Komentari

dubravaklosharice.blog.hr

Dodaj komentar (66)

Marketing


  • Peno the zbunjola =)

    E jebiga ...Ponekada je pametnije biti drugaciji od ostalih=)

    avatar

    08.01.2008. (16:54)    -   -   -   -  

  • VjEšTiC@

    zao mi je ...............al ... bojim se da sam ovdje i ja dvolicna iako to ne mislim o sebi al sad sam i ja shvatila neke svrai ...issssssss....pa ovo je ziva koma ........nezelim tako razmisljati o kvartu ..ja se zelim nadati da ce se ovo sve jednog dana promjenit ..iskreno nadam se da nekoliko prisebnih osoba mogu promjenit sve ...to sam se uvjerila jednom .... al nadam se da cu se uvjerit iopet .... bojim se svega sto dolazi ovime ..ja inace nikeko nevolim atlantis ... neide mi se tamo ...ali ja jednostavno nezelim da mi ti ostanes u kuci ... zelim ti bar time udovoljiti gore idem zbog tebe .. domino je prije bio ok... sad vise nije nest .. i ja sam prolupala otkad tebe nema gore ... pronasla sam se uovom tvom postu ... opet teram po svom .. ja sam rekla da me DRUSTVO nece promjenit .. to je i bila istina ... ali nadam se da ces me ti uspjet promjenit ... moras mi rec kako zamisljas buducnost jer ovako je to malo teze ... tesko je zivjet s tim da znam da moja najbolja frendica nece izlazit van sam nom ... a ti probaj okrenut mene ..ja nezelim da ti budes doma sam .. ne nezelim to kad si mi najvise trebala bila si samnom ... uvjek si mi pomogla ..........ja zelim da ostanemo super frendice .. i isto tako i ja zelim biti tu kad ces me trebati ... i zelim da zajedno idemo van ...mala .... volim te puno .... mi se nesmijemo posvadat i nesmijemo se razic .... to se nece dogodit znam ..ja cu se potrudit da idem van s tobom .. a ti me na to nagovori ... to ces uspjet jedino ti ..... velika pusa i pozzz svima !!!!!!!!!!!!!!!!

    avatar

    09.01.2008. (18:40)    -   -   -   -  

  • VjEšTiC@

    ISKRENO OVAJ TVOJ POST ME NIJE NI NAJMANJE SOKIRAO ...ZNALA SAM TVOJE MISLJENJE PA MI OVO NIJE NI NAJMANJE CUDNO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    avatar

    09.01.2008. (18:42)    -   -   -   -  

  • KrAljiČkAaAa

    Boook...

    avatar

    09.01.2008. (20:10)    -   -   -   -  

  • KrAljiČkAaAa

    kad sam pročilala ovj post osatal sam pafffff....fakat sam se jako zamislila nad svim ovim...znaš...nadam se da se nisam jako promijenila....meni je žao...ak sam neš napravila...ja i ne izlazim s tobom zato kaj mi se Novaki baš ne sviđaju i tak...al znaš da na mene uvijke računat...ja sam uvijke tu...kad mi je neko trebo ti si bila tu...i shvatila sam da ćeš uvijek bit tu...da si mi fakat onak best i jako si mi prirasla srcu...i žao mi je kaj smo se prije svađale i svakaj si govorle...drago mi je da je to prošlo...volim te puno...i fala na svemu kaj si napravila za mene...molim te samo se namoj povuć u sebe i bit u kući....sad će škola pa ćemo se opet zajebavat.....

    avatar

    09.01.2008. (20:15)    -   -   -   -  

  • KrAljiČkAaAa

    kad sam pročilala ovj post osatal sam pafffff....fakat sam se jako zamislila nad svim ovim...znaš...nadam se da se nisam jako promijenila....meni je žao...ak sam neš napravila...ja i ne izlazim s tobom zato kaj mi se Novaki baš ne sviđaju i tak...al znaš da na mene uvijke računat...ja sam uvijke tu...kad mi je neko trebo ti si bila tu...i shvatila sam da ćeš uvijek bit tu...da si mi fakat onak best i jako si mi prirasla srcu...i žao mi je kaj smo se prije svađale i svakaj si govorle...drago mi je da je to prošlo...volim te puno...i fala na svemu kaj si napravila za mene...molim te samo se namoj povuć u sebe i bit u kući....sad će škola pa ćemo se opet zajebavat.....

    avatar

    09.01.2008. (20:17)    -   -   -   -  

  • KrAljiČkAaAa

    kad sam pročilala ovj post osatal sam pafffff....fakat sam se jako zamislila nad svim ovim...znaš...nadam se da se nisam jako promijenila....meni je žao...ak sam neš napravila...ja i ne izlazim s tobom zato kaj mi se Novaki baš ne sviđaju i tak...al znaš da na mene uvijke računat...ja sam uvijke tu...kad mi je neko trebo ti si bila tu...i shvatila sam da ćeš uvijek bit tu...da si mi fakat onak best i jako si mi prirasla srcu...i žao mi je kaj smo se prije svađale i svakaj si govorle...drago mi je da je to prošlo...volim te puno...i fala na svemu kaj si napravila za mene...molim te samo se namoj povuć u sebe i bit u kući....sad će škola pa ćemo se opet zajebavat.....

    avatar

    09.01.2008. (20:17)    -   -   -   -  

  • KrAljiČkAaAa

    ej nekaj me jebe internet....abum te nazvala sad jedan dan..znaš..nekak mi nije ovo kod tomij baš ispalo bajno..ajde moram ić..internet mi crkava..puffffa

    avatar

    09.01.2008. (20:19)    -   -   -   -  

  • Carica

    ejjjjjjjjjjjjjjjjjjj

    avatar

    09.01.2008. (21:13)    -   -   -   -  

  • Carica

    nadam se da ce ovo brzo proc!!!!!!
    znat da ti ovaj moj komentar ne znaci puno.....ali ipak....da znas da mi je zao....

    avatar

    09.01.2008. (21:14)    -   -   -   -  

  • Carica

    *znam

    avatar

    09.01.2008. (21:14)    -   -   -   -  

  • Carica

    i da ti kazem....drago mi je da te niko nije promjenio...da si ostala ista...

    avatar

    09.01.2008. (21:18)    -   -   -   -  

  • Carica

    i u ovakvim situacijama zapravo vidis sta se cijelo vrijeme desavalo ,i tko su ti pravi prijatelji!!

    avatar

    09.01.2008. (21:19)    -   -   -   -  

  • Carica

    ajde,vidimo se u skoli!!!!
    puffffffffffffffffffffffa

    avatar

    09.01.2008. (21:19)    -   -   -   -  

  • benčica_

    daj cure vi pricate koda trebam psihijatra..lol..ma ja sam ok..nije mi nis...al hvala :P
    volim vas :D

    avatar

    10.01.2008. (11:08)    -   -   -   -  

  • Carica

    a kaj ces..lol

    avatar

    10.01.2008. (15:34)    -   -   -   -  

  • KrAljiČkAaAa

    heheh....

    avatar

    10.01.2008. (23:22)    -   -   -   -  

  • KrAljiČkAaAa

    za početak bum to rekla...a hahha

    avatar

    10.01.2008. (23:22)    -   -   -   -  

  • KrAljiČkAaAa

    joooj...sutra idem odo....

    avatar

    10.01.2008. (23:22)    -   -   -   -  

  • KrAljiČkAaAa

    jedva čekam....da vidim kak je tamo...

    avatar

    10.01.2008. (23:22)    -   -   -   -  

  • KrAljiČkAaAa

    ma jooj...da se nebi zabrinula idem malo u posjet na zimovnje ovima...hehhe

    avatar

    10.01.2008. (23:23)    -   -   -   -  

  • KrAljiČkAaAa

    ja ne mislim da trebaš psihijatra...mislim da nas dvije(znači ti i ja)trebamo....sad kad počne škola moramo rezervirat termin....

    avatar

    10.01.2008. (23:23)    -   -   -   -  

  • KrAljiČkAaAa

    a malo sam,al stvarno malo ludaaaa

    avatar

    10.01.2008. (23:24)    -   -   -   -  

  • KrAljiČkAaAa

    niš...idem na tvoju srećuuuu...da više ne baljezgam..hehhe...ajde uživaj...vojim te..njavišeeeeeeeeeeeeeeeeeee...pussssssssssa....booook

    pozz&love
    pozz&love
    p ozz&love
    pozz&love
    pozz&love

    avatar

    10.01.2008. (23:25)    -   -   -   -  

  • n.!.k.0.L.!.n.@ the m@l@ zlochk@

    super blog
    swrat! ! kommaj
    k!!!!zzz

    avatar

    11.01.2008. (14:02)    -   -   -   -  

učitavam...