Komentari

speedtouch.blog.hr

Dodaj komentar (67)

Marketing


  • taj sam koji jesam

    Je li problem napisati link odakle si ovo dohvatio?

    avatar

    31.01.2008. (22:23)    -   -   -   -  

  • vore

    Nažalost na MetroCarnetu ovo ne radi :(

    avatar

    08.07.2008. (19:33)    -   -   -   -  

  • SlasherZ

    evo ja sam na metrocarnetu...i otkljucao sam ga za 2 min... no imam drugi problem...
    wlan mi je ukljucen i svjetli zeleno...na laptopu (vista) mi nade moju mrezu..no kada se zelim spojiti on mi javi da router ne odgovara (no response from router)..imas kakvih savjeta?!..thx ;)

    avatar

    18.08.2008. (19:47)    -   -   -   -  

  • Hip hop novosti

    Kvrgau...ja sam na iskonu i ima malih izmjena na .ini file-u no nepredstvalj mi to problem, kad s firebugom napravim "/" i unesem nece kad odem na restore pokrenuti nego kaze:
    (i bez "/" mi kaze isto)

    Validation failed for (Restore)

    Valid configuration files have extension .def or .ini

    Please correct and try again.

    Probao sam svasta ali svaki put kad uzmem "ini" on ga baci pod drugim imenom pa mozda zato nece.
    Neznam jel greska do firebug, rutera ili do ".ini" file-a

    Ako bi mogao mi se javiti na mail adamovico@yahoo.com puno ti hvala

    avatar

    15.09.2008. (00:16)    -   -   -   -  

  • netko

    leeegeeendoo!!!!

    avatar

    18.09.2008. (05:03)    -   -   -   -  

  • rpremuz

    Potvrđujem da postupak radi na routeru SpeedTouch 780WL kojeg isporučuje T-Com.

    avatar

    25.09.2008. (15:22)    -   -   -   -  

  • no_name_nation

    Postoji i laksi nacin. Ne znam kako bi bilo tacnij, al treba da nadjete liniju gde pis Administrator - to je administratorski nalog... Nesto odprilike ovako

    add name=Administrator password=_CYP_756a422b2128612823507855502b6b5c....

    ne znam tacnu liniju jer nemam taj ruter sada kod mene...

    i promeniti je sa:

    add name=user password=""...

    odnosno mesto enkriptovani password upisete "" (dva navodnike). Odna samo uradis restore i mozes da se najadiv sa user Administrator i bez passworda.

    avatar

    04.10.2008. (04:34)    -   -   -   -  

  • no_name_nation

    EDIT: Greska u prvom postu...

    Ovo je tacnije...

    Postoji i laksi nacin. Ne znam kako bi bilo tacnij, al treba da nadjete liniju gde pis Administrator - to je administratorski nalog... Nesto odprilike ovako

    add name=Administrator password=_CYP_756a422b2128612823507855502b6b5c....

    ne znam tacnu liniju jer nemam taj ruter sada kod mene...

    i promeniti je sa:

    add name=Administrator password=""...

    odnosno mesto enkriptovani password upisete "" (dva navodnike). Odna samo uradis restore i mozes da se najadiv sa user Administrator i bez passworda.

    avatar

    04.10.2008. (04:35)    -   -   -   -  

  • shashoman

    samo za dodatnu informaciju double slash bug ne radi na svim verzijama firmwarea, mislim da je ispravljen negdje u verziji 7.x, neznam točno kojoj

    kod T-Coma se netreba zajebavati s ovime jer diljem neta su dostupni podaci o Admin accountu

    avatar

    06.10.2008. (03:55)    -   -   -   -  

  • pipo

    mene zapravo zanima zašto bi uopće netko želio otključati ovaj router? možda sam ja nešto propustio ...

    avatar

    13.11.2008. (21:40)    -   -   -   -  

  • Pingvin

    Ne mogu se konektirat na router preko telneta, kaže: "could not open connection to the host, port 23: connection failed"

    avatar

    27.11.2008. (19:53)    -   -   -   -  

  • deamon

    vrlo je jednostavno doci do podataka o usernamovima i passwordima iz backup fajla...
    Koriste MD5 algo..
    Iza _CYP_[ide password enkriptiram sa MD5]
    Tako za:
    username:"Administrator"
    enkriptovan MD5 password je:"7b7bc2512ee1fedcd76bdc68926d4f7b"
    dekriptovan password je: "Administrator"

    Evo recimo za Iskon iz backup fajla se vidi sljedece:

    [ mlpuser.ini ]
    add name=Administrator password=_CYP_7b7bc2512ee1fedcd76bdc68926d4f7b role=LAN_Admin hash2=854c8725b30e48b1f4b490255865f6ff

    add name=IsKoN_ThoMson_SuPporT password=_CYP_2c484b2c80d5ba64c4eac3475dfb28e2 role=TechnicalSupport hash2=0c717abcf6ce9ad5e8bae52e28f81eef

