Komentari

izolierband.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • Melka

    E najbolji ste. Hana imaš super glas. Jako mi se sviđaju vaše pjesme. Svakako dolazim na koncert. Pozz

    avatar

    17.01.2008. (14:46)    -   -   -   -  

  • xXxXx

    Cikara je sexyyyy! :D

    avatar

    17.01.2008. (15:20)    -   -   -   -  

  • Izolierband

    lol svi hvale čikaru a mi smo ostali jadnici haha

    avatar

    17.01.2008. (17:24)    -   -   -   -  

  • Izolierband

    Čikara si to sam piše komentare haha

    avatar

    17.01.2008. (18:31)    -   -   -   -  

  • ...ivana...=)

    Ma ko hvali Čikaru?? Ja ni ne znam kak izgleda.. xD
    al zna se kog bi ja hvalila da hoću.. xD
    al neću tu u javnosti.. haha..
    al evo reći ću još da mi je ona pjesma "Ima još puno vremena" baš žestoka..
    onak, dobro je izgledalo di god bilo.. xD

    avatar

    18.01.2008. (14:04)    -   -   -   -  

  • ...ivana...=)

    Ovaj da.. imam jedan prijedlog za onog tko uređuje ovaj blog..
    možete ga prihvatit, a i ne morate..
    mislim da bi bilo bolje da kad već stavljate toliko slika bar malo opišete to,
    da u tekst ubacujete slike ili tak nešto..
    ovak mi se čini samo nabacano, ko da je rađeno prek k****..
    al dobro će bit kako god.. xD

    avatar

    18.01.2008. (14:08)    -   -   -   -  

  • ...ivana...=)

    Aye ljudi uživajte..
    pusica :)

    avatar

    18.01.2008. (14:08)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...