Komentari

disidentica007.blog.hr

Dodaj komentar (60)

Marketing


  • ...IvAnA... =))

    eeei mala...prelijep post...hm,,?!
    već sam ti to rekla i drago mi je da si objavila tu 'priču'...hm..?!
    stvarno je lijepo napisano... i vjerujem da su njega začudili (blago rečeno) naši pogledi na svijet,
    ljubomora, zavist, licemjerje..hm..?! no, vjerujem da mu je bilo lijepo...
    i da se zabavio, i da će našu zemlju (ne samo to :D) zadržati u lijepom sjećanju...
    hm..?! bar bi trebao...no, eto...to mu je jedno iskustvo više i znam da mu nije žao što je sve to 'upoznao',
    eto...tek toliko.. a od tebe jako lijepo što si ovo podijelila s nama, što si nam pokazala koliko cijeniš
    ljudski život, osobnost, bez obzira na boju kože, nacionalnost...eto, pussa...voooolim tee ;)

    avatar

    26.01.2008. (15:21)    -   -   -   -  

  • ("v"). BeLinDa. ("v")

    EE mala lijep post...
    pa eto...moj trag,,,
    imam i ja
    novi
    post...
    pa...
    svrtai i kom...
    pusa
    i
    vt....=)

    avatar

    26.01.2008. (22:19)    -   -   -   -  

  • *ivana* i *ana*

    pa mogla si javit da imaš novi post...ccc...

    avatar

    27.01.2008. (11:32)    -   -   -   -  

  • *ivana* i *ana*

    ugl...nijedan tvoj post ne razumijem...al ok...budi malo preciznija :P

    avatar

    27.01.2008. (11:32)    -   -   -   -  

  • *ivana* i *ana*

    hihi...ugl...to je sve...pusa =)

    avatar

    27.01.2008. (11:32)    -   -   -   -  

  • _Katarina_=))

    eee... evo i mene... hehe... kul post... pametan, a opet zanimljiv...=).. mislim da dečku Hrvatska ipak nije ostala u ružnom sjećanju... ima on i lijepih uspomena koje je ponio natrag... heh... i moraš biti sretna jer si i ti dio tih uspomena... =))... dobro, da budem točnija, ti si mu ta lijepa uspomena...=)
    idem sad... pusaa... voooolim teeee

    avatar

    27.01.2008. (11:50)    -   -   -   -  

  • anaaa

    eeejjjj.... ludooo ..... super pričaa i drago mi je šta imaš takvo mišljenje o drugim ljudima a pogotovo jer je iz razlličite zemlje... baš san ponosna šta si mi rodica... hehe....a njemu je 100% ma milijun bilo lipooo i vjerojatno je ponio samo najbolje uspomene o svemu.... a pogotovo to šta je upozna tebe......kiisssss

    avatar

    27.01.2008. (20:52)    -   -   -   -  

  • renićeva mala D zlo.. =)

    @anaaa
    e, ane moja.. heehe.. uspjela si ti i komentirati.. bravo, bravo- nema šta!! heehe.. :D.. da, i meni je drago što sam takva.. ;)).. heehe.. :D.. ma jesi ponosna??!! ma i trebaš biti.. :P.. i ja sam na tebe, mala moja.. jer si takva i ti.. ;D..
    a to da je njemu bilo lijepo.. hmm..?! možda.. heehe.. eto, idem sada.. ae, kis,kis..voooolim tee!! _D

    avatar

    27.01.2008. (21:00)    -   -   -   -  

  • Zeljonicho%Morales vkci

    LIJEP POST..............Za 5.....by by

    avatar

    27.01.2008. (21:35)    -   -   -   -  

  • anja..=)

    već sam ti rekla da je priča super...ugl..ajd vidimo se...kissa..=)

    avatar

    28.01.2008. (07:22)    -   -   -   -  

  • Žaklina...=)

    MOJE SRCE KUCA ZA MATEU...hehe...=))
    ej malenaa...eo da ti i ja ostavim komentarče, da znaš
    da mislim na tebe...
    *** eto toliko od mene..heh...
    voooji te puunooo, to već znaš...=))
    VOOJIM TE...Kiss

    avatar

    28.01.2008. (07:27)    -   -   -   -  

  • maja...=))

    eeeeei malena......hmmmmm.....jako lijepo....hmmmm....čokoladni dečkić.....
    a jooooooooj......joj reničeva ti ćeš mene otjerati u ludaru....kak me živciraš....kozo jedna......
    na ugl., eo ti komentar.....pusa,vtpppp

    avatar

    28.01.2008. (07:31)    -   -   -   -  

  • *ivana* i *ana*

    eeee....**PIJAAAAAANNNNNNDDDDDDDDDDUUROOOOOO** hahahaha...neko nam je bio malo veselij u sub hihi..aj bar sam se naplesala s tobom..ccc..mmm..cokoladni decko njama hehe..znas vec sta pricaju za crnce hihihi..ae odoh..pusaa vte**ivana..

    avatar

    28.01.2008. (17:01)    -   -   -   -  

  • Plavušica =)

    evo me...pa ja sam sigurna da je ponio i nešto lijepo sa sobom...ono što je imao s tobom, naravno ;) :P
    pusa,bubim te...v.t.

    avatar

    28.01.2008. (18:53)    -   -   -   -  

  • renićeva mala D zlo.. =)

    @Bajo
    obrisala sam ti komentar.. jbg.. malo razmisli o svojim riječima!! obrisat ću svaki put kad budeš pisao takve gluposti.. i molim te, prestani o tome pisati!! ..rekao si svoje mišljenje, to je u redu.. i eto, gotovo!!

    avatar

    28.01.2008. (20:37)    -   -   -   -  

  • marko-kralj

    ................samo da ti se javim..............pozdravljam te

    avatar

    29.01.2008. (07:55)    -   -   -   -  

  • darija.. =)

    čokolada,čokolada.. :) mmmmm.. :) heehe.. jako lijep post.. :) i drago mi je što si to napisala.. i znam da nije otišao sa ružnim sjećanjima iz ove 'zemlje' u kojoj ti rado obitavaš.. :) ipak,imao je razlog da mu sve ostaje u lijepom sjećanju.. (???) heehe.. :) khm,khm..
    da,da.. ugl.. darija,šuti..!!!! (to su vjerojatno tvoje riječi sada..) heehe.. šalim see.. :) i da.. dolazim vam sutra in d skul.. nadam se.. :) heehe.. eto.. odošem.. idem kod čika doTKora.. kmeee.. pusa.. voooooolim te!!!

    avatar

    29.01.2008. (13:36)    -   -   -   -  

  • pijan

    prelud je post...a kolku je taj nigger kajlu imo ?!?!hehehe .. sprdam se

    avatar

    29.01.2008. (13:55)    -   -   -   -  

  • ..wale..ostawljam mali tr

    EE...
    samo da ti ostavim mali komm..
    !
    Tako..Ti o cokoladi pises...
    Omg...nice,nice..
    Mislim da mu je ovdje bilo predobro...
    I..jos je imo jednu lijepu..
    Slatku curu..
    Love you..
    AAA....
    Vidimo se....

    avatar

    29.01.2008. (14:58)    -   -   -   -  

  • ...IvAnA... =))

    eeei ljubich...evo da ti se javim..da znaš da mislim na tebe..
    jea jea...puseee...voooolim teee puno, puno ;))

    avatar

    29.01.2008. (18:47)    -   -   -   -  

  • Rajka... ;) {...ili ne? mozda ipak !rma...da...}

    eeej...
    lijepo...
    imam i ja post....
    nowi...
    laaav ju....

    avatar

    30.01.2008. (01:25)    -   -   -   -  

  • Lara

    kuulll..............

    avatar

    30.01.2008. (11:54)    -   -   -   -  

  • marko-kralj

    ..............eeeeeeeee........eo da ti se maljo javim......ovaj put ću napisat malo više texta........ustvari ne da mi se niš pisat..odoh gledat fudbal.........kisss u tvoja sehr dobra guza............heh......adio

    avatar

    30.01.2008. (20:56)    -   -   -   -  

  • *ivana* i *ana*

    eee...ae debelja dolazi malo do nas..nie valjda da se nisi jos otrijeznila od subote hehe..pusA :*

    avatar

    30.01.2008. (21:02)    -   -   -   -  

  • Bajo

    NEKA NEKA, DUBOKA GA JAMA CEKA...

    avatar

    31.01.2008. (14:30)    -   -   -   -  

učitavam...