    Tako za :
    username: "IsKoN_ThoMson_SuPporT "
    enkriptovan MD5 password je:"2c484b2c80d5ba64c4eac3475dfb28e2"
    dekriptovan password "NE SMIJEM RECI"

    avatar

    28.11.2008. (01:17)    -   -   -   -  

  • shraf

    Oni koji se nemreju spojit preko telneta trebaju samo promijeniti role iz PowerUser u root. Znači umjesto ovog:

    add name=user password=_CYP_756a422b2128612823507855502b6b5c role=PowerUser hash2=53526d374c3c615327716a34312d2528

    treba biti ovak nesto:

    add name=user password=_CYP_756a422b2128612823507855502b6b5c role=root hash2=53526d374c3c615327716a34312d2528

    I još jedna bitna napomena – prije uploadanja konfiguracijskog file-a treba izvaditi kabel od DSL-a iz routera tak da se nemre automatski sinkronizirat i vratit postavke na staro.

    Kad upload bude gotov bilo bi dobro kreirati novi account sa root privilegijama i „user“ accountu promijeniti role natrag na PowerUser tak da ovi iz službe za korisnike ne budu mogli vidjeti da je nešto mijenjano. Nakon kaj sve to bude gotovo treba naravno priključiti kabel za DSL i to je to.

    avatar

    30.11.2008. (19:02)    -   -   -   -  

  • randydandy

    deamon, md5 je koristen za password za web sucelje, ali ovaj drugi je za telnetiranje i koja je metoda za njega koristena?
    i koja metoda je koristena za enkripciju ne router accounta nego bas user accounta od providera
    ifconfig intf=Internet user=neki_user password=_DEV_47B533FC251A194B status=enabled

    avatar

    05.01.2009. (10:53)    -   -   -   -  

  • nickhard

    Majstore, sve radi !!!

    Puuuuuno hvala....

    avatar

    11.01.2009. (21:47)    -   -   -   -  

  • deamon

    @randydandy

    hehe...mogu ti samo reci da se to radi na drugi nacin...npr..ucini se disconnect modema na disconnect dugme u web sucelju i onda ti se prikazu zvjezdice na mjestu passworda,onda trebas upisat jedan javascript code u link sucelje na vrhu browsera da ti prikaze password...Pojedinosti (javascript code) ti ne mogu dati ...Username mozes izvuci iz config fajla iz modema...Naime stim podacima mozes prckati po tudjim korisnickim racunima kod operatora a to ti je kaznjivo djelo i nebi ti to bas preporucio...Pozdrav svima i puno srece

    avatar

    13.01.2009. (17:29)    -   -   -   -  

  • ivan

    Imam Thomson router iz Amisa i stavili su mi ga u bridge mode da bi si mogao nakačiti Linksys router gore. I sve super radi samo jedini problem je taj da više ne mogu pristupiti Thomsonu. IP Linksysa je 192.168.1.1 i IP range mu je od 192.168.1.100-254, čak mi je netko rekao da probam staviti Linksysu IP 192.168.2.1 pa da mu range bude od 192.168.2.100-254 ali ni tako nisam uspio doći do Thomsona. Zna li itko kako da ovo riješim?
    Hvala

    avatar

    27.01.2009. (18:12)    -   -   -   -  

  • tzukius

    Hvala! Funkcionira na T-com Tomsonu... samo zamjenite 192.168.1.254 sa 192.168.1.1 ;)

    Hvala još jednom!

    avatar

    04.02.2009. (22:27)    -   -   -   -  

  • plot

    @tzukius
    kod tkoma ti to niti ne treba jer su dostupni podaci od administratorskog accounta na tom routeru
    username: administrator
    password: !M1PhoIAD2

    @deamon
    bravo, svaka cast, svatko tko iole poznaje takav script kiddie profil zna koliko ti ustvari znas a lijepo bi bilo da i drugi saznaju malo o tvojoj tajnovitosti
    md5 hash 7b7bc2512ee1fedcd76bdc68926d4f7b sadrži valjda i svaka online baza hasheva, treba punih 5 sekundi da se nađe info o dekriptiranom hashu, jos jedanput bravo sto si nas prosvijetlio
    naravno pritom relativnom prosvijetljavanju si stavio plast tajnovitosti iskonovog hasha, ne smijes reci, prodaj te fore negdje drugdje, lijepo reci neznas i gotovo
    da potvrdimo jos da stvarno nemas pojma o tim stvarima, covjek te pita za hash metodu a ne kako vidjeti password, da znas ista nebi razmisljao o drugoj metodi nego bi instiktivno odgovorio na postavljeno pitanje, ali ne, ti ides problem veceg stupnja spustiti na najmanji moguci jednostavan i pritom ga ides omatati u plast tajne, to sa javascriptom si ocito negdje cuo ali ni sam pojma nemas pa sklapas to sve u nekakvu nesuvislu recenicu, na primjer:
    "onda trebas upisat jedan javascript code u link sucelje na vrhu browsera"
    sto opet govori da neznas niti kako se zove taj dio sučelja u browseru
    sto je najbolje netreba nikakva skripta vec je dovoljno zaviriti u page source i pise tamo sto bi i corava baba vidjela no ti ocito ni to neznas, pa pobogu sto znas uopce, bitno da si dobro iscenirao svoje predstavljanje kao kakvog "hakera"
    e da, da bi taj password uopce bio u stanju vidjeti potrebno je da user cekira da browser zapamti prethodno upisani password, bez toga nema passworda osim ako neznas metodu enkripcije passworda u routeru, dakle onaj gore spomenuti hash, a da neznas to je sigurno ko, kako kaze Ivek, sranje

    avatar

    08.02.2009. (16:10)    -   -   -   -  

  • deamon

    @plot
    drago mi je da ja nista neznam a da ti sve znas,aj samo mi kazi koji je password kod Iskona za role=TechnicalSupport MD5: 2c484b2c80d5ba64c4eac3475dfb28e2
    ili mi ga nadji na internetu,neces ga naci nigdi jer jos nije probijen ali zato ti ga ja mogu reci...

    ISP Password je zasticen-enkriptiran i u configu pocinje s oznakom _DEV_ i vezan je uz serijski broj routera...

    avatar

    17.02.2009. (16:12)    -   -   -   -  

  • daemon

    možda ga možeš reći ali ga nesmiješ reći
    možda radiš u iskonu pošto si zapeo samo za tech support hash, možda si samo potrčko pa ti je dan samo taj dok administratorski pojma nemaš
    možda su u borovini a gori gora

    avatar

    20.02.2009. (00:14)    -   -   -   -  

  • bl4st3r

    uuuuu,thnx4lot.ja sam na amisu pa javim asap cim isprobam hack xD pozz.

    avatar

    23.02.2009. (17:10)    -   -   -   -  

  • Lux

    Evo pokupio ovaj link sa newsa, i probano na Iskon ST 780i WL uređaju - radi.
    Samo jedna dopuna. Nije nužan Firefox+plugin. Ja imam IE8 i sjetio sam se da sam neki dan naletio na F12 koji pali "Developer Tools".

    Postupak je u principu potpuno isti, do uploada. Onda ide ovako nekako:

    Upload
    Idemo na slijedeću adresu gdje ćemo koristiti slash bug i IE8 Developer Tools
    http://192.168.100.1/cgi/b/bandr//
    Kliknemo na Browse i odaberemo naš editirani konfiguracijski fajl.
    Stisnemo F12
    U desnom gornjem uglu pod Search HTML potražimo "b/restore"
    Sad mišem kliknemo na crveno ispisano: /cgi/b/restore/
    Dodamo još jedan slash pa onda to izgleda ovako: /cgi/b/restore//
    ... i dalje sve ide jednako.
    Trebalo bi samo slikice dodati.

    I pitanjce. root radi, stavio role=root.. Al kad odem na telnet, baci mi isti onaj error da se nemre spojit na 192.168.100.1 na port 23.
    Da Iskon nema drugi port neki?

    Makar sam ja ovo išao probat fore radi, i tak nemam kaj prčkat po routeru bezveze, samo sam htio probat dal radi taj slash-bug i na Iskon routerima :)

    avatar

    10.05.2009. (12:08)    -   -   -   -  

  • ljutko

    hvala svima na korisnim informacijama :)

    moj st780wl od danas ima novog gazdu (tkz root)

    mene sada interesira sljedece. razmisljam od iskona uzeti carnet internet ali tada blokiraju uredjaj na nacin da svaki komp mora pozivati sam za sebe internet pa moje pitanje glasi:
    moze li se s "root" acc ponistiti "carnet" postavke na nacin da speedtouch sam poziva internet kao sto je to slucaj sa standarnim racunom?

    avatar

    23.05.2009. (15:19)    -   -   -   -  

  • Firestarter

    Evo upravo kemijam s .ini fajlom, pa mi jedna stvar nije jasna. Imam Iskonov ST780WL i umjesto tri hasheva (kao sto je opisano u tutorijalo) imam cetiri (Administrator password, IsKoN_ThoMson_SuPporT password, aktivacija password i SpeedTouch password). Dali treba kopirati zadnji ili neki drugi?
    I jos jedna stvar me zanima... Kako vratiti postavke natrag ak negdje pogrijesim? BackUp .ini file-a sam napravio, samo sto nigdje nije opisano kako ga koristiti. Volio bi to znati prije nego sto uploadam.

    avatar

    08.06.2009. (18:53)    -   -   -   -  

učitavam...