Komentari

prijateljshalom.blog.hr

Dodaj komentar (14)

Marketing


  • PAPA

    POZDRAV DOBAR POST STAVI PJESMU O SVETA MARIJO NEKA NAS OVA PJESMA POVEZUJE NISI IZVRŠIJO OBEČANJE DA MI UBACUJEŠ SVETE SLIKE

    avatar

    28.01.2008. (08:16)    -   -   -   -  

  • ..izGubLjeNo jE samO oNO čega sMO se odRekli..

    ..eej....hehe..fino, fino..et ja mal navratila..trebala bi učit latinski a neda mi see.tak da....pozdrav..

    avatar

    28.01.2008. (16:02)    -   -   -   -  

  • ..izGubLjeNo jE samO oNO čega sMO se odRekli..

    ..eej....hehe..fino, fino..et ja mal navratila..trebala bi učit latinski a neda mi see.tak da....pozdrav..

    avatar

    28.01.2008. (16:02)    -   -   -   -  

  • Isus te voli

    Samo da vas pozdravim...
    ostavljam vam :)
    I prekrasne su mi ove slike dolje od vašeg tate!!!
    A ja mislila da znam crtat=)=)=)

    avatar

    28.01.2008. (17:55)    -   -   -   -  

  • ..neobiČno obiČna:):)

    .....heiii....eo sam Da ostawim komm....:)))...pozzz...........Doroteja...:))...........

    avatar

    29.01.2008. (20:00)    -   -   -   -  

  • čovjek na vjetru

    Pozdrav vama dvojici! :)
    Drago mi je što svirate gitaru!
    Odmah ste mi draži! hehe
    Pozdrav veliki!

    avatar

    30.01.2008. (10:23)    -   -   -   -  

  • =...*SIMONA*...=

    ej...de marko svrati već jednom...hehe
    ajd odoh....pozzz

    avatar

    31.01.2008. (10:28)    -   -   -   -  

  • Cunjo

    ......ej marijo.........ja stvarno ne znam tko si ti .........pa et posalji mi sliku........znamo li se mi uopce?....mislim.....vidjamo li se onak pod nastavom....?...ak nije problem da kazes i prezime...........

    avatar

    02.02.2008. (09:58)    -   -   -   -  

  • ...simy... =)

    ej cunjo....=)
    baš me nekako dirnuo onaj tvoj komentar...stvarno me potakao na razmišljanje..
    meni se one slike stvarno sviđaju,al ja nemam takav pogled na svijet...možda su te slike posljedice gubitka velike ljubavi...al ja zapravo imam JAKO DOBAR pogledat na svijet...i obožavam sve što je na njemu,u svakoj sitnici nađem nešto dobro...
    ja znam da imam razloga za živjet,možda sam prije mislila da nemam,a sad znam da imam jer svaki čovjek nije došao na svijet bez razloga...
    et...nemoj bit tužan kad vidiš te slike na mom mobu ili blogu...=)
    i da...ja volim Boga i jako ga cijenim...i znam da mi uvijek može pomoći...nemoj mislit da ja u njega ne vjerujem...
    et...to bi bilo sve...reko si da ostavim malo duži kom....pa evo...
    ajd...svrati...pozzz =)

    avatar

    02.02.2008. (11:51)    -   -   -   -  

  • ..TiNa i aNiTa,,:)

    ...eeee..ja evo slučajno naišla na vaš blog...hohoh..kolko se meni čini Marko mi je neki bratić...valjda...et..svrati...pozzz..

    avatar

    02.02.2008. (13:11)    -   -   -   -  

  • ..izGubLjeNo jE samO oNO čega sMO se odRekli..

    ..MOLIM????..
    ..MISLIM DA JE BOLJE DA NEKOMENTIRAM OVAJ KOMENTAR OD MAJKE MARIJE..
    ..nemam riječi..
    ..s t r a š n o..

    avatar

    02.02.2008. (22:08)    -   -   -   -  

  • ..izGubLjeNo jE samO oNO čega sMO se odRekli..

    ..Bb..

    avatar

    05.02.2008. (20:28)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...