Komentari

mysterymj.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • Rezzy

    ovo je zvučalo zanimljivo. :D

    avatar

    14.01.2008. (23:45)    -   -   -   -  

  • Prolaznik

    Takav izlet u bolnicu bi svatko volio. Zanimljive priče imaš a vidim i da si totalno out, što me zadivljuje. Inače nisam gay, ali nemam nikakve predrasude o tome. Svaka čast dečko!

    avatar

    16.01.2008. (18:42)    -   -   -   -  

  • Medo

    uhhhh

    jako hot i jako napaljujuće

    i ja bi nešto takvo

    baš ti zavidim ;)

    avatar

    16.01.2008. (18:58)    -   -   -   -  

  • XX

    Šta se ti nebojiš da te netko neprepozna? Mislim da sam te viđao u Puli.

    avatar

    18.01.2008. (11:12)    -   -   -   -  

  • XX

    PS. Dobar ti je onaj profil.

    avatar

    18.01.2008. (11:13)    -   -   -   -  

  • mysteryMJ

    Rezzy....osim što je zvučalo....i bilo je jako zanimljivo! :-)

    Prolaznik....ako je istina to što kažeš, onda svaka čast.......ulijeva mi to nadu da postoji sve više ljudi koji nisu homofobični.

    Medo.....ako je ova priča hot......pročitaj onda neke moje starije priče....budeš svršio odmah! :-))

    XX.......očigledno me nepoznaješ niti najmanje, dok nisi svatio (a što se iz bloga može svatiti) da mi čisto puca kurac hoće li me netko prepoznati ili ne. Ja se sebe i svoje homoseksualnosti nestidim niti se krijem kao zmija noge. A s druge strane....tajanstvenost i diskreciju drugih ljudi poštujem....njihov život. Vrlo je moguće da si me viđao u Puli, jer sam radio tamo jedno ljeto. Što se profila tiče....imam dva pa neznam na koji misliš, jer na oba postoje linkovi do mog bloga. U svakom slučaju.....nije dobar profil, nego sadržaj profila, a to sam Ja! :-))

    avatar

    18.01.2008. (13:17)    -   -   -   -  

  • i mi smo tu2

    uuuu nečeš vjerovat što se sve radi u bolnici, to je klasika što si ti doživjeo, ja sam fakat dugo boravio u bolnici i po toplicama, seksa u bolnicii ima na sve strane, očeš doktori praše sestre, pacijente, doktori praše doktore, sestre praše pacijente, tehničari sestre ili pacientice, pacijenti jedni s drugima, ludnica, neke sestre čak nude za nešto para posebno pranje........ima svega....

    a zašto se uopće uzbuješ oko ovakvih ko xx, ti znaš ko si....

    avatar

    18.01.2008. (16:14)    -   -   -   -  

  • Iv@n

    zanimljivo hehe...nije loša ideja kako da se bolnica gleda drugim očima. Iako sam i ja ponekad za takve egzibicije ipak mi je najdraže s dečkom kod njega doma u opuštenoj atmosferi ;))

    avatar

    20.01.2008. (11:13)    -   -   -   -  

  • Dee

    ej, lijep si trosio bi se s tobom

    avatar

    30.01.2008. (01:17)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...