni svjesna koliko mi tvoja podrška znači, koliko me tvoj osmijeh uveseljava, ispunjuje radošću...
    i hvala ti za sve!!! uvijek si tu, stvarno mi to previše znači... hm..?! moj post... hvala..!!!
    ne znam, jednostavno sam samo sjela i pisala...bez razmišljanja, uljepšavanja... hm..?!
    no, eto... sretna sam, jesam, i to zbog vas... zbog osoba koje su se već milijun puta
    pokazale kao prave prijateljice, i sada ti opet iznova... hm..?! nadam se da se nećeš osjećati krivom ili nešto... tvoj komentar me dirnuo, hm..?!
    da, da... suzee... jbt...aaaa... i sad plačem i pišem ovo... nisu ovaj puta suze bola, ovaj puta su suze radosnice..
    zbog svega što činiš za mene i što mi pomažeš u ovakvim trenutcima... teško je!!! ja sam se nadala da je to sve iza mene,
    ali,,,hm..?! očito nije... žao mi je što ste opet zabrinute za mene (da se tako izrazim) , što opet tražite način da mi
    pomognete... no tvoj pogled, osmijeh i riječ mi previše znači... više od ičega...
    znam da moram sve zaboraviti i moram pronaći način iako mi je i to teško... hm..?! no, eto ne treba se nadati bzvz...
    hvala ti, puuuuno... obožavam te... ljubavi... hvala još jednom... pusee..vst ;)

    avatar

    13.02.2008. (22:47)    -   -   -   -  

  • jettt

    Ej, valentinovo je!!!!!!!!!!!

    avatar

    14.02.2008. (07:01)    -   -   -   -  

  • *ivana* i *ana*

    eeeeeeeey

    avatar

    14.02.2008. (09:51)    -   -   -   -  

učitavam